Thumbnail
Eκπαιδευτικοί των σχολείων ΔΕ του Μούδρου Λήμνου

 Με θλίψη και απογοήτευση πληροφορηθήκαμε την πρόσφατη πρόταση που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Παιδείας, το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017, σύμφωνα με την οποία στη Β΄Λέσβου δίνονται 12 μόρια στα σχολεία Β/θμιας Εκπ/σης του Μούδρου, 12 μόρια στο Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου και 11 μόρια στα σχολεία της Μύρινας, ανατρέποντας τις μέχρι σήμερα δίκαιες διαφορές που ίσχυαν τηρουμένων των αναλογιών της κάθε περιοχής. Η απογοήτευσή μας γίνεται ακόμα μεγαλύτερη καθώς γνωρίζουμε ότι από την  προηγούμενη  σχολική  χρονιά,  η ΕΛΜΕ Λήμνου – Αγίου Ευστρατίου  είχε υποβάλει ανάλογη πρόταση  (αρ. πρωτ. 3/15-02-2017)  σχετικά  με  το  ζήτημα της κατάταξης  των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε κατηγορίες μετάθεσης – μοριοδότησης, η οποία είχε γίνει αποδεκτή από το ΠΥΣΔΕ Λέσβου και είχε αποσταλεί  στο Υπουργείο Παιδείας, γεγονός που δείχνει ότι οι ίδιοι οι συνάδελφοί μας δε δείχνουν να αναγνωρίζουν ούτε τη δυσκολία της περιοχής ούτε τις διαφοροποιήσεις που υφίστανται μεταξύ των σχολείων του Μούδρου, του Λιβαδοχωρίου και της Μύρινας.

Αισθανόμαστε ότι η αδικία που μεθοδεύεται σε βάρος των εκπαιδευτικών του Μούδρου είναι μεγάλη και πασιφανής.

  • Η απόστασή του από τη Μύρινα κάνει το καθημερινό κόστος μετακίνησης των εκπαιδευτικών πραγματικά δυσβάσταχτο.
  • Οι κίνδυνοι που διατρέχουμε καθημερινά κατά τη μετακίνηση είναι πολλοί.
  • Καθίσταται αναγκαίο οι εκπαιδευτικοί να διαθέτουμε μέσο μετακίνησης, αφού είμαστε νομάδες της εκπαίδευσης και μετακινούμαστε συνεχώς από σχολείο σε σχολείο, γεγονός που επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τον ατομικό προϋπολογισμό.
  • Οι συνθήκες διαβίωσης των εκπαιδευτικών που επιλέγουν ως τόπο διαμονής τους το Μούδρο είναι δύσκολες.
  • Η καθημερινότητα όλων μας καθίσταται δυσχερής, αφού τα τελευταία χρόνια ο τόπος απογυμνώνεται από κάθε είδους δημόσιες ή ιδιωτικές υπηρεσίες.
  • Τα σχολεία είναι μικρά και η οργανικότητα των εκπαιδευτικών απειλείται κάθε χρόνο, καθώς κρίνονται υπεράριθμοι, παρόλο που εξυπηρετούν όλα τα σχολεία της περιοχής και καλύπτουν πλήρως το ωράριό τους.
  • Η ανάληψη 10 και 12 διαφορετικών διδακτικών αντικειμένων είναι το σύνηθες κι όχι μεμονωμένο φαινόμενο.
  • Επίσης, η 30ωρη παραμονή στο σχολείο, που με τρόμο αντιμετώπισαν μετά την πρόσφατη ανακοίνωση του Υπουργού οι εκπαιδευτικοί των αστικών και ημιαστικών περιοχών, στο Μούδρο είναι απαράβατος κανόνας, καθώς όλοι οι εκπαιδευτικοί τηρούν το ωράριο 8.00-14.00, αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα μεμονωμένης μετακίνησής τους.

Θεωρούμε ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στη Λήμνο και γνωρίζουν την καθημερινότητά μας θα έπρεπε να αντιλαμβάνονται το μέγεθος της αδικίας της εξίσωσης του Μούδρου με το Λιβαδοχώρι, καθώς και της μείωσης της απόστασης των μορίων του με τη Μύρινα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι αποφεύγουν την περιοχή με κάθε δυνατό τρόπο, και επιλέγουν την άνετη καθημερινότητα των σχολείων της πρωτεύουσας. Ο μόνος μέχρι στιγμής λόγος που ο Μούδρος είχε κάποια ζήτηση στις προτιμήσεις τοποθέτησης των εκπαιδευτικών ήταν τα δύο μόρια με τα οποία ενισχυόταν και αυτό ήταν και η ηθική μας ανταμοιβή για όσα προσφέρουμε στην περιοχή με υπερβάλλοντα ζήλο όλοι όσοι συνειδητά υπηρετούμε εκεί.

Ζητάμε τα προβλήματά μας να γίνουν κατανοητά  και να ισχύσει η κατ΄αναλογία μοριοδότηση για τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας της Λήμνου , δηλαδή η απόδοση 12 μορίων στα σχολεία του Μούδρου, 11 στο Λιβαδοχώρι και 10 στην πρωτεύουσα του νησιού, τη Μύρινα, ώστε να υπάρχει ένα αίσθημα δικαίου.

Οφείλουμε να αναφέρουμε ότι η προηγούμενη ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου προσπάθησε για δικούς της αδιευκρίνιστους λόγους να φιμώσει την αντίδραση μας, όταν έγινε η τότε δική της πρόταση με κείμενο που είχε προωθήσει στα σχολεία και ελπίζουμε ότι το νεοσυσταθέν Διοικητικό Συμβούλιο θα αντιληφθεί το δίκαιο αίτημά μας, καθώς γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια τη ιδιαιτερότητα της περιοχής.

Ελπίζοντας στην ικανοποίηση του δίκαιου αιτήματός μας.

 

Οι υπογράφοντες εκπαιδευτικοί των σχολείων Β/θμιας Εκπ/σης του Μούδρου.

 

  1. Πορφύρης Χαράλαμπος
  2. Καραγιάννης Στυλιανός
  3. Χαραλαμπίδης Αναστάσιος
  4. Βαρελτζή Μαρία
  5. Πολυμένη Ελένη
  6. Μπούκαρη Θεοδώρα
  7. Χατζή Σταματία
  8. Τσιόγκα Ελένη
  9. Λασκαρέλιας Βασίλειος
  10. Μακροστέργιου Βαϊα-Μαρία
  11. Σλημιστινός Ορέστης
  12. Λυμπέρη Θεοδώρα
  13. Κάπαλη Σοφία
  14. Πανταζής Γεώργιος
  15. Γρηγορίου Δημήτριος
  16. Κωνσταντινίδης Σάββας
  17. Χυδήρογλου Δημήτριος
  18. Φωκάς Δημήτριος
  19. Μέρμηγκα Χρυσούλα
  20. Κουκούδα Βαϊα
  21. Μπλέτσα Ευσταθία
  22. Τζελέπη Ελένη
  23. Λαγάκη Ελένη
  24. Βράνα Τριανταφυλλιά
  25. Παπαπαναγιώτου Μαρία
  26. Τζίμα Ευφραξούδα

Χατζηαβραμίδης Αναστάσιος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
20160812_20pragm_arxaia_0.jpg
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;
Με τον όρο αρχαία ελληνική γλώσσα αναφερόμαστε τη μορφή της ελληνικής γλώσσας, που ομιλούνταν κατά τους αρχαϊκούς χρόνους και την κλασική αρχαιότητα...
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;