Επεισοδιακός ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στα Μέγαρα

Γιώργος Βαρίνος
Επεισοδιακός ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στα Μέγαρα
Με λιακάδα, ζέστη για την εποχή, πλήθος κόσμου και μεγάλο συναγωνισμό έγινε ο 1ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας για το 2019. Κάτι αλλάζει στους αγώνες αυτοκινήτου.

Ομάδες Ν & Α

Ο 1ος αγώνας ταχύτητας της ημέρας είχε έντονο συναγωνισμό, εναλλαγές θέσεων και αρκετές ανακατατάξεις. Στην εκκίνηση, ο Ευθυμίου έφυγε μπροστά, ενώ ο Κάκος καθυστέρησε, κι έτσι τον πέρασαν οι Τζαβάρας, Σταγιάς και Καίσαρ. Δύο γύρους αργότερα το Mitsubishi είχε ξαναβρεθεί στη 2η θέση, όμως πλέον ο Ευθυμίου είχε απομακρυνθεί πολύ, και όλα έδειχναν ότι όδευε προς μια εύκολη νίκη.

Ο Λεοντόπουλος, που ήταν ταχύτερος μεταξύ των αγωνιζομένων της Α7 στα χρονομετρημένα του Σαββάτου, επίσης καθυστέρησε στην εκκίνηση και έπεσε μεταξύ των αυτοκινήτων της Ν2. Γρήγορα όμως ανέκαμψε και έφτασε πίσω από τους άμεσους ανταγωνιστές του, Τζαβάρα και Σταγιά. Το πράσινο Saxo του τελευταίου τέθηκε εκτός μάχης από μηχανική βλάβη και αποσύρθηκε στα pits. Ο Λεοντόπουλος πίεσε και πέρασε το Astra του Τζαβάρα, ο οποίος στη συνέχεια έκοψε ρυθμό.

Ο πρωτοπόρος Ευθυμίου όμως μετά τα μισά του αγώνα αναγκάστηκε κι αυτός να σταματήσει στα pits λόγω μηχανικής βλάβης, χάνοντας αρκετούς γύρους, και αφήνοντας στην 1η θέση του αγώνα τον Κακό.

Στην πολύ ανταγωνιστική Ν2, ο Καίσαρ έμεινε στην 1η θέση από την αρχή. Πιο πίσω είχαμε μάχη μεταξύ του Μπαρκονίκου και του Μίλλη, η οποία έληξε υπέρ του δεύτερου με μια προσπέραση πριν από την Κ8. Πολύ κοντά τους ακολουθούσε και ο Γιαννούλης.

Ομάδα Ε

Αγώνας για πολύ γερά νεύρα, με αρκετούς οδηγούς να αντιμετωπίζουν μηχανικές βλάβες και τη νίκη να παίζεται μέχρι την τελευταία στροφή, ήταν αυτός της Ομάδας Ε.

Ο poleman Πλέσσας έφυγε μπροστά στην εκκίνηση, με το άλλο πορτοκαλί Sierra του Καρμανιόλα, αφού ο Τσαγγαράς που ξεκινούσε από την 2η θέση είχε πέσει στην 4η, πίσω από τον Κουρνιάτη. Η πρωτοπορία του Πλέσσα όμως κράτησε μόνο για 2 γύρους, αφού στη συνέχεια αντιμετώπισε κάποιο μηχανικό πρόβλημα που τον ανάγκασε να παραχωρήσει τη θέση του και λίγο αργότερα να εγκαταλείψει.

Πίσω από τον Τσαγγαρά βρισκόταν ο Μαραβέλιας, ο οποίος κατάφερε να περάσει μπροστά στα φρένα της Κ1, ενώ το ίδιο έκανε και ο Καλκούνος που ακολουθούσε. Παράλληλα, ο Κουρνιάτης που βρισκόταν στη 2η θέση έκοψε και εγκατέλειψε κι εκείνος από μηχανική βλάβη. Οπότε η κατάταξη ήταν πλέον Καρμανιόλας, Μαραβέλιας, Καλκούνος, Τσαγγαράς, με τους τρεις τελευταίους να έχουν ελάχιστη διαφορά μεταξύ τους.

Το ταχύτερα κινούμενο αυτοκίνητο εκείνη τη στιγμή ήταν η πράσινη BMW M3 E30 του Καλκούνου. Στην ευθεία μετά την Κ6 πέρασε την BMW 318iS του Μαραβέλια και πλησίασε το πορτοκαλί Sierra του Καρμανιόλα, που φαινόταν να χάνει χρόνο στα φρένα. Ακόμα μια προσπέραση ήρθε τελικά όταν ο Καλκούνος κατάφερε να πάρει την εσωτερική στην Κ5, και να περάσει στην 1η θέση!

Ούτε η δική του χαρά κράτησε πολύ όμως, αφού λίγο αργότερα είχε ένα τετακέ στην Κ1, που αρχικά τον έριξε στην 4η θέση και στη συνέχεια τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Το τρενάκι των πρώτων ήταν πλέον Καρμανιόλας, Μαραβέλιας, Τσαγγαράς, με πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους. Δυστυχώς ο 1ος ήταν ο επόμενος οδηγός που θα εγκατέλειπε τον αγώνα, αφήνοντας τους άλλους δύο να μάχονται για την πρωτιά.

Και πράγματι το έκαναν και με το παραπάνω. Η συνεχής πίεση του Τσαγγαρά του επιτρέπει να βρεθεί στον τελευταίο γύρο δίπλα στον Μαραβέλια δύο φορές, μία στη μεγάλη ευθεία και μία πριν την Κ8. Ο οδηγός της BMW όμως παραμένει ψύχραιμος και στρίβει πρώτος στην τελευταία στροφή, για να πάρει τελικά την καρό σημαία μόλις 8 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω του! Το βάθρο συμπλήρωσε ο Παπαμάρκος, ενώ πιο πίσω τερμάτισε και ο Ρηγόπουλος.

Ιστορικά

Ήταν εμφανές ότι θα δούμε έναν εντυπωσιακό αγώνα Ιστορικών ήδη από την εκκίνηση. Ο κινητήρας του Sierra του poleman Μ. Σταφυλοπάτη έσβησε, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει να ξεκινήσει και να τον περάσουν όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

Ο Γ. Γαβριηλίδης ήταν πλέον 1ος, με αρκετή διαφορά από τον 2ο Β. Παπαφιλίππου, ο οποίος πιεζόταν από τον Δ. Σκεπασιανό. Ακολουθούσε ο Π. Πουλιάδης και σύντομα βρέθηκε πίσω του ο Μ. Σταφυλοπάτης, ο οποίος είχε βαλθεί να ξαναβρεθεί στις πρώτες θέσεις. Στους επόμενους γύρους πέρασε σταδιακά τον Πουλιάδη, τον Σκεπασιανό και τον Παπαφιλίππου και πλησίασε τον πρωτοπόρο Γαβριηλίδη, με ρυθμό τουλάχιστον 1" ανά γύρο, για να τον περάσει τελικά και να ξαναβρεθεί στην 1η θέση!

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η προσπάθεια του Σκεπασιανού να περάσει τον Παπαφιλίππου για την 3η θέση, η οποία έληξε άδοξα, με ένα τετακέ του πρώτου στην Κ1, που τον έθεσε εκτός αγώνα. Οι θεατές όμως σύντομα έχουν να απολαύσουν την πίεση του Παπαφιλίππου στον Γαβριηλίδη, η οποία έχει σαν αποτέλεσμα πολύ εντυπωσιακές τροχιές από το Escort, χάρη στην προσπάθεια του οδηγού του να κρατηθεί μπροστά. Η αλλαγή θέσης έρχεται τελικά στα φρένα της Κ6, με τον Παπαφιλίππου να περνάει μπροστά. Πιο μπροστά, ο Σταφυλοπάτης έχει μειώσει το ρυθμό του, ελέγχοντας τον αγώνα και παραμένοντας στην 1η θέση μέχρι το τέλος.

Formula Saloon

Με την πίστα γεμάτη από θεατές που έφταναν ακόμα και την τελευταία στιγμή για να δουν τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα του διημέρου, ξεκίνησε ο αγώνας της Formula Saloon.

Οι δύο Lamborghini Huracan έφυγαν εμπρός, με τον «Samino» στην 1η θέση και τον Π. Σολδάτο πίσω του, να πιέζει. Πιο πίσω, η σειρά κατάταξης διατηρήθηκε, με την εξαίρεση του Γ. Κακαλέτρη που άργησε να ξεκινήσει και έμεινε αρκετά πίσω. Η κόντρα των δύο πρώτων συνεχίστηκε για αρκετούς γύρους, με τη διαφορά μεταξύ τους να παραμένει μικρότερη από 1".

Στα μισά του αγώνα, οι δύο Huracan ήρθαν σε επαφή μέσα στην Κ6, με το αυτοκίνητου του «Samino» να ακινητοποιείται για αρκετά δευτερόλεπτα και εκείνο του Σολδάτου να συνεχίζει. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι το συμβάν οφείλεται σε αντιαθλητική συμπεριφορά του δεύτερου, οπότε και του καταλόγισαν ποινή 15".

Στη συνέχεια ο «Samino» πίεσε για να καλύψει τη διαφορά και να αναρριχηθεί από την 4η θέση στην οποία είχε βρεθεί. Σταδιακά πέρασε τόσο την Porsche 911 GT3 Cup του «Korny» όσο και την Ferrari 458 Challenge του Π. Ηλιόπουλου, οπότε ξαναβρέθηκε 2ος. Η διαφορά του όμως από τον Σολδάτο δεν ήταν αρκετά μικρή για να τον φέρει στην 1η θέση συνυπολογίζοντας και την ποινή.

Ο Ηλιόπουλος και ο «Korny» κινούνταν σε αρκετούς γύρους στον ίδιο ρυθμό, με την 911 να μη φτάνει ποτέ αρκετά κοντά για να απειλήσει τη Ferrari. Πιο πίσω, τόσο ο Α. Εδίρνελης με το Honda Civic όσο και ο Γ. Κακαλέτρης με το Opel Astra G Coupe έριξαν τους χρόνους τους σε πολύ χαμηλά επίπεδα, με καλύτερους γύρους 1:04.973 και 1:04.821, αντίστοιχα, χωρίς όμως ούτε αυτοί να πλησιάσουν εντός πίστας.

Δείτε όλα τα αποτελέσματα κάθε αγώνα εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!