Η μεγάλη ήττα των Μέσων Μαζικής Προπαγάνδας

Η μεγάλη ήττα των Μέσων Μαζικής Προπαγάνδας

Ιούλιος 06, 2015 - 10:24
1 σχόλια

Χθες αργά τη νύχτα, η Έλλη Στάη είχε τόσα νεύρα που θα έτρωγε ζωντανό τον Κατρούγκαλο επειδή, κατά την άποψή της, του απηύθυνε μια ερώτηση την οποία εκείνος χαρακτήρισε φθηνή. Την ερώτηση. Προσωπικά, θα πήγαινα πολύ παραπέρα από τον όχι και τόσο συμπαθή προς εμένα Κατρούγκαλο. Θα χαρακτήριζα φθηνή την ίδια, και όλους τους ομοίους της. Παλιούς και ψημένους, σαν την Έλλη μας, και τα φυντανάκια τους στα μπομπολαλαφουζέικα μέσα.

Δηλαδή, τι περίμενε η κυρία Στάη; Να την σεβαστεί στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί; Οι ξεπουλημένοι δεν αξίζουν τον σεβασμό κανενός. Αξίζουν μόνο την περιποίηση των ιδιοκτητών τους: τους πετούν το κοκαλάκι, τους χτενίζουν το τρίχωμα, τους δίνουν και μια λιχουδιά. «Καλό σκυλάκι».

Ποτέ άλλοτε όσο κατά τις τελευταίες επτά μακρές ημέρες και νύχτες δεν είχε καταστεί τόσο προφανές ότι οι μεγάλοι δημοσιογραφικοί όμιλοι κάνουν ό,τι τους λένε εκείνοι που τους ελέγχουν. Και ποιοι τους ελέγχουν; Οι εγχώριοι μεγαλοεπιχειρηματίες, τα γνωστά πολιτικά λόμπι που αποτελούν το μεγαλύτερο καρκίνωμα της ελληνικής κοινωνίας, και εκείνοι οι Ευρωπαίοι που τους δίνουν απευθείας δάνεια για να επιβιώσουν, με την υποχρέωση, προφανώς, να υποστηρίξουν τη θέση τους. Και μιλάμε για πολύ χρήμα.

Αυτή την εβδομάδα, όμως, εντελώς ξεδιάντροπα, βγήκαν να ξεπουληθούν σαν την πόρνη που το έχει πάρει απόφαση και δεν την νοιάζει πια αν το ξέρουν όλοι στη γειτονιά. Στήνεται στο καλντερίμι και δεν την ενδιαφέρει ποιος θα την δει να φεύγει με πελάτη. Μόνο που η πόρνη δεν έχει να σεβαστεί το Σύνταγμα και την αντικειμενική ενημέρωση.

Αυτή την εβδομάδα, τους έπιασε κωλοπιλάλα να τρέξουν να υποστηρίξουν τους εντολοδότες τους, ξεχνώντας Σύνταγμα, δεοντολογία, προσωπικές αρχές.

Αυτή την εβδομάδα, δεν πρόλαβαν καν να βάλουν ένα φτιασίδωμα, ένα προκάλυμμα, και ξαμολήθηκαν να κατατρομοκρατήσουν τους πολίτες. Απίστευτα σκηνικά εκτυλίχθηκαν, που σε καμία άλλη περίπτωση δεν τα είχαμε δει σε τηλεοπτικές εκπομπές. Και γιατί δεν τα είχαμε δει; Επειδή στην περίπτωση των βουλευτικών εκλογών, τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να αφήνουν όλες τις φωνές και τα κόμματα να ακούγονται.

Στο δημοψήφισμα, όμως, το οποίο πραγματοποιήθηκε μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, και ανάλογη εμπειρία δεν υπήρχε, πήραν θέση ξεκάθαρα υπέρ της μιας άποψης, διαστρέβλωσαν το ερώτημα μαζί με τους Ευρωπαίους φίλους τους και οι παρουσιαστές από τηλεοράσεως. Και όταν -τις λίγες φορές- φιλοξενούσαν υποστηρικτές του «όχι», τους γάβγιζαν στην κυριολεξία, προσπαθώντας να τους πείσουν παράλληλα να ψηφίσουν «ναι». Όλα τα είχαμε, ξύπνησε και η Σαράφογλου, η οποία δήλωνε: «Δεν φταίμε εμείς αν οι πολίτες τάσσονται υπέρ του ναι». Ποιος στο είπε αυτό, κορίτσι μου; Οι δημοσκοπήσεις;

Αυτή την εβδομάδα, αναπαρήγαγαν ό,τι τους συνέφερε, πετσοκόβοντας ανακοινώσεις Ευρωπαίων κατά πώς τους βόλευε. Έβγαζαν με πηχιαίους τίτλους «Η  Ελλάδα στο χείλος της καταστροφής», «Ελλάδα ώρα μηδέν», «Δραματικές ώρες για την Ελλάδα», όταν θα έπρεπε να κρατούν ένα κλίμα ήρεμο, για το καλό της χώρας. Αν μη τι άλλο. Αλλά δεν έκαναν ούτε καν αυτό.

