Αλεξανδρούπολη: Χιλιάδες παιδιά στα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΕΜΘ

Περίπου σαράντα χιλιάδες παιδιά έχουν παρακολουθήσει τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις δράσεις που έχει υλοποιήσει από το 2002 μέχρι και σήμερα το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης.
Πρόκειται για εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές της Α΄ και β΄ εκπαίδευσης τα οποία συνεχώς κάθε χρόνο επαναπροσδιορίζονται και εμπλουτίζονται μέσα από διάφορα projeck που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του πολιτισμού ,από την διατροφή μέχρι την τεχνολογία και τα επαγγέλματα. 

«Το Μουσείο πρέπει να είναι σε μια διάδραση με την κοινωνία, άρα τα εργαστήρια που υπάρχουν και είναι πολλά εξασφαλίζουν την δυνατότητα σε παιδιά ειδικευμένων να έχουν ένα βήμα για να ασκούν το γνωστικό τους πεδίο,» ανάφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Ορεστιάδας η διευθύντρια του Μουσείου κ. Αγγελική Γιαννακίδου.

Όπως εξήγησε, «το Μουσείο δημιουργεί πυρήνες πολιτισμού και μπορεί να περάσει κάποια πράγματα, να τα συνδέσει με την παράδοση και τον πολιτισμό της περιοχής, με την τεχνογνωσία ,η και με άλλα θέματα που αφορούν την τέχνη και την τεχνολογία ,όπως είναι η φετινή θεματική ενότητα «Τέχνη και Τεχνολογία».

Τρία ετήσια εργαστήρια για παιδιά από 4 έως 14 ετών εμπνευσμένα από την θεματική ομπρέλα της χρονιάς « Τέχνη & Τεχνολογία» διοργανώνει το Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής του Εθνολογικού Μουσείου Θράκης, στις 11 Οκτωβρίου στην Αλεξανδρούπολη.

Οι μικροί φίλοι του μουσείου, όπως κάθε χρόνο θα ταξιδέψουν σε κόσμους δημιουργικούς, που ενισχύουν την κριτική σκέψη, τη φαντασία και τη γνώση τους, ταυτόχρονα με τις αδρές και λεπτές κινητικές δεξιότητές τους.

Συντάκτης:Όλγα Ορφανίδου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος