Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Θ. Σταθάκης: «Εγγυώμαι ανοδική πορεία για την Κίσσαμο» (video)

..παλέψαμε, θέσαμε δυνατότητες αναπτυξιακής πορείας για τον δήμο…

Δεύτερη τετραετία διεκδικεί εκ νέου στο “τιμόνι” του δήμου Κισσάμου ο Θοδωρής Σταθάκης, επικεφαλής του συνδυασμού “Κίσσαμος Πορεία Ανοδική”.

Για τη δεύτερη θητεία που διεκδικεί, μίλησε στα "Χ.ν." ο νυν δήμαρχος Κισσάμου
Για τη δεύτερη θητεία που διεκδικεί, μίλησε στα “Χ.ν.” ο νυν δήμαρχος Κισσάμου

Mιλώντας στα “Χ.ν.”, τονίζει ότι επί δημαρχίας του δρομολογήθηκαν σημαντικά ζητήματα για την ανάπτυξη της περιοχής που είχαν βαλτώσει επιρρίπτοντας ευθύνες για αδράνεια στον προκάτοχο του Γιώργο Μυλωνάκη. Παράλληλα προαναγγέλλει την λειτουργία μιας σειράς έργων υποδομών που δρομολογούνται για το επόμενο διάστημα…

 

•Στα χρόνια της δημαρχίας σας, ποια ζητήματα της Κισσάμου θεωρείτε ότι επιλύσατε ή δρομολογήσατε ;
Τα ζητήματα που είναι ανοικτά στην Κίσσαμο και στην δυτική Κρήτη είναι μεγάλα και (όταν αναλάβαμε) είχαν συσσωρευτεί πολλά. Κληθήκαμε να διαχειριστούμε μια αδράνεια σε σειρά θεμάτων που είχαν φέρει πίσω αναπτυξιακά την Κίσσαμο. Παραλάβαμε ένα Δήμο σε αποσύνθεση μετά την απόφαση του προηγούμενου δημάρχου να υπογράψει την Κινητικότητα και να απομακρυνθούν πέντε δημοτικοί υπάλληλοι από τον δήμο Κισσάμου, παρόλο που δημόσια είχα εκφράσει την πρόθεση μου να μην απομακρυνθεί κανείς υπάλληλος. Έτσι απομακρύνθηκαν δύο τεχνικοί υπάλληλοι, η γραμματεία του δημάρχου, ο ταμίας του δήμου και μια υπάλληλος από το τμήμα προμηθειών. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, τι τραβήξαμε το πρώτο διάστημα για να μπορέσουμε να φέρουμε ξανά σε μια τάξη τον δήμο. Επίσης δεν παραλάβαμε καμία μελέτη για εκτέλεση έργου πλην της ανάπλασης τοπικής κοινότητας Τοπολίων. Δυστυχώς τα ολοκληρωμένα προγράμματα αστικής υπαίθρου είχαν κλείσει και ο δήμος από την περίοδο 2011-2014 , παρόλο που είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τον Περιφερειάρχη 2,2 εκατ. Ευρώ, τελικά απορρόφησε 1,2 εκατ. Ευρώ. Χάθηκαν δηλαδή, 1 εκατ. Ευρώ για αναπλάσεις του δήμου Κισσάμου λόγω της ολιγωρίας και της μη δυνατότητας υλοποίησης των έργων αυτών στο χρονικό διάστημα που έπρεπε να γίνει. Ετσι, ετοιμάσαμε άμεσα μελέτες που αφορούσαν την διαχείριση των υδάτινων πόρων και ιδιαίτερα των χειμέριων απορροών στην περιοχή της τοπικής κοινότητας Πλατάνου, Σφηναρίου που για χρόνια τα νερά πήγαιναν στην θάλασσα χωρίς να μπορούν οι κάτοικοι να τα αξιοποιήσουν. Έτσι ήδη από το πρώτο τρίμηνο ετοιμάσαμε μελέτη για την κατοχύρωση, διασφάλιση της πηγής των χειμέριων απορροών στο Μελισσιανό ρεύμα και ξεκίνησε η πρώτη φάση κατασκευής των έργων προϋπολογισμού 600.000 ευρώ, που εντάξαμε το 2015. Επίσης υπήρχαν τεράστια θέματα όσον αφορά την διαχείριση του Γενικού Πολεοδομικού της Κισσάμου το οποίο ενώ είχε υπογραφεί από το 2011 (δημοπρατήθηκε το 2010, υπογράφηκε τον Σεπτέμβριο του 2011, έκανε δηλαδή 9 μήνες η δημοτική αρχή για να υπογράψει την σύμβαση) καθυστέρησε πάρα πολύ η προώθηση του και σε αυτήν δεν εντασσόταν η δημοτική ενότητα Μυθήμνης, δηλαδή στο παραλιακό μέτωπο θα γινόταν χωροταξικός σχεδιασμός στο μισό, παρόλο – και αυτό είναι το εγκληματικό- η μελετητική ομάδα του γενικού πολεοδομικού σχεδιασμού είχε προτείνει ότι με 60.000 ευρώ συν Φ.Π.Α θα μπορούσε να εντάξει το σύνολο της δημοτικής ενότητας Μυθήμνης. Αυτό δεν ήρθε ποτέ ως θέμα στο δημοτικό συμβούλιο, μου το ανέφεραν το 2016 οι μελετητές ότι το είχαν προτείνει και ευθύς αμέσως το φέραμε στο δημοτικό συμβούλιο προχωρώντας τις διαδικασίες ένταξης και της δημοτικής ενότητας Μυθήμνης με συμπληρωματική σύμβαση, από ιδίους πόρους του δήμου. Έτσι προχωράει ολοκληρωμένα ο χωροταξικός σχεδιασμός του δήμου Κισσάμου.
Ένα άλλο μεγάλο θέμα που φέραμε σε αίσιο τέλος ήταν η παύση λειτουργίας του πυρηνελουργείου στον κόλπο της Κισσάμου. Άλλα θέματα τεράστια που αντιμετωπίσαμε στην αρχή ήταν η συνδιαχείριση της περιοχής του Ελαφονησίου όπου υπήρξατε δικαστική αντιπαράθεση με τον δήμαρχο Καντάνου-Σελίνου. […] Η απόφαση που βγήκε τον Χειμώνα, λέει, ότι ο συμβιβασμός που τελικά υπήρξε με τον δήμο Καντάνου Σελίνου είναι ισχυρός και πρέπει να εφαρμοστεί. Ίδωμεν… Το μόνο σίγουρο ότι καταφέραμε και κάναμε μια διαχείριση που ήταν πρότυπο και σε σχέση με το περιβάλλον, τον τουρισμό αλλά και σε σχέση με τις εισπράξεις. Με πολύ λιγότερα προϊόντα που διατίθονταν από τις καντίνες μας και σε πολύ μικρότερους χώρους καντίνας, καταφέραμε – σε συνδυασμό μαζί με τον Μπάλο- να φτάσουμε σε εισπράξεις ( από τις καντίνες) το 1.5 εκατομμύριο ευρώ, σε αντίθεση με τις 800.000 ευρώ που εισέπρατταν τα προηγούμενα χρόνια.

 

•Ο αντίπαλος σας ο κ. Μυλωνάκης ισχυρίζεται ότι κατά την διάρκεια της θητείας σας πήρατε από την Περιφέρεια πολύ μεγάλα ποσά για μελέτες, τα οποία δεν υλοποιήσατε με δική σας ευθύνη. Τι ισχύει;
Ο κ. Μυλωνάκης δεν γνωρίζει τι χρήματα πήραμε εμείς από την Περιφέρεια. Εκείνος δεν ζήτησε ποτέ του και δεν πήρε καμία χρηματοδότηση. Εμείς πήραμε χρηματοδότηση 70.000 ευρώ από την Περιφέρεια για την μελέτη, κατασκευή ταμιευτήρα στην λιμνοδεξαμενή Πλατάνου Σφηναρίου και ήδη ολοκληρώνονται οι μελέτες της πρώτης φάσης. Έχουμε ολοκληρωμένη γεωλογική, γεωτεχνική, τοπογραφική μελέτη για την χωροθέτηση και προμελέτη υδραυλικών έργων για τη λιμνοδεξαμενή καθώς επίσης και την περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου που ολοκληρώνεται εντός διμήνου. Αυτό που μένει είναι η οριστική, υδραυλική μελέτη ύψους 60.000 ευρώ που χρηματοδοτούμε με ιδίους πόρους. Δηλαδή με 130.000 ευρώ θα φτιάξουμε το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο που έχει ανάγκη η περιοχή όσον αφορά την άρδευση και τη βιωσιμότητα του πρωτογενούς τομέα, μέσα σε διάστημα 2 ετών. Όταν πέρασαν δεκαετίες χωρίς κανείς να “ακουμπήσει” το θέμα. Η προηγούμενη δημοτική αρχή, από το 2010 βρήκε μια χωροθέτηση στην περιοχή του Σφηναρίου για λιμνοδεξαμενή μέχρι και το 2014 δεν έκανε καμία ενέργεια, ούτε προχώρησε καμία μελέτη… Αυτό που έχω να επισημάνω στον κ. Μυλωνάκη ο οποίος υπήρξε δήμαρχος επι δύο θητείες και τώρα δημοτικός σύμβουλος, είναι ότι υπάρχουν καταγεγραμμένοι οι προϋπολογισμοί και οι κωδικοί των έργων. Και έτσι δεν μπορεί ο καθένας να ισχυρίζεται ό,τι θέλει. Αν θες να πεις κάτι, υπάρχουν ντοκουμέντα και αριθμοί.

 

•Επί δημαρχίας σας πρωτοστατήσατε στο σφράγισμα του πυρηνελαιουργείου κοντά στον κόλπο της Κισσάμου. Στην διαχείριση του δήμου βρίσκεται επίσης και ο Μπάλος, από τις πιο δημοφιλείς παραλίες της Κρήτης. Ποιος ο σχεδιασμός σας για περιβαλλοντική προστασία του;
Από το 2015 ξεκινήσαμε διαδικασίες για την προστασία της περιοχής του Μπάλου. Υπάρχει διαχειριστικό σχέδιο και ο δήμος Κισσάμου είναι ο φορέας λειτουργίας του. Επιβάλλεται τέλος επισκεψιμότητας 1 ευρώ ανταποδοτικά για την περιοχή και προσπαθήσαμε να δούμε πώς θα προχωρήσουμε. Σε συνεργασία με τη Δ/νση Δασών, τον Φορέα Διαχείρισης Σαμαριάς και περιοχών NATURA Δυτ. Κρήτης, είμαστε σε συμφωνία ότι πρέπει να προστατευθεί ο χώρος αυτός. Εκεί συσσωρεύονται από τη μεριά της στεριάς πάνω από 700- 800 αυτοκίνητα την καλοκαιρινή περίοδο. Είναι αδιανόητο και δεν μπορούμε να φτιάξουμε ένα πάρκινγκ- γίγα μέσα στην περιοχή αυτή. Αυτό που κάναμε, στην είσοδο της προστατευόμενης περιοχής, στη θέση Γαλανού -Κάμπου, όπου ο δήμος διαθέτει χώρο ιδιοκτησίας του, γεωργικής χρήσης, ήταν ότι προχωρήσαμε άμεσα στην διαδικασία μελέτης για λειτουργία πάρκινγκ, η μελέτη ολοκληρώθηκε και έχει βγει η αδειοδότηση. Στη συνέχεια με διαγωνισμό που θα κάνει ο δήμος θα μπορεί να προχωρήσει την μεταφορά όσων επισκεπτών επιθυμούν με λεωφορείο. Θεωρώ ότι μετά τις εκλογές θα μπορεί να βγει στον “αέρα” αυτή η διαδικασία. Αντιλαμβάνεστε ότι από εκεί που 500 αυτοκίνητα θα έκαναν από δύο φορές (μετ΄επιστροφής), 1000 διαδρομές την ημέρα σε αυτόν τον δρόμο, πόση ρύπανση θα μειώνεται. Πρόκειται να μπει λεωφορείο κάθε μισή ώρα σε αυτήν την διαδρομή. Επιπλέον χρειάζεται διαχείριση και στις καντίνες που φτιάξαμε ξύλινους οικίσκους και λειτουργούν με βασικά είδη αναψυκτηρίου. Διαχείριση όμως χρειάζεται και το θέμα των λυμάτων. Πρέπει να γίνει μια μελέτη ενός βιολογικού κόμπακτ. Για τις φωνές που λένε ότι θα καταστραφούν οι περιοχές Μπάλος και Ελαφονήσι ( να σταματήσει η πρόσβαση επισκεπτών) αυτό το πράγμα είναι ένα τεράστιο λάθος. Πρέπει να διατυπώσουμε τις θέσεις μας και πώς θα τις προφυλάξουμε. Δεν καταστρέφονται οι περιοχές όταν υπάρχουν κανόνες. Για τα καραβάκια που κάνουν δρομολόγια, κάποιοι χρησιμοποιούνε το διαχειριστικό σχέδιο ή τη θέση τους σε υπηρεσιακό επίπεδο και βάλλουν εναντίον μιας δραστηριότητας ή ενός επιχειρηματία. Εμείς δεν βάλουμε εναντίον καμιάς επιχείρησης. Αλλα όταν θα υπάρξει μια μελέτη πόσοι άνθρωποι κολυμπούνε στις θάλασσες σε όλες τις περιοχές, τότε ευχαρίστως να το συζητήσουμε… Δεν μπορούμε αόριστα να καταδικάσουμε δύο περιοχές, να μην τις πλησιάζει κανείς και να μην υπάρχει οικονομική δραστηριότητα.
•Κάποιοι δημότες σας υποστηρίζουν πως το παραλιακό μέτωπο της Κισσάμου παραμένει ανεκμετάλλευτο; Τι έγινε με τις μελέτες για τη παραλιακή ζώνη απο τα Νοπήγεια μέχρι Βιγλιά που είχαν γίνει πριν το 2010;
Καταρχήν το παραλιακό μέτωπο δεν έχει αφεθεί στην τύχη του. Με το κλείσιμο του πυρηνελαιουργείου μπήκαν τα θεμέλια, σε συνδυασμό με τον χωροταξικό σχεδιασμό για να γίνει ανάπλαση και αναβάθμιση ήπιας τουριστικής ανάπτυξης στον παραλιακό μέτωπο του κόλπου της Κισσάμου. […] Η μελέτη που αναφέρεστε, ξεκίνησε από το 2008 από τους δήμου Κισσάμου και Μηθύμνης με προγραμματική σύμβαση σε συνεργασία με ΟΑΔΥΚ και Αποκεντρωμένη Διοίκηση για την υλοποίηση ανάπλασης του παραλιακού μετώπου από Νοπήγεια έως και Βιγλιά Κισσάμου. Οι κυβερνώνοντες τότε, επέλεξαν να χρηματοδοτήσουν τον δήμο Μηθύμνης για να προχωρήσει την μελέτη. Ισχυρίστηκαν ότι τα χρήματα έπρεπε να τα δώσουν στον ΟΑΔΥΚ με απευθείας ανάθεση… Δυστυχώς από τον Μάιο του 2010 ως δημοτικός σύμβουλος τότε, διαπίστωσα ότι δεν πρόκειται αυτό το έργο να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί κι έτσι σταμάτησε να ψηφίζω τις παρατάσεις του. Το 2014 που ανέλαβα, δυστυχώς, επιβεβαιώθηκα και λίγο αργότερα που είδα ότι αυτό το πρόγραμμα η χρηματοδότηση του οποίου ήταν ενταγμένη στο πρόγραμμα Θησέας, διαπίστωσα ότι 6 χρόνια μετά δεν είχε ολοκληρωθεί τίποτα πέρα από μια καταγραφή τοπογραφική όλου αυτού του μετώπου, κάποιες προτάσεις του τί μπορεί να γίνει πάνω στην 10μετρη λωρίδα μεταξύ γραμμής αιγιαλού και γραμμής παραλίας. Αυτό το έργο το καταδίκασε η προηγούμενη δημοτική αρχή το 2013 που έληξε η προγραμματική σύμβαση μεταξύ δήμου- ΟΑΔΥΚ και Αποκεντρωμένης Διοίκησης, δεν την ανανέωσαν με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ολοκληρώσουμε την μελέτη. Ακόμη υπάρχουν 60.000 ευρώ αναπορρόφητα χρήματα κι εμείς έχουμε παραλάβει σχέδια επί χάρτου. Επίσης η προηγούμενη δημοτική αρχή το 2013 είπε στο Δ.Σ ότι από όλο το έργο των 6-7 χλμ που είναι το παραλιακό μέτωπο, μπορεί να ολοκληρώσει ένα τμήμα μόνο μεταξύ του Καμαριανού ποταμού και Κακοπέρατου. Και ξεκινήσανε να βγάζουν αδειοδοτήσεις.. Δυστυχώς το μόνο που κατάφεραν να ολοκληρωθεί είναι μια προμελέτη προκαταρκτική, περιβαλλοντική αδειοδότηση για το παραπάνω τμήμα και τίποτα παραπάνω. Έτσι δεν μπορούμε να ολοκληρώσουμε τις προαναφερόμενες μελέτες διότι υπάρχει κενό και η Αποκεντρωμένη δεν εγκρίνει την προγραμματική σύμβαση που πήγαμε να συνεχίσουμε για να απορροφήσουμε αυτά τα λεφτά και δεν ξέρω πώς τελικά θα λυθεί αυτό το θέμα.

 

 

•Το τμήμα Κίσσαμος-Χανιά εντάχθηκε στον Β.Ο.Α.Κ. κατόπιν και ενεργειών σας. Τι συμβαίνει με τα έργα που φαίνεται να έχουν παγώσει όπως η παράκαμψη Κισσάμου αλλά και το κλειστό γυμναστήριο Κισσάμου, το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής;
Η ένταξη του τμήματος Κισσάμου- Χανιά στον Β.Ο.Α.Κ. επετεύχθη κατόπιν συλλογικής προσπάθειας άλλα κυρίως λόγω των μετρήσεων της κίνησης αυτοκινήτων που έγινε ( παλιότερα είχαν γίνει εσφαλμένες μετρήσεις). […] Η μελέτη παράκαμψης της Κισσάμου είναι μια παλιά ιστορία από το 2008-2009. Τότε είχε δημοπρατηθεί η μελέτη από το Υπουργείο. Πολύ παλιότερα είχε δημοπρατηθεί μια προκαταρκτική μελέτη για το ποια διαδρομή μπορεί να ακολουθήσει η παράκαμψη και επιλέχθηκε από τις τρεις η τελευταία πρόταση: νότια με δύο τούνελ όπου η παράκαμψη θα έφτανε πριν την είσοδο του Πλατάνου. Το Υπουργείο δημοπράτησε την τρίτη λύση, κάτω από τον υφιστάμενο δρόμο που περνά κάτω από τα Λύκεια και συνεχίζει προς την πόλη. Οι μελετητές, ήρθαν, αποτύπωσαν, είδαν ότι αυτό το πράγμα είναι αδύνατο και αντιπρότειναν στο Υπουργείο μία λύση μεταξύ της δεύτερης και της τρίτης πρότασης. Έτσι αποτύπωσαν μια νέα χάραξη την οποία και κατέθεσαν στο Υπουργείο. Εμείς ως δήμος Κισσάμου το 2010 όλες οι παρατάξεις είπαμε ότι δεν μπορεί η παράκαμψη της Κισσάμου να τελειώνει λίγο πριν το Καστέλι, δηλαδή στο μικρό λιμανάκι. Είπαμε ότι πρέπει να περάσει το βουνό πάνω από τη θέση Ντάμιαλη και να πάει κατευθείαν στην πίσω μεριά και να συνδεθεί με το λιμάνι. Τότε ο Υπουργός δεσμεύθηκε ότι θα δώσει μια συμπληρωματική ανάθεση αλλά τελικά εκεί μείνανε τα πράγματα. Από τότε το θέμα πάγωσε και δεν υπάρχει καμία μελέτη κάτι όπως διατείνονται κάποιοι. Δεν υπάρχει ούτε κατοχύρωση αυτού του άξονα. […] Το Υπουργείο δεν παρέλαβε την προγραμματική μελέτη, δεν προχωράει τις ενέργειες. Εμείς ως δημοτική αρχή θεωρούμε ότι το έργο αυτό πρέπει να προχωρήσει αλλά σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων έργων ( π.χ ολοκλήρωση ΒΟΑΚ, Σχέδιο Πόλης, κυκλοφοριακή μελέτη κ.α). Η παράκαμψη της Κισσάμου θα υλοποιηθεί όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και όταν το Υπουργείο ολοκληρώσει τις απαιτούμενες μελέτες από τα Χανιά έως Κίσσαμο. Ένα έργο προϋπολογισμού πάνω από 50 εκατ. Ευρώ. Το έργο αποτελεί επιδίωξη του συνδυασμού μας. Όμως βασική επιδίωξη είναι να ολοκληρώσουμε την πόλη μας – σύμφωνα με το Σχέδιο πόλης- για να ολοκληρωθεί και να γίνει μια σύγχρονη πόλη. Είναι η δεύτερη πόλη του Νομού και μείνανε τόσο πολύ πίσω τα πράγματα που είναι αδιανόητο. Επί 7 χρόνια δεν είχε πέσει ένα μέτρο άσφαλτος στην πόλη της Κισσάμου! Καμία μελέτη… Με επιχορήγηση του Υπ. 100.000 συν 100.000 από ιδίους πόρους ρίξαμε 5 χλμ στην πόλη της Κισσάμου. Με πιέσεις στον πρωθυπουργό, ήρθε η πρώτη χρηματοδότηση 900.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για το Σχέδιο Πόλης. Όταν θα υλοποιηθεί το επόμενο διάστημα εντός του Καλοκαιριού, θα αλλάξει όψη το σύνολο της πόλης της Κισσάμου με ασφαλτοστρωμένους δρόμους και στη συνέχεια θα μπορούν να προχωρήσουν οι αναπλάσεις και τα πεζοδρόμια. Κανείς δεν ασχολήθηκε με το γεγονός ότι στην πόλη της Κισσάμου υπάρχουν 5 χλμ δίκτυα αμιάντου! Από το δεύτερο χρόνο ετοιμάσαμε μελέτη ύψους 900.000 ευρώ για αντικατάσταση αμιάντου και συστήματα τηλεμετρίας στην πόλη της Κισσάμου. Το υποβάλλαμε προς έγκριση, αρχικά δεν εγκρίθηκε, ωστόσο το επόμενο διάστημα εντάχθηκαν σε πρώτη φάση τα 500.000 ευρώ για τους αμιαντοσωλήνες που είναι έτοιμο προς δημοπράτηση. Προχωρήσαμε την αλλαγή αμιαντοσωλήνων σε όλον τον δήμο Κισσάμου ύψους 3,3 εκατ. Ευρώ έργο είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα Φιλόδημος. Ετοιμάσαμε μελέτες για έργα 15 εκατομμυρίων ευρώ, εγκεκριμένα και προς υλοποίηση. Αυτά ετοιμάσαμε τα προηγούμενα χρόνια, τα οποία οι πολίτες θα δοθούν τα επόμενα χρόνια. […]
Για το Κλειστό Γυμναστήριο είναι ολοκληρωμένη η μελέτη του από το 2010 και πρέπει να προχωρήσει, ωστόσο πρόκειται για υποδομή μεγάλης έκτασης (για Β’ Εθνική) και δεν υπήρχε πρόγραμμα να το εντάξουμε. Δεν μπορεί ο δήμος να πάρει δάνειο 2 εκατ. Ευρώ. Έτσι ετοιμάσαμε μελέτες για μικρότερα έργα, φτιάξαμε γήπεδο 5×5 στην τοπική κοινότητα Πλατάνου με ιδίους πόρους ύψους 50.000 ευρώ και έχουμε υποβάλλει για ένα αντίστοιχο στην πόλη της Κισσάμου ύψους 200.000 ευρώ. Επιπλέον, αποτελεί προσωπικό μου στοίχημα, να λειτουργήσει κολυμβητική δεξαμενή, υπέργεια για εκμάθηση κολύμβησης – ένα σημαντικό έργο- με αφορμή τον χαμό ενός παιδιού που θυσιάστηκε άδικα για να βοηθήσει κάποια άλλα παιδιά…
Όσο για το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής θα ξεκινήσει να λειτουργεί- μετά από τέσσερα χρόνια αδράνειας και στασιμότητας – την επόμενη Παρασκευή. Επίσης στις τελευταίες εγκρίσεις βρίσκεται η μελέτη για λειτουργία Καταδυτικού πάρκου στον Μπάλο που θα μπορούμε να το λειτουργήσουμε το επόμενο διάστημα.

 

•Γιατί να σας δώσουν ψήφο για δεύτερη τετραετία οι Κισσαμίτες;
Εμείς το 2014 ζητήσαμε την ψήφο τον συμπολιτών μας για μια νέα Κίσσαμο. Θεωρούμε ότι το καταφέραμε, παλέψαμε, θέσαμε δυνατότητες αναπτυξιακής πορείας για τον δήμο, ετοιμάσαμε μελέτες χιλιάδων ευρώ μέσα σε τέσσερα χρόνια, διεκδικήσαμε πόρους εκατομμυρίων για το οδικό δίκτυο. […] Αυτό το έργο, που εμείς ετοιμάσαμε, πρέπει η επόμενη δημοτική αρχή να το πιστεύει, να το “τρέξει” για να μπορέσει να το υλοποιήσει. Και για όλα αυτά τα έργα που προανάφερα, είμαστε εμείς η μόνη εγγύηση για να καταφέρουμε να τα υλοποιήσουμε. Πρώτον, γιατί εμείς τα ετοιμάσαμε και πιστεύουμε σε αυτά. […] Με την νοοτροπία που διέπει τον κ. Μυλωνάκη – διότι δεν διοίκησε ο κ. Μυλωνάκης τον δήμο, ποτέ, άλλοι τον διοικούσαν αντί αυτού – είμαι σίγουρος ότι όλα τα παραπάνω θα τα αφήσουν στάσιμα και πάλι. Οι πολίτες ας αξιολογήσουν το έργο μας και ας κρίνουν ποιός μπορεί να εγγυηθεί πορεία ανοδική για την Κίσσαμο.

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα