*

Από το iOS προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του Super Mario Run

Τα συνολικά έσοδα που έχει αποφέρει το παιχνίδι στην Nintendo μέχρι σήμερα, ανέρχονται σε $60 εκατομμύρια.

Πολλοί developers θεωρούν ότι η mobile πλατφόρμα της Apple είναι πιο επικερδής για τις εφαρμογές τους, σε σχέση με το Android. Πρόσφατη έρευνα της Sensor Tower, δείχνει ότι αυτή η πεποίθηση δεν είναι λανθασμένη, ακόμα κι όταν πρόκειται για δημοφιλή apps.

Στο επίκεντρο της έρευνας βρέθηκε το γνωστό Super Mario Run, ένας τίτλος με πρωταγωνιστή τον συμπαθή υδραυλικό, που η Nintendo λανσάρισε τον Δεκέμβριο του 2016 για φορητές συσκευές της Apple και τον Μάρτιο του 2017 για το λειτουργικό της Google. Τα συνολικά έσοδα που έχει αποφέρει το παιχνίδι στην ιαπωνική εταιρεία μέχρι σήμερα, ανέρχονται σε $60 εκατ., με το 77% του ποσού να προέρχεται από χρήστες του iOS. Πάντως, συγκεκριμένα για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, τα έσοδα από το Google Play Store έφτασαν το 35%, παρουσιάζοντας μικρή αύξηση.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και η γεωγραφική κατανομή των χρηστών που πλήρωσαν για το Super Mario Run, με το 43% αυτών να βρίσκεται στις ΗΠΑ και το 17% στην Ιαπωνία.

Ας σημειωθεί εδώ ότι τα παραπάνω δεδομένα σίγουρα θα επηρεάστηκαν εν μέρει και από το ότι το Super Mario Run διατέθηκε νωρίτερα στο iOS, όμως είναι μάλλον απίθανο τα ποσοστά να άλλαξαν δραματικά λόγω αυτού του γεγονότος.