Ταξιδεύουμε στην Ιτέα με την Bmw 320d xDrive

Οι μέρες μοιάζουν όλο και πιο μπερδεμένες με την εναλλαγή ήλιου και βροχής. Με ήλιο ξεκινήσαμε και εμείς για να παραλάβουμε την Bmw 320d, σύντομα όμως οι πρώτες σταγόνες βροχής έφτασαν στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου.

PACIFIC-SUN

Ημέρα Παρασκευή, το πρόγραμμα έγραφε πως έπρεπε να διανύσουμε 194 χιλιόμετρα, ώστε να φτάσουμε στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του Δήμου Δελφών, την Ιτέα, που βρίσκεται στον Κρισαίο κόλπο, στον Κορινθιακό.

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος
Φωτογραφίες: WESTMEDIA

Μία πόλη όχι τυχαία, αν αναλογιστεί κανείς, ότι διαθέτει καλό επιβατικό – εμπορικό λιμάνι και υπερσύγχρονη μαρίνα, ενώ φημίζεται για το άρτιο ρυμοτομικό της σχέδιο. Όμως, τυχαία δεν είναι ούτε η Σειρά 3 της Bmw, που στο εσωτερικό των προηγούμενων γενιών της έχουν μεγαλώσει και μεγαλώνουν εκατομμύρια παιδιά σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Εξωτερικά
Η έβδομη γενιά της Bmw Σειρά 3 παρουσιάστηκε πριν από περίπου ένα χρόνο και σύντομα απέσπασε τα πρώτα βραβεία για την πιο ελκυστική σχεδίαση νέου αυτοκινήτου της χρονιάς και για την καλύτερη τεχνολογία συνδεσιμότητας αυτοκινήτου.

Όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, το μοντέλο αυτό, «σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στη σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW: καθαρά σχήματα και “ποιητικές” επιφάνειες εμπλουτίζουν την “έμφυτη” δυναμική με μία μοντέρνα εμφάνιση. Επίσης, η νέα BMW Σειρά 3 δίνει νέα έκφραση σε γνώριμα σχεδιαστικά στοιχεία».

Η Σειρά 3 στο πέρασμά είναι επιβλητική. Μαγνητίζει, αν θέλετε, τα βλέμματα και μεταφέρει μία σπορ και κομψή αίσθηση που προϊδεάζει για την οδηγική απόλαυση, καθώς και τις επιδόσεις, τις ανέσεις, τις νέες τεχνολογίες, αλλά και την ασφάλεια που βιώνουν στο εσωτερικό της οι επιβάτες.

Σε αριθμούς το μήκος της, λόγω της πλατφόρμας CLAR, ανέρχεται για πρώτη φορά σε 4.709 χιλιοστά, το πλάτος της σε 1.827 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό της σε 2.851 χιλιοστά.

Εσωτερικά
Υψηλή ραπτική. Δύο λέξεις που ταιριάζουν «γάντι» με το εσωτερικό του αυτοκινήτου της δοκιμής. Τα επιλεγμένα υλικά, το φινίρισμα και η συναρμογή τους φέρουν σε δύσκολη θέση τον ανταγωνισμό.

Το δέρμα διαδέχεται το υψηλής ποιότητας πλαστικό και οι αυξημένες μεταλλικές επιφάνειες προσδίδουν τέτοια πολυτέλεια που δυσανασχετείς όταν φτάσεις στον προορισμό και πρέπει να το αποχωριστείς.

Από το πρώτο μόλις λεπτό, γίνεται αντιληπτή η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Έχει τροποποιηθεί ο σχεδιασμός της οθόνης του συστήματος ψυχαγωγίας, των αεραγωγών και της οθόνης ενημέρωσης του συστήματος κλιματισμού, νέος σχεδιασμός στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα εμπρόσθια καθίσματα, αλλά και νέα χειριστήρια και χειρολαβές στις πόρτες.

Το σημαντικό όμως είναι πως οι σχεδιαστές κατάφεραν να βελτιώσουν εκτός από την εμφάνιση και τους διαθέσιμους χώρους για μικροαντικείμενα, αλλά και για τους ίδιους τους επιβάτες. Οι χώροι για πέντε επιβάτες και μικροαντικείμενα είναι επαρκείς, όπως και για τις αποσκευές στο πορτμπαγκάζ, όπου ο χώρος ανέρχεται σε 480 λίτρα.

Συστήματα ασφάλειας και ψυχαγωγίας
Οι Γερμανοί έχουν εφοδιάσει τη Σειρά 3 με πληθώρα συστημάτων ασφάλειας, με ορισμένα από αυτά να βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του συστήματος Active Guard.

Μεταξύ άλλων εφοδιάζεται, με Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Steering & lane control assistant, Lane Keeping Assistant με ενεργή προστασία από πλευρική σύγκρουση, Evasion Assistant, Cross Traffic Alert, προειδοποίηση προτεραιότητας και πορείας στο αντίθετο ρεύμα και υποβοήθηση οπισθοπορείας και δείκτη πίεσης ελαστικών που δείχνει την πίεση για κάθε τροχό.

Σε επίπεδο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, εφοδιάζεται με η νέα BMW Σειρά 3 Series προσφέρει επίσης μία γκάμα διαδικτυακών λειτουργιών που αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης, πρακτικότητας, ασφάλειας και οδηγικής απόλαυσης.

Το Real Time Traffic Information που τροποποιεί και ενημερώνει την διαδρομή στο σύστημα πλοήγησης, αν συναντήσει κυκλοφοριακή συμφόρηση. On-Street Parking Information, προειδοποιήσεις κινδύνων, BMW Online services, Remote Services και BMW Digital Key μέχρι άριστη διάδραση μεταξύ αυτοκινήτου και ψηφιακών συσκευών οδηγού μέσω του BMW Connected.

Κινητήρας


Στο μηχανοστάσιό της η 320d κρύβει τον 2.000 κυβικών εκατοστών TwinPower Turbo Diesel κινητήρα της BMW, που αποδίδει 190 ίππους στις 4.000 στροφές και 400Nm ροπής στο εύρος στροφών από 1.750 έως 2.500. Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων Steptronic.

Για την Σειρά 3 υπάρχουν και άλλες, αρκετά ενδιαφέρουσες επιλογές. Σε κινητήρες βενζίνης είναι διαθέσιμες εκδόσεις όπως, η έκδοση 320i που αποδίδει 184 ίππους, η 330i που αποδίδει 258 ίππους και η M340i που αποδίδει 374 ίππους. Για τους κινητήρες πετρελαίου, υπάρχει η μικρότερη 318d που αποδίδει 150 ίππους, η 330d που αποδίδει 265 ίππους και η υβριδική 330e που αποδίδει 292 ίππους.

Η διαδρομή
Ας επιστρέψουμε στο ταξίδι. Βγήκαμε στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας και κινηθήκαμε σε αυτή έως και την έξοδο της Θήβας. Στη συνέχεια, περάσαμε από την Αλίαρτο, τη Λιβαδειά, το Δίστομο, τη Δεσφίνα και μόλις το οδόμετρο έγραψε 194 χιλιόμετρα φτάσαμε στην είσοδο της Ιτέας.

Πρόκειται για μία διαδρομή αρκετά απαιτητική που δεν προορίζεται για νέους ή «ατζαμίδες» οδηγούς, αφού η παλαιότητα του οδοστρώματος σε συνδυασμό με τις ανάποδες κλίσεις, τις αλλεπάλληλες στροφές και η αυξημένη κυκλοφορία φορτηγών και αγροτικών μηχανημάτων κρύβουν πολλές παγίδες.

Οδική συμπεριφορά
Πάμε όμως στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Από τα πρώτα χιλιόμετρα της Εθνικής Οδού, γίνονται αντιληπτοί οι λόγοι που οδήγησαν τους μέχρι σήμερα ιδιοκτήτες να φτάσουν έως και το ταμείο. Είναι στιβαρή, προσφέρει άνετη παραμονή, ενώ κινείται σβέλτα αν ο οδηγός το επιθυμεί. Ο ήχος του πετρελαιοκινητήρα δεν «σπάει» την σιωπή που επικρατεί στην καμπίνα.

Το 0-100 έρχεται σε 6,6 δευτερόλεπτα. Αριθμός που τρομάζει στα πρώτα βήματα της συμβίωσης. Μέχρι τα χέρια να συνηθίσουν το τιμόνι, η πλάτη να δέσει με το κάθισμα και τα μάτια να βρίσκουν τους καθρέπτες. Την ίδια τρομακτική αίσθηση αφήνουν και τα φρένα. Ή μάλλον, τρομάζει η ικανότητά τους, να σταματούν άμεσα το αμάξωμα, έστω και αν ο διαθέσιμος χρόνος αντίδρασης είναι μηδαμινός.

Αυτό μπορεί να εκτιμηθεί τόσο εντός πόλης με τις εναλλαγές ταχυτήτων στα φανάρια, αλλά και σε στροφοδιαδρομές, όπου το δεξί πόδι, ανάλογα με τις διαθέσεις κάνει αυτοσχεδιαστική χορογραφία μεταξύ των πεντάλ γκαζιού και φρένου.

Στην άρτια οδική συμπεριφορά έχει σημαντικό ρόλο και π συνδυασμός της τετρακίνησης, της νέας σπορ ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης Variable Sports Steering, αποσβένουν τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος και παρέχουν ιδανική πληροφόρηση στον οδηγό.

Για να μιλήσουμε όμως και για την οικονομία, η κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες δεν υπερβαίνει τα 6 με 6,5 λίτρα.

Συμπέρασμα
Από την πρώτη της γενιά η Σειρά αποτελεί σταθερή αξία όταν κάποιος αναζητεί ένα ποιοτικό αυτοκίνητο με κορυφαία τεχνολογία και ασφάλεια εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Η νέα Bmw 320d λοιπόν, είναι το αποτέλεσμα του αθροίσματος των 44 περίπου ετών και των επτά γενιών της Σειράς 3.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής