Ακόμη κι αν το κόνσεπτ του μάρκετινγκ δεν είναι αντάξιο εκείνου που κατοχύρωσε ο Στίβεν Σπίλμπεργκ το 1975, όταν κυκλοφόρησαν τα «Σαγόνια του καρχαρία», οι εντυπώσεις κερδήθηκαν. Η αμερικανική αλυσίδα κινηματογραφικών αιθουσών Alamo Drafthouse από το Τέξας είχε τη φαεινή ιδέα να οργανώσει προβολές της ταινίας μέσα στη λίμνη Τράβις του Οστιν με τους θεατές ξαπλωμένους πάνω σε σωσίβια (για όσους ενθυμείστε, τα σωσίβια και πάσης φύσεως ναυαγοσωστικά έχουν συγκεκριμένη τύχη στο φιλμ). Το πρόγραμμα προβολών στο οποίο περιλαβάνονται και τα τέσσερα σίκουελ των «Σαγονιών» (με σκηνοθέτες τους Τζάνοτ Σβαρτς, Τζόι Αλβές, Τζόζεφ Σαρτζέντ, Μπρούνο Ματέι) θα τρέξει όλο τον Ιούλιο. Τα «Σαγόνια του καρχαρία» θεωρούνται μέχρι σήμερα το πρότυπο του καλοκαιρινού blockbuster: με προϋπολογισμό 9 εκατ. δολαρίων κατάφερε να χτυπήσει 470 εκατ. στο box office και μέχρι την εμφάνιση του «Πολέμου των άστρων» το 1977 ήταν η ταινία με τις μεγαλύτερες εισπράξεις παγκοσμίως.