Αυτή την εβδομάδα, απέδειξαν ότι είναι τόσο σαθροί όσο υποπτευόμασταν. Ότι είναι τόσο ξεπουλημένοι όσο δεν μπορούσαμε να φανταστούμε. Μαύρες πλερέζες χθες στα πάνελ, επειδή ο κόσμος δεν μάσησε και έδωσε ένα 60%.

Δηλαδή, αν δεν υπήρχε η προπαγάνδα τους στη μέση, το ποσοστό πού θα έφθανε; Στο 80%; Στο 90%;

Η προπαγάνδα από τη μια, και η διαφήμιση από την άλλη. 

Θα παρατηρήσατε ότι μετά την ανακοίνωση του δημοψηφίσματος, στήθηκε σε χρόνο μηδέν ένας ολόκληρος μηχανισμός υποστήριξης του «ναι». Ποιος τον χρηματοδότησε; Τόσα τηλεοπτικά σποτ υπέρ του «ναι», μεταδίδονταν δυσανάλογα πιο συχνά με τα ένα-δυο για το «όχι». Ολοσέλιδες διαφημίσεις στις εφημερίδες, για να μην μιλήσουμε για τα πρωτοσέλιδα των Κυριακάτικων εφημερίδων που είχαν ταχθεί σαφώς υπέρ της μιας άποψης. Έμπαινες στο youtube να ακούσεις κανένα τραγούδι, τσουπ! ένα τεράστιο «ναι» μπροστά σου. Για πότε στήθηκε όλο αυτό το πανηγύρι; Ποιος το πλήρωσε;

Πιστεύω ακράδαντα ότι ηθελημένα τα εγχώρια ΜΜΕ παραποίησαν το ερώτημα του δημοψηφίσματος. Προσπάθησαν να πείσουν τον κόσμο ότι το «όχι» σήμαινε έξοδο από το ευρώ, έξοδο από την Ευρωζώνη. Το υποστήριξαν με όλες τις δυνάμεις τους. Κάνοντάς μας να αναρωτιόμαστε για την κοινή μας λογική...

Και κάτι τελευταίο: όλες οι δημοσκοπήσεις των μεγάλων και «φερέγγυων» εταιριών που συνεργάζονται με τα κανάλια, έπεσαν έξω κατά 16 μονάδες. Για στατιστικό λάθος σάς φαίνεται αυτό;

Παλαιότερα, όταν οι δημοσκοπήσεις έπεφταν έξω κατά 1-2 μονάδες, γινόταν ο κακός χαμός. Σήμερα, δεν ακούστηκε ούτε λέξη για το γεγονός ότι έπεσαν τόσο έξω οι δημοσκοπήσεις των φερέγγυων εταιριών.

Έπεσαν έξω; Έλα τώρα...

Δεν ξέρω αν είναι ένα χρήσιμο εργαλείο το δημοψήφισμα για τη διαπραγματευτική πορεία της κυβέρνησης. Αλλά ξέρω ότι οι μάσκες έπεσαν πια. Η προπαγάνδα ήταν ολοφάνερη, και ο κόσμος δεν μάσησε.

Αλήθεια, θα υπάρξει καμία έρευνα για τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων; 

Και, αλήθεια, θα τιμωρηθούν παραδειγματικά από τους εντολοδόχους τους μεγαλοδημοσιογράφοι και πανελίστες που απέτυχαν να κάνουν τα μυαλά του κόσμου πουρέ; Ή θα την γλιτώσουν με μερικές ξυλιές στον πισινό; Θα νιαουρίσει η ΕΣΗΕΑ για τα χάλια των εφημερίδων;

Αναρωτιέμαι...

Ειδήσεις: 
Tags: 

Υπάρχει 1 Σχόλιο

Oι ξεπουλημένοι δε αξίζουν τον σεβασμό κανενός!!! Σοκ κράττει όπου να'ναι θα φαίνομαι φιλοσυριζαίος μπροστά σου

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.