Στόχος είναι σε λίγα χρόνια η ελληνική κοινωνία και η οικογένεια να αναγνωρίζει ότι το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο είναι ισότιμα, όχι μόνο τυπικά αλλά και ουσιαστικά.
Συνεχίζοντας τις απευθείας συναντήσεις του με εκπαιδευτικούς και μαθητές/-ήτριες ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Δημήτρης Μπαξεβανάκης επισκέφθηκε ι την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018 το 1ο και 2ο ΕΠΑ.Λ. Ξάνθης και το ΕΠΑ.Λ. Γλαύκης.
Η επίσκεψη του Υφυπουργού στα ΕΠΑ.Λ. πραγματοποιήθηκε μέσα σε ένα εξαιρετικό κλίμα όπου ο κ. Μπαξεβανάκης είχε εκτεταμένη συζήτηση με εκπαιδευτικούς και μαθητές/-ήτριες κάνοντας εκτενή αναφορά στη συνολική και συστηματική προσπάθεια αναβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης και στις αλλαγές που έχουν υλοποιηθεί για να διευρυνθούν οι εκπαιδευτικές και επαγγελματικές δυνατότητες των αποφοίτων. Όπως τόνισε στόχος είναι σε λίγα χρόνια η

ελληνική κοινωνία και η οικογένεια να αναγνωρίζει ότι το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο είναι ισότιμα, όχι μόνο τυπικά αλλά και ουσιαστικά. Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Παιδείας, συχνά ο απόφοιτος του ΕΠΑΛ έχει καλύτερες επαγγελματικές προοπτικές από τον αντίστοιχο των ΓΕΛ αλλά αυτό είναι κάτι για οποίο πρέπει να πειστεί και η κοινωνία. "Μέχρι να κατακτήσουμε την πλήρη ισοτιμία και στη συνείδηση της κοινωνίας, θα πρέπει να υπάρχουν θετικές διακρίσεις για όσο διάστημα κρίνεται απαραίτητο" είπε, μεταξύ άλλων.
"Μιλάμε για τα παιδιά μας και είναι ένα πρόγραμμα προς όφελος όλων μας" ανέφερε και απευθύνθηκε στους επιχειρηματίες "Ας μιλήσουν με όσους τόλμησαν και μπήκαν στο πρόγραμμα και βλέπουν ότι οι απόφοιτοι είναι τόσο ώριμοι όσο και με υψηλό επίπεδο γνώσεων που σημαίνει ότι μπορούν να σταθούν καλά στις ανάγκες της αγοράς και να προσαρμοστούν στο εργασιακό περιβάλλον. Οι περισσότεροι μαθητές που πήραν μέρος στο πρόγραμμα μαθητείας, στη συνέχεια προσελήφθησαν ως κανονικοί εργαζόμενοι, δείχνοντας πόσο ωφέλιμοι είναι για τις ίδιες τις επιχειρήσεις."
Παράλληλα αναφέρθηκε και στην ανάγκη οι δημόσιοι φορείς να πάρουν μέρος στο πρόγραμμα μαθητείας ενώ επισήμανε και τα προβλήματα που εντοπίζονται στη γραφειοκρατία και μελετώνται από το Υπουργείο. "Μεγάλο βάρος δίδεται στην αναμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού και των αναλυτικών προγραμμάτων και εκεί εστιάζουν και τα χρηματοδοτικά εργαλεία. Σήμερα οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευσης σε επιπλέον ποσοστό 1% των εισακτέων, που θα αυξηθεί σε 5% από τη φετινή χρονιά."


 

Πρωτοσέλιδα