Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Αχαΐα: Πίεση σε Σπίρτζη για τη Νότια Χάραξη της Πατρών-Πύργου… βλέπουν όμως και κωλυσιεργία- "Μικρό το επιπλέον κόστος"

Αχαΐα: Πίεση σε Σπίρτζη για τη Νότια Χάρ...

ΔΕΙΤΕ τι υποστηρίζει ο πρόεδρος των Αρχιτεκτόνων

Υπάρχει χρόνος για να προωθεί η Νότια Χάραξη της Πατρών-Πύργου από την έξοδο της Περιμετρικής μέχρι της Κ. Αχαΐα, ενώ δεν υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η χρηματοδότηση εκτιμά ο πρόεδρος Αρχιτεκτόνων και μέλος της επιτροπής διεκδίκησης Ανδρέας Λαζάρης. Επίσης ο κ. Λάζαρης διαπιστώνει κωλυσιεργία εκ μέρους του αρμόδιου Υπουργείου Υποδομών το οποίο έχει δεσμευτεί δημόσια από το περασμένο καλοκαίρι ότι θα συζητήσει με τους τοπικούς φορείς το σχετικό αίτημα χωρίς όμως ακόμα να έχει γίνει κάτι τέτοιο.

Όπως εξηγεί ο κ. Λάζαρης τα οφέλη που θα προκύψουν για την περιοχή από αυτή την αλλαγή στην χάραξη του αυτοκινητόδρομου είναι πολλαπλά και τούτο γιατί της απλής διαπλάτυνσης της υφιστάμενης οδού που προτείνει το Υπουργείο οι φορείς ζητούν να υπάρξει μια «καμπύλη», ο δρόμος να φθάσει στην Βιομηχανικής Περιοχή Πατρών και από εκεί να βγει στην Αχαγιά.

«Τα χιλιόμετρα είναι τα ίδια, τα πλεονεκτήματα είναι ότι πρώτα από όλα ότι η ΒΙ.ΠΕ. θα συνδεθεί με αυτοκινητόδρομο κάτι που το ζητούν επιτακτικά οι βιομήχανοι και οι επιχειρήσεις της περιοχής, επίσης δεν χαλάσει αυτή η πολύ ωραία περιοχή φυσικού κάλους που υπάρχει σήμερα. Το ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι αν γίνει η διαπλάτυνση και μπουν διόδια ο κόσμος, για να πάει π.χ. για μπάνιο το καλοκαίρι θα πάει από την Παλαιά Εθνική όπου θα γίνει χαμός από κίνηση. Θα είναι μια τεράστια ουρά αυτοκινήτων μέσα στα Βραχνέικα, τα Τσουκαλέικα, τα Καμίνια κ.α..

Θέλουμε να αποφύγουμε να επιβαρύνουμε τους κατοίκους αυτών των περιοχών. Ζητάμε να γίνει μια νέα χάραξη, πιο νότια, η οποία βέβαια έχει ένα επιπλέον κόστος, 20-30εκ. ευρών, αλλά δεν είναι τρομακτικό. Πολλοί λένε ότι κάνει 100εκ. ευρώ αλλά τα 70εκ. είναι αυτά που θα δίναμε έτσι κι αλλιώς από το Μιντιλόγλι μέχρι την Αχαγιά. Και ο υφιστάμενος δρόμος θα μείνει ως έχει, με ένα μικρό λίφτινγκ για να γίνει ασφαλής, προκειμένου να συνδέει τα αστικά κέντρα Αχαγιάς και Πάτρας», εξήγησε ο κ. Λάζαρης μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7».

Αναφορικά με το κόστος ο κ. Λάζαρης υποστηρίζει ότι και οι ίδιοι οι παράγοντες του Υπουργείου Υποδομών έχουν παραδεχθεί ότι δεν είναι αποτρεπτικό ενώ παράλληλα επιμένει ότι η συνολική χρηματοδότης του έργου δεν κινδυνεύει:

«Είχαμε κάνει ως επιτροπή πολιτών πέρυσι το καλοκαίρι μια επίσκεψη στον υπουργό και μας είχε υποσχεθεί ότι θα στείλει τεχνικούς παράγοντες να μελετήσουν την περίπτωση και θα μας απαντήσει. Αυτή την απάντηση περιμένουμε. Εμείς μάθαμε ότι όντως ήρθαν οι άνθρωποι, το μελέτησαν, είπαν ότι τεχνικά είναι εφικτό και ότι η οικονομική επιβάρυνση δεν είναι αποτρεπτική. Εισηγήθηκαν στον Υπουργό και από εκεί και πέρα είναι θέμα πολιτικής βούλησης. Η χρηματοδότηση του έργου δεν κινδυνεύει, μπορεί να υπάρξει μια μικρή μετατροπή σε ένα έργο, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κοινωνική συναίνεση. Υπάρχει ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Πατρών και Δυτικής Αχαΐας που δεν την θέλουν. Δεν μπορεί να μην λάβουμε υπόψη τους κατοίκους αφού γι’ αυτούς γίνεται», σχολιάζει ο κ. Λάζαρης.

Τέλος αφήνει να εννοηθεί ότι ίσως να υπάρχει μια διάθεση από τον κ. Σπίρτζη και τους συνεργάτες του μια προσπάθεια να κρατήσουν καθυστερήσεις προκειμένου να φθάσουν προ τετελεσμένων γεγονότων και υπό την πίεση του χρόνου να μην μπορεί να προχωρήσει το σενάριο της Νότιας Χάραξης.

«Έχω μια τέτοια υποψία, μακάρι να μην αποδειχθεί αληθινή, αλλά νομίζω ότι είναι μια πάγια τακτική που ακολουθεί όχι μόνο αυτή η κυβέρνηση αλλά όλες οι κυβερνήσεις , όταν ένα θέμα «αγκάθι» δεν τους εξυπηρετεί το τρενάρουν και στο τέλος σου λένε «κοίταξε να δεις εγώ μαζί σου είμαι, αλλά δεν μας φθάνει ο χρόνος, θα χάσουμε τα λεφτά, θα φύγει η μπουλντόζα κ.α.». Θεωρώ ότι κωλυσιεργούν, μακάρι να μην σκόπιμα και να είναι λόγω κάποιων άλλων γεγονότων κι επιτέλους να μας απαντήσει ότι δεν το κάνει και μετά ας αναλάβει το πολιτικό κόστος. Αυτό το τρενάρισμα εγώ το θεωρώ λιγάκι περίεργο.».

Δεν το έχουν κάνει, είχαν πει ότι θα το κάνουν νωρίτερα, έχουν και αυτοί τις δουλειές τους και τα τρεχάματά τους περιμένουμε να μας καλέσουν σε ένα διάλογο. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε ένα ραντεβού μαζί του», δηλώνει.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις