Το πάθημα μετά το οικονομικό κραχ του 2013 έγινε μάθημα για αρκετές τοπικές Αρχές της επαρχίας Πάφου. Έτσι, η ορθολογικότερη διαχείριση πόρων και περιουσιακών στοιχείων ανάγεται σε πρώτιστη προτεραιότητα πολλών δημοτικών και κοινοτικών Αρχών τη νέα αυτή δύσκολη οικονομική συγκυρία λόγω κορωνοϊού, αφού όπως αποκαλύπτει σήμερα ο «Φ», ουκ ολίγες δημοτικές και κοινοτικές Αρχές της επαρχίας Πάφου έχουν λάβει αυστηρά μέτρα για τον έλεγχο των κινήσεων και δαπανών των οχημάτων τους προκειμένου να αποφεύγονται περιττά έξοδα.

Η ενέργεια αυτή, εκτιμούν οι τοπικοί άρχοντες, αποδείχθηκε ιδιαίτερα ωφέλιμη και από την περίπτωση του Δήμου Πάφου ο οποίος τοποθέτησε GPS σε οχήματα του, προκειμένου να ελέγχεται η τήρηση των ωραρίων, η σωστή χρήση των οχημάτων και γενικότερα το οργανόγραμμα του.

Επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες αυτές, παράγοντας ενός εκ των δήμων που μελετά την εφαρμογή αντίστοιχων μέτρων, τόνισε ότι εκτιμάται πως κοστοβόρα θέματα όπως η κίνηση των οχημάτων και οι εργατοώρες των υπαλλήλων βρίσκονται πλέον σε πλήρη συνάφεια με τις δημοτικές υποχρεώσεις, ώστε να εξασφαλίζεται η εξοικονόμηση καυσίμων και εργατοωρών, ενώ και μακροπρόθεσμα εκτιμάται ότι η καλή χρήση των οχημάτων θα συντείνει στην εξοικονόμηση σημαντικών κονδυλίων που διατίθενται σήμερα για επιδιορθώσεις λόγω της κακής χρήσης που γίνεται.

Όπως συνέβη και στην περίπτωση του Δήμου Πάφου, εκτιμά ο ίδιος παράγοντας, η νέα αυτή κατάσταση, θα θέσει τέρμα σε ένα καθεστώς ανομίας που επικρατούσε για χρόνια.

«Πρακτικά, κάποια παραδείγματα συγκεκριμένων περιπτώσεων που εξετάσαμε», κατέληξε, «έδειξαν ότι άνευ των ελέγχων αυτών είχαμε 100 λεπτά καθυστέρηση στην εργασία για κάθε ένα εκ των μελών σκυβαλοφόρων οχημάτων κάθε μέρα, δηλαδή πέντε εργάσιμες ώρες».