ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τι πρότεινε για το μετρό στον Κ. Ζέρβα ο Γ. Μαγκριώτης

Ο πρώην υπουργός συναντήθηκε με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης

 17/09/2019 20:19

Τι πρότεινε για το μετρό στον Κ. Ζέρβα ο Γ. Μαγκριώτης

Συνάντηση με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης είχε ο Γιάννης Μαγκριώτης για το Μετρό, τον ΟΑΣΘ και τον Περιφερειακό.

Στη συνάντηση ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ τόνισε την ανάγκη να αποφευχθεί ένας νέος διχασμός για το Μετρό Θεσσαλονίκης με αφορμή τον τρόπο κατασκευής του σταθμού της Βενιζέλου, που θα οδηγήσει σε νέες μεγάλες καθυστερήσεις.

Όπως υποστήριξε ο Γιάννης Μαγκριώτης «ο ασφαλέστερος δρόμος στο σημείο πού βρισκόμαστε και μετά τα λάθη που έγιναν από τις κυβερνήσεις της περιόδου 2012-2019 στον σταθμό της Βενιζέλου, είναι η συνεννόηση όλων των πλευρών γύρω από τα επόμενα βήματα. Καμία πλευρά δεν μπορεί να επιβάλλει μονομερώς τις απόψεις της, όπως γίνεται δυστυχώς μέχρι σήμερα, κοιτώντας πρώτα το κομματικό και προσωπικό συμφέρον της».

Για το λόγο ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ θεωρεί ότι τη λύση πρέπει να δώσει μια Διεπιστημονική Επιτροπή υψηλού κύρους, στην οποία όλες οι πλευρές θα καταθέσουν τις απόψεις τους σε χρονικό διάστημα δύο μηνών, και η οποία θα γίνει σεβαστή από όλους.

Παράλληλα η κυβέρνηση πρέπει να δημοπρατήσει τα συστήματα ασφαλείας, τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό και τους συρμούς για την επέκταση της γραμμής στην Καλαμαριά, κάτι που έπρεπε να γίνει από το 2014, διαφορετικά το Μετρό δεν θα φθάσει ποτέ στην Μίκρα.

Επίσης πρέπει τουλάχιστον να δημοπρατήσει τις μελέτες για την επέκτασή του δυτικά και προς το αεροδρόμιο, για να είναι έτοιμες μέχρι το 2022, για να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί από το επόμενο ΕΣΠΑ.

Για τον ΟΑΣΘ σημείωσε ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει ξεκαθαρίσει τι θα κάνει για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη σύγχρονες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες και δυστυχώς μέχρι σήμερα συνεχίζει τις λάθος επιλογές της προηγούμενης, η οποία αντί να εφαρμόσει τον Κοινοτικό Κανονισμό 1370 του 2007, η εφαρμογή του οποίου θα γίνει υποχρεωτική από τις 3/9/19, και να προχωρήσει σε διεθνή διαγωνισμό για την ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου, την παρακμιακή δομή του ΟΑΣΘ την κρατικοποίησε με τα γνωστά αποτελέσματα.

Επίσης, για την αναβάθμιση τού περιφερειακού Θεσσαλονίκης τόνισε, πως η εξαγγελία του πρωθυπουργού για την κατασκευή υπερυψωμένου τμήματος από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου μέχρι την Πυλαία είναι θετική, μάλιστα υπενθύμισε στον δήμαρχο ότι ήταν επιλογή της κυβέρνησης το 2011 και ήταν έτοιμη η δημοπράτησή της, όμως η επόμενη κυβέρνηση το ακύρωσε και η απελθούσα όπως και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αδιαφόρησαν.

Συνάντηση με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης είχε ο Γιάννης Μαγκριώτης για το Μετρό, τον ΟΑΣΘ και τον Περιφερειακό.

Στη συνάντηση ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ τόνισε την ανάγκη να αποφευχθεί ένας νέος διχασμός για το Μετρό Θεσσαλονίκης με αφορμή τον τρόπο κατασκευής του σταθμού της Βενιζέλου, που θα οδηγήσει σε νέες μεγάλες καθυστερήσεις.

Όπως υποστήριξε ο Γιάννης Μαγκριώτης «ο ασφαλέστερος δρόμος στο σημείο πού βρισκόμαστε και μετά τα λάθη που έγιναν από τις κυβερνήσεις της περιόδου 2012-2019 στον σταθμό της Βενιζέλου, είναι η συνεννόηση όλων των πλευρών γύρω από τα επόμενα βήματα. Καμία πλευρά δεν μπορεί να επιβάλλει μονομερώς τις απόψεις της, όπως γίνεται δυστυχώς μέχρι σήμερα, κοιτώντας πρώτα το κομματικό και προσωπικό συμφέρον της».

Για το λόγο ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ θεωρεί ότι τη λύση πρέπει να δώσει μια Διεπιστημονική Επιτροπή υψηλού κύρους, στην οποία όλες οι πλευρές θα καταθέσουν τις απόψεις τους σε χρονικό διάστημα δύο μηνών, και η οποία θα γίνει σεβαστή από όλους.

Παράλληλα η κυβέρνηση πρέπει να δημοπρατήσει τα συστήματα ασφαλείας, τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό και τους συρμούς για την επέκταση της γραμμής στην Καλαμαριά, κάτι που έπρεπε να γίνει από το 2014, διαφορετικά το Μετρό δεν θα φθάσει ποτέ στην Μίκρα.

Επίσης πρέπει τουλάχιστον να δημοπρατήσει τις μελέτες για την επέκτασή του δυτικά και προς το αεροδρόμιο, για να είναι έτοιμες μέχρι το 2022, για να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί από το επόμενο ΕΣΠΑ.

Για τον ΟΑΣΘ σημείωσε ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει ξεκαθαρίσει τι θα κάνει για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη σύγχρονες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες και δυστυχώς μέχρι σήμερα συνεχίζει τις λάθος επιλογές της προηγούμενης, η οποία αντί να εφαρμόσει τον Κοινοτικό Κανονισμό 1370 του 2007, η εφαρμογή του οποίου θα γίνει υποχρεωτική από τις 3/9/19, και να προχωρήσει σε διεθνή διαγωνισμό για την ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου, την παρακμιακή δομή του ΟΑΣΘ την κρατικοποίησε με τα γνωστά αποτελέσματα.

Επίσης, για την αναβάθμιση τού περιφερειακού Θεσσαλονίκης τόνισε, πως η εξαγγελία του πρωθυπουργού για την κατασκευή υπερυψωμένου τμήματος από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου μέχρι την Πυλαία είναι θετική, μάλιστα υπενθύμισε στον δήμαρχο ότι ήταν επιλογή της κυβέρνησης το 2011 και ήταν έτοιμη η δημοπράτησή της, όμως η επόμενη κυβέρνηση το ακύρωσε και η απελθούσα όπως και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αδιαφόρησαν.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία