Ειδήσεις &
Τοπικά Νέα

Ελλάδα    »    Ειδήσεις & Νέα

��en's��ealth

Σεμινάριο kickboxing με τον Andy Souwer

Στο σεμινάριο αυτό, θα μυήσει αθλητές, μικρούς και μεγάλους, ερασιτέχνες και επαγγελματίες, καθώς και προπονητές, στα μυστικά του kickboxing μέσα από την προσωπική του πείρα. Ο ίδιος - ηλικίας 35 χρόνων - εξακολουθεί να αγωνίζεται στις μεγαλύτερες διοργανώσεις του κόσμου. Έχει διανύσει ένα θρυλικό ταξίδι, με περισσότερα από 20 χρόνια αγωνιστικής πορείας, με 180 αγώνες στο ενεργητικό του, οι περισσότεροι από αυτοί νικηφόροι (ποσοστό επιτυχίας 91%).

Andy%20Souwer.jpeg

Δημοσιεύθηκε στις 15 November 2017 | 1:46 pm


Πώς κατασκευάζεται ένα παπούτσι για πολλά βραβεία

Οι περισσότεροι δρομείς αναγκάζονται να συμβιβαστούν όταν έρχεται η ώρα να αγοράσουν παπούτσια για τρέξιμο. Οι επιλογές περιορίζονται σε αυτά που είναι ελαφριά με μεγάλη ανταπόκριση για υψηλές ταχύτητες και ατομικά ρεκόρ, και σε εκείνα που είναι πιο βαριά με αντικραδασμική επένδυση για πιο μεγάλες αποστάσεις. Η Reebok αποφάσισε να το αλλάξει αυτό.

Δημοσιεύθηκε στις 6 November 2017 | 9:00 am


5 λόγοι που χρειάζεσαι τα βραβευμένα Reebok Floatride Run

Το λανσάρισμα ενός προϊόντος που θα τραβήξει τα βλέμματα στο χώρο του τρεξίματος, είναι πρόκληση στις μέρες μας. Η τεχνολογία και οι τεχνικές παραγωγής έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ που πλέον κρίνεται στο νήμα το ποιος θα δημιουργήσει το καλύτερο παπούτσι για τρέξιμο.

Δημοσιεύθηκε στις 25 October 2017 | 4:27 pm


Αύξησε ταχύτητα στο τρέξιμο

Μάζεψε χιλιόμετρα αργά
Η απότομη αύξηση των χιλιομέτρων που διανύεις (π.χ. πάνω από 30% σε δύο εβδομάδες) αυξάνει ραγδαία τον κίνδυνο τραυματισμού, σύμφωνα με μελέτη το 2014 στο Journal of Orthopaedic& Sports Physical Therapy. Δώσε χρόνο στον εαυτό σου να προσαρμοστεί και αύξησε την απόσταση μόνο κατά 10% ανά εβδομάδα. 

Δημοσιεύθηκε στις 8 June 2017 | 6:36 pm


Τι να κάνεις πριν πας για τρέξιμο

Πλαϊνό βήμα με λάστιχο
Δυναμώνει εξαιρετικά τους γοφούς. Ορίστε πώς: τοποθέτησε το λάστιχο γύρω από τα πόδια, λίγο πιο κάτω από τα γόνατα. Διατηρώντας το άνω μέρος του σώματός σου σταθερό, κάνε μικρά πλαϊνά βήματα προς τα δεξιά για 6 μέτρα και μετά συνέχισε προς τα αριστερά για άλλα 6 μέτρα. Κάνε 3 σετ.

Δημοσιεύθηκε στις 8 June 2017 | 2:22 pm


Δυνάμωσε τους μυς

«Ανοιξε» τους γοφούς
Στάσου μπροστά σε έναν τοίχο. Κάνε προβολή με το αριστερό γόνατο μπροστά και το δεξί γόνατο πίσω, έτσι ώστε η κνήμη να ακουμπάει κάθετα στον τοίχο. Θα νιώσεις τον δεξιό γοφό και τετρακέφαλο να τραβάνε. Αλλαξε πόδια κι επανάλαβε. Αυτή η απλή κίνηση ανοίγει τη λεκάνη και βοηθάει στην πρόληψη του πόνου στα γόνατα, στη μέση και τους γοφούς. Κάνε τη για 1’ σε κάθε πόδι, πριν και μετά το τρέξιμο, για να δεις αποτέλεσμα.

Δημοσιεύθηκε στις 1 June 2017 | 6:03 pm


Εξοπλίσου κατάλληλα για τρέξιμο

Σωστά παπούτσια

Δημοσιεύθηκε στις 1 June 2017 | 5:37 pm


Ηeavy Medal

Θέλεις να φτάσεις στο βάθρο; Βάλε στο πρόγραμμα προπονήσεις με βάρη 2 φορές την εβδομάδα, καθώς βοηθούν να αυξήσεις τη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου (VO2max). Σε νέα μελέτη, οι δρομείς που το έκαναν, την είδαν να ανεβαίνει κατά 6%. Επίσης, μειώνεις τον κίνδυνο τραυματισμών και βελτιώνεις την οικονομία δυνάμεων, κρίνει ο P.J. Newton, προπονητής. Τέλος, εφάρμοσε κι αυτά τα tips:

Δημοσιεύθηκε στις 30 November 2016 | 5:34 pm


10 χιλιάδες βήματα τη μέρα

Ψάχνεις το ιδανικό παπούτσι για τρέξιμο; Βρες το εδώ.

Δημοσιεύθηκε στις 1 November 2016 | 1:37 pm


5 Διαδρομές στο ελληνικο τοπιο

Πάρκο Τρίτση, Ίλιον- Αθήνα
Εχει πολλές διαδρομές, που μπορείς εύκολα να ακολουθήσεις, με μονοπάτια δίπλα στη λίμνη για περισσότερη ηρεμία.

Αυτό το νέο running παπούτσι είναι εξοπλισμένο με διαστημική τεχνολογία!

Λόφος Φιλοπάπου, Αθήνα
Στην αρχή πλακόστρωτος και στη συνέχεια με διαδρομές πάνω σε χώμα. Πρόκειται για μια τοποθεσία δίπλα στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. 

Δημοσιεύθηκε στις 13 March 2015 | 1:55 pm


Τρέξε στο Ρυθμό της Νίκης

Αν δεν ήταν τόσο έντονος ο πόνος στα πόδια μου και λεπτό με λεπτό δεν κατέρρεε ο συντονισμός μου, μπορεί και να εκτιμούσα τις επιδοκιμασίες του κοινού. Βρίσκομαι στον Κλασικό Μαραθώνιο και με κάθε δρασκελισμό ψαλιδίζω, αργά και σταθερά, την απόσταση μέχρι τη γραμμή τερματισμού. «Συνέχισε» αυτό είναι το μάντρα όλων των θεατών. Το «λίγο ακόμα έμεινε» από τα χείλη της γυναίκας μου είναι αρκετό για να φύγει από το μυαλό μου οποιοδήποτε ενδεχόμενο αποτυχίας και το Εye of The Tiger, που ξεκλέβω από τα ακουστικά κάποιου δρομέα, είναι η ένεση αδρεναλίνης που χρειαζόμουν.

Δημοσιεύθηκε στις 11 November 2014 | 1:25 pm


Ποδήλατο Vs Τρέξιμο

Θέλεις να γίνεις fit σε χρόνο-μηδεν

Ποδήλατο: «Η ποδηλασία είναι μία προπόνηση χαμηλής έντασης, γι’ αυτό  έχεις δυνάμεις να συνεχίσεις περισσότερο» λέει ο Matt Parker, προπονητής ποδηλασίας. «Πρόκειται για μία άσκηση που δοκιμάζει συνεχώς την αντοχή σου». 

Δημοσιεύθηκε στις 2 April 2014 | 4:24 pm


Βελτίωσε την Αερόβια Ικανότητα

1/ Τρέξε Οπως Σηκώνεις Βάρη
Μην κάνεις την ίδια προπόνηση κάθε μέρα» λέει ο Dave Dellanave, γυμναστής. «Βάλε ποικιλία στην προπόνησή σου για να μη μείνεις στάσιμος». Αλλαξε το ρυθμό σου, τη διαδρομή που ακολουθείς και πρόσθεσε διαλειμματική προπόνηση.

Δημοσιεύθηκε στις 5 February 2014 | 4:09 pm


Βραδινός Δρομέας

Πάτα σε Γνώριμο Εδαφος
Η γνωριμία με νέες περιοχές κρύβει περισσότερες παγίδες το βράδυ. Γι’ αυτό προτίμησε περιοχές που ήδη ξέρεις (και έχεις ξανατρέξει), αποφεύγοντας τους πολυσύχναστους δρόμους. Επίσης, εντόπισε τη διαδρομή που θα τρέξεις μέσω google maps και στείλε τη σε κάποιο φίλο σου, σε περίπτωση που συμβεί κάτι. 

Δημοσιεύθηκε στις 11 December 2013 | 6:25 pm


6-Pack με τα Πόδια

Το Σχέδιο Δράσης
Τι Είναι: Τέσσερις προπονήσεις τρεξίματος, που μπορείς να τις προσαρμόσεις στον τρόπο ζωής σου.
Γιατί: Για να χάσεις ένα κιλό λίπους, πρέπει να κάψεις 3.500 περισσότερες θερμίδες απ’ όσες τρως. Το τρέξιμο είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να αποβάλεις την επιπλέον ενέργεια και να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Δημοσιεύθηκε στις 26 November 2013 | 5:43 pm


Σώσε τους Αχίλλειους σου

Η αλλαγή στο πάτημα στις μύτες ή σε minimal παπούτσια μπορεί να επιβαρύνει τους Αχίλλειους τένοντές σου. Για να αποφύγεις την καταστροφή τους, προσαρμόσου σωστά στο ξυπόλητο τρέξιμο.

Δημοσιεύθηκε στις 8 November 2013 | 7:19 pm


Κόντραρε τον Sonic

Το 42 δεν είναι μόνο η απάντηση στη ζωή, στο σύμπαν και τα πάντα, αλλά και τα χιλιόμετρα ενός μαραθωνίου. Αν θέλεις να φτάσεις κάποια στιγμή στο σημείο να το κάνεις, θα πρέπει να ανέβεις κάποια level στο τρέξιμό σου. Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές, σε όποιο στάδιο κι αν είσαι, και φτάσε στην τελική ευθεία.Διάλεξε το επίπεδό σου και κάνε κάθε βδομάδα τις τέσσερις προπονήσεις (αφήνοντας μια μέρα κενό ανάμεσα στην καθεμία) για όσο χρόνο λέει το πρόγραμμα.

Δημοσιεύθηκε στις 17 June 2013 | 1:34 pm


Φτιάξε Κοιλιακούς Γυμναστή

1. Χάσε την ισορροπία σου
Μειώνοντας τη σταθερότητα σε μια άσκηση, σε βοηθάει να επικεντρώνεσαι στην ενεργοποίηση του κορμού σου, ώστε να μένει σταθερός. Στις κάμψεις, σήκωσε το ένα πόδι σου από το πάτωμα. Δοκίμασε τα βαθιά καθίσματα με το ένα πόδι και τις άρσεις θανάτου. Κάνε ασκήσεις κωπηλατικής, έλξεις και πιέσεις με το ένα χέρι την φορά, αντί με δύο. 

Δημοσιεύθηκε στις 3 May 2013 | 1:06 pm


8 Ασκήσεις για Τέλεια Φυσική Κατάσταση

Οταν ο Martin Rooney προπονεί τους πελάτες του στο γυμναστήριό του δεν ασχολείται με κλασικές ασκήσεις, όπως πιέσεις πάγκου και κάμψεις δικεφάλου. Στο βιβλίο του Training for Warriors χρησιμοποιεί ασκήσεις, οι οποίες βελτιώνουν την έκρηξη και την ταχύτητα. Αυτές οι ικανότητες θα βοηθήσουν το σώμα σου να αποκτήσει δύναμη και αντοχή, σαν κι αυτή που έχουν οι επαγγελματίες πυγμάχοι. Η προπόνηση αυτή θα σε κάνει να χάσεις λίπος, να αποκτήσεις όγκο και να φτιάξεις το σώμα πρωταθλητή.

Δημοσιεύθηκε στις 29 April 2013 | 2:48 pm


Μυστικά για Μεγάλες Επιδόσεις

Συγκεντρώσαμε 20 εναλλακτικες συμβουλες από τους πιο έμπειρους γυμναστές. Για αποτελεσματική προπόνηση, ακολούθησε τα παρακάτω μυστικά, δημιούργησε δυνατό σώμα, τόνωσε τις σημαντικότερες μυϊκές ομάδες κι ελάττωσε το λίπος στο σώμα σου. 

Δημοσιεύθηκε στις 5 April 2013 | 5:49 pm


Σώμα για όλα τα σπορ

«Τα δυνατά σώματα κάνουν τους μεγάλους παίκτες». Αυτή είναι η αγαπημένη φράση πολλών γυμναστών ομάδων. Η εκγύμναση των αθλητών με βάρη και αντιστάσεις έχει γίνει πλέον επιστήμη στον παγκόσμιο αθλητισμό. Το μοντέλο του καλού αθλητή περιλαμβάνει δυνατό σώμα με γραμμωμένους μυς, για να μπορεί να αντιμετωπίζει κάθε κατάσταση και αντίπαλο.

Δημοσιεύθηκε στις 22 March 2013 | 5:45 pm


Το Ιδανικό Αθλητικό Σώμα

Γι' αυτόν το λόγο, αυτό το πρόγραμμα δίνει έμφαση σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους ασκήσεων: εκρηκτικές, ασκήσεις στην άρθρωση του γόνατος, στην άρθρωση του ισχίου και λειτουργικές. Οι εκρηκτικές κινήσεις βελτιώνουν την ικανότητά σου στο να παράγεις ισχύ. Οι ασκήσεις γονάτων δυναμώνουν τους μηρούς σου. Οι ασκήσεις των ισχίων θα δουλέψουν τους δικέφαλους μηριαίους σου, τους γλουτούς σου και τους μυς της μέσης σου. Τέλος, οι λειτουργικές ασκήσεις θα βελτιώσουν την ικανότητά σου στη στρέψη και την ισορροπία του σώματός σου.

Δημοσιεύθηκε στις 14 March 2013 | 1:46 pm


Το τρέξιμο σε κάνει πιό έξυπνο

Ο ΦΥΣΙΚΟΣ
"Τρέχω 6 φορές την εβδομάδα, κάθε πρωι, για μία ώρα. Μετά νιώθω γεμάτος ενέργεια, είμαι πιό δραστήριος κι έχω θετική σκέψη. Όταν πάω στη δουλειά μου, είμαι πιό αποδοτικός. Το τρέξιμο φρεσκάρει το μυαλό μου."
Wolfgang Katterle, κάτοχος Νόμπελ Φυσικής

Δημοσιεύθηκε στις 18 February 2013 | 2:26 pm


Τρέξε Γρήγορα

 

Αυτό το νέο running παπούτσι είναι εξοπλισμένο με διαστημική τεχνολογία!

Αδύναμοι δελτοειδείς 

Δημοσιεύθηκε στις 22 October 2012 | 1:18 am


Βάλε τα Δύο Πόδια σε Δύο Παπούτσια

Η επιλογή των παπουτσιών σου δεν πρέπει να περιλαμβάνει μόνο την αισθητική παράμετρο, κυρίως αν είσαι δρομέας. Διάλεξε τα παπούτσια σου αναλόγως με τις ανάγκες του πέλματός σου.

Δημοσιεύθηκε στις 11 January 2010 | 12:00 am


Σπάσε Κάθε Ρεκόρ

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΡΧΑΡΙΩΝ

Δημοσιεύθηκε στις 31 March 2009 | 12:00 am


Σε Φόρμα Ξανά

Η ΑΠΟΧΗ: 1 ΕΩΣ 4 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

Δημοσιεύθηκε στις 2 November 2008 | 12:00 am


Ο Ιδρώτας θα σε Σώσει

Πώς να ετοιμαστώ για το μεγάλο ραντεβού; Σε μία ώρα!
Φούσκωσε τα χέρια σου σαν του Ποπάι με σούπερ σετ κάμψεων δικέφαλων και «τριγωνικές» κάμψεις, λέει ο σύμβουλος του αμερικανικού ΜΗ για θέματα γυμναστικής Michael Mejia. Εξάλλου, αν δεν έχεις πληρώσει για το ραντεβού, το χέρι είναι το πρώτο μέλος του σώματός σου, που θα τσεκάρει και θα πιάσει η δεσποινίς, και η παρακάτω άσκηση εγγυάται να το κρατήσει φουσκωμένο και θεληματικό τουλάχιστον για κάποιες ώρες.

Δημοσιεύθηκε στις 12 October 2008 | 12:00 am


Τρέξε στα Ψηλά

Ολα ξεκίνησαν όταν κάποιοι τρελαμένοι δρομείς ξεπέρασαν τα όρια της πόλης. Από την άσφαλτο και τα πάρκα μεταφέρθηκαν στα βουνά και ξεκίνησαν να τρέχουν στα μονοπάτια. Κάπως έτσι γεννήθηκε ο όρος του trail running, που είναι τρέξιμο στο βουνό. Τι τους τράβηξε εκεί; Η αίσθηση ελευθερίας που σου προσφέρει ένα βουνό συν τις προκλήσεις που συναντάς σε μια χωμάτινη διαδρομή. Αυτό είχε αποτέλεσμα να δημιουργηθούν σταδιακά δύο φυλές δρομέων χωρίς ασφυκτικά στεγανά μεταξύ τους. Από τη μία, οι «ασφάλτινοι», που το όνειρό τους παίρνει σάρκα και οστά σε ένα μαραθώνιο.

Δημοσιεύθηκε στις 6 January 2007 | 12:00 am







Φιλικοί ιστότοποι:

tilegrafima.gr

ekklisiaonline.gr

7news.gr

Nea Smyrni Online

www.vimaorthodoxias.gr