15 Μαΐ 2019

Για ποιον δουλεύει ο Κ. Μητσοτάκης

Για ένα κόμμα με φέσια 250 εκατομμύρια δεν είναι παράλογο να αναζητεί τέτοια στήριξη


   Δεν είναι σαφές τι ακριβώς είναι αυτά που εισηγείται ο Κ. Μητσοτάκης για τη Δημόσια Υγεία. Ούτε είναι ξεκάθαρο πού ακριβώς αποσκοπούν: Στη βελτίωση των υπηρεσιών Υγείας; Στη μείωση των δημοσίων δαπανών; Στην εξοικονόμηση πόρων για τα ασφαλιστικά ταμεία; Κανείς δεν έχει καταλάβει.
   Θα βγάζαμε άκρη, ίσως, αν η Ν.Δ. διέθετε ένα επεξεργασμένο πρόγραμμα, στο οποίο να παρουσιάζονται αναλυτικά οι στόχοι και οι προθέσεις απέναντι σε προβλήματα που διαπιστώνει το κόμμα. Αλλά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Ο Κ. Μητσοτάκης εξαγγέλλει διάφορα από το κεφάλι του, χωρίς να ρωτάει κανέναν. Προχθές ήταν το πόσο πιο χαρούμενοι θα γίνουμε αν καταργηθεί κάθε εγγύηση για τα εργασιακά δικαιώματα. Εχθές ήταν το πόσο καλύτερα θα είναι αν το μάνατζμεντ των δημόσιων νοσοκομείων περάσει σε ιδιώτες που θα δίνουν δουλειές στον εαυτό τους.
   Καλύτερα για ποιον; Δεν υπάρχει ερώτημα στο οποίο η απάντηση να είναι «θα περάσουμε το μάνατζμεντ των δημόσιων νοσοκομείων σε ιδιώτες». Εκτός αν ο Κ. Μητσοτάκης απευθύνεται στους ίδιους τους παίκτες της ιδιωτικής Υγείας, που επιθυμούν να πάρουν στα χέρια τους τη διοίκηση των δημόσιων νοσοκομείων. Όπως, όταν μιλάει για «ασφαλιστικό Πινοσέτ», απευθύνεται στις ιδιωτικές ασφαλιστικές.
   Δεν είναι λοιπόν ότι ο Κ. Μητσοτάκης «έχει θάρρος και τα λέει έξω από τα δόντια». Ειδικά όταν την επόμενη μέρα προσπαθεί να τα μαζέψει βρίζοντας τα «συριζοτρόλ». Κανένα θάρρος.
   Για τους χορηγούς του δουλεύει ο Κ. Μητσοτάκης. Τις δικές τους δουλειές δηλώνει δημοσίως ότι θα εξασφαλίσει. Για ένα κόμμα με φέσια 250 εκατομμύρια δεν είναι παράλογο να αναζητεί τέτοια στήριξη.
το Κύριο Άρθρο στη σημερινή ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.