in ,

«Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρύ» στο σινε «Φαργκάνη Art»

«Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρύ» στο σινε «Φαργκάνη Art»

Με τις ταινίες «Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρύ», «Ο μεγάλος περίπατος της Άλκης Ζέη», «Οι γάτες της Κωνσταντινούπολης» και «Lucky» συνεχίζει τις προβολές του το σινε «Φαργκάνη Art» (Αγ. Παντελεήμονος 10 , Αρχή Ιασωνίδου- Καμάρα, τηλ. 2310-208-007) από την Πέμπτη 14 Δεκέμβρη.

Δεν είμαι η Μαντάμ Μποβαρύ (Προβολές 20.35 – 22.45, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 21.00 – 23.15)

Μια καυστική σάτιρα γυρισμένη με πρωτοφανή εικαστική ματιά, ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία και τον φόβο των ανδρών απέναντι στην ακούραστη προσπάθεια μιας γυναίκας να τα βάλει με το «Σύστημα»

Για να αποκτήσουν ένα διαμέρισμα που παρέχει το κράτος στους νέους που παραμένουν ανύπαντροι, η Λι και ο σύζυγός της παίρνουν ψεύτικο διαζύγιο. Μετά το διαζύγιο όμως, ο άντρας της μετακομίζει στο διαμέρισμα με μία άλλη γυναίκα, την οποία παντρεύεται. Εξαπατημένη και ντροπιασμένη, η Λι, θα ξεκινήσει έναν ατέλειωτο δικαστικό αγώνα, για να αποδείξει την δολοπλοκία του συζύγου της και να αποκαταστήσει την χαμένη της τιμή. Από το μικρό χωριό που ζει, η μάχη της θα φτάσει μέχρι τα υψηλότερα κυβερνητικά κλιμάκια, στο Πεκίνο.

Βασισμένη στο βιβλίο του Ζενγιούν Λιου, ο οποίος υπογράφει και το σενάριο, η ταινία εξετάζει τις συγκρούσεις που προκύπτουν όταν μια κοινωνία εξαρτημένη από ένα σύστημα χάριτος και προσωπικών εξυπηρετήσεων, εξελίσσεται σε μια κοινωνία  που υπακούει σε ένα συστημικό κράτος δικαίου. Η ηρωίδα, χειρίζεται την αντιπαράθεσή της με τον πρώην σύζυγό της, χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα που διαθέτει για να αποκαλύψει τη σημασία του κανόνα δικαίου σε μια σύγχρονη κοινωνία.

Ενώ ο πρωτότυπος κινεζικός τίτλος, «Δεν είμαι η Παν Τζιλιάν», είναι μια αναφορά στη μυθική  φιγούρα της κινεζικής λογοτεχνίας, αρχέτυπο της σατανικής γυναίκας, ο διεθνής τίτλος χρησιμοποιεί ένα άλλο όνομα, που στην Δυτική κουλτούρα, συμβολίζει την άπιστη γυναίκα και σύζυγο, αυτό της Μαντάμ Μποβαρύ.

Η εικαστική προσέγγιση της ιστορίας, είναι τουλάχιστον πρωτοποριακή. Ο Φενγκ, επιλέγει να χρησιμοποιήσει κυκλικό κάδρο στο μεγαλύτερο μέρος της αφήγησης, δημιουργώντας μια αίσθηση απόστασης και αποξένωσης. Ο θεατής καλείται να παρακολουθήσει την δράση πιο αντικειμενικά, βιώνοντας τις επίπονες αλήθειες που κρύβονται κάτω από τον παραλογισμό της ιστορίας και το σαρκαστικό χιούμορ της ταινίας.

Ο μεγάλος περίπατος της Άλκης Ζέη (Προβολές: 17.30, Παρασκευή, Σάββατο 16.30, Κυριακή καμία προβολή) 

Ένας κινηματογραφικός περίπατος στην πολυτάραχη ζωή και στο πλούσιο έργο της συγγραφέως Άλκης Ζέη. Μια ταινία της Μαργαρίτας Μαντά.

Μια ζωή που κουβαλάει μέσα της ολόκληρη την ιστορία της Ελλάδας του 20ου αιώνα και ένα συγγραφικό έργο που έχει καταξιωθεί διεθνώς και συνεχίζει να καταξιώνεται, επηρεάζοντας πολλές γενιές ανθρώπων.

Με κυρίαρχη μαρτυρία αυτήν της ίδιας της Άλκης Ζέη, αλλά και μαρτυρίες της αδελφής της Ελένης Κόκκου και των αγαπημένων φίλων και συνοδοιπόρων της, του σκηνοθέτη Μάνου Ζαχαρία και του ποιητή Τίτου Πατρίκιου.

Οι γάτες της Κωνσταντινούπολης (Προβολές: Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 18.05) 

Τούρκικη ταινία, σκηνοθεσία Τσέιντα Τορούν

Η καθημερινότητα της τούρκικης μεγαλούπολης μέσα από την ιστορία μερικών από τις γάτες της.

Lucky (Προβολές 19.00 Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 19.30) 

Aμερικανική ταινία, σκηνοθεσία Τζον Κάρολ Λιντς με τους: Χάρι Ντιν Στάντον, Ρον Λίβινγκστον, Τομ Σκέριτ, Ντέιβιντ Λιντς

Ο 90χρονος Λάκι ζει την αργόσυρτη καθημερινότητά του σε μια κωμόπολη των νοτιοδυτικών πολιτειών. Τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει τη ρουτίνα του, μέχρι που μια ξαφνική λιποθυμία τού αποκαλύπτει πως έχει πια… γεράσει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

«Τον Θεοφίλου τον τρομοκράτη τι τον έχεις;»

Σαρλ Μπετελέμ. Του Δημοσθένη Παπαδάτου-Αναγνωστόπουλου