Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Νέους φίλους κερδίζει το τουριστικό πόρταλ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Νέους φίλους κερδίζει το τουριστικό πόρτ...

Πρόκειται για έναν τουριστικό οδηγό, που αναδεικνύει τις επιλογές που έχει ο επισκέπτης στην περιοχή

Νέους φίλους κερδίζει το τουριστικό πόρταλ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Πρόκειται για έναν τουριστικό οδηγό,  που αναδεικνύει τις αμέτρητες επιλογές που έχει ο επισκέπτης στην περιοχή.

Η ανακοίνωση της Περιφέρειας:

«Επισκέψιμος και εντυπωσιακός είναι ο επίσημος τουριστικός ιστότοπος www.western-greece.com της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, έχοντας ήδη αποκτήσει χιλιάδες νέους φίλους. Πρόκειται για ένα πληρέστατο τουριστικό οδηγό,  που αναδεικνύει τις αμέτρητες επιλογές που έχει ο επισκέπτης.

Τον  προκαλεί να εμπνευστεί και να εξερευνήσει την Περιφέρεια των τεσσάρων εποχών και των πολλαπλών συμβόλων, αποκομίζοντας μια συλλογή εμπειριών. Κεντρικό σύνθημα της σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας της Δυτικής Ελλάδας είναι “Be Inspired”, αντιπροσωπεύοντας ακριβώς τις δυνατότητες της περιοχής, όπως άλλωστε αποτυπώνεται στο κεντρικό βίντεο (http://western-greece.com/videos/#videogallery-1)  που εστιάζει  στους θησαυρούς της Δυτικής Ελλάδας.

«Η διαμόρφωση του νέου τουριστικού προϊόντος για τη Δυτική Ελλάδα μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις, όπως επίσης τους παραγωγούς προϊόντων και υπηρεσιών, να προσελκύει νέες επενδύσεις, να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της περιοχής μας, να επιμηκύνει την τουριστική περίοδο. Να δημιουργήσει  θέσεις εργασίας και να εξασφαλίσει βιώσιμη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη» τονίζει ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο τουριστικό προϊόν της Δυτικής Ελλάδας.

Με τη χρήση της τεχνολογίας και των σύγχρονων μέσων προβολής, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, σε συνεργασία με το ΣΕΤΕ κατέληξαν σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης του τουριστικού προϊόντος.

Ήδη, η Δυτική Ελλάδα κυκλοφορεί σε 2 εκατ. αποδέκτες με την προβολή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι η καμπάνια προώθησης της περιοχής «τρέχει» σε Facebook, Instagram και Youtube.

Έχει αποκτήσει πάνω από 29.000 φίλους, 100.000 χρήστες αντέδρασαν στις αναρτήσεις με σχόλιο ή “like” ενώ καταγράφηκαν ήδη 660.000 θεάσεις των βίντεο της Περιφέρειας.»

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις