Αρχική Περιβάλλον Θεσσαλονίκη: Ποιος είναι ο πιο “πράσινος” υποψήφιος δήμαρχος;

Θεσσαλονίκη: Ποιος είναι ο πιο “πράσινος” υποψήφιος δήμαρχος;

0
Θεσσαλονίκη - Λευκός Πύργος
Διαφήμιση

Συνεχίζοντας την έρευνά του για τον πιο «πράσινο» δήμαρχο, το Ecozen μελέτησε τα περιβαλλοντικά προγράμματα τεσσάρων υποψηφίων της Θεσσαλονίκης, του Νίκου Ταχιάου, της Κατερίνας Νοτοπούλου, του Γιώργου Ορφανού και του Σπύρου Βούγια. Πολίτες της συμπρωτεύουσας, επιλέξτε υπεύθυνα:

Νίκος Ταχιάος | «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα» (https://tachiaos.gr/)

TAXIAOS

  • «Η λέξη κλειδί στη διεκδίκηση του δημαρχιακού αξιώματος είναι η ευθύνη που πρέπει να μπει στη ζωή της πόλης. Ευθύνη του δημάρχου απέναντι στους πολίτες και ευθύνη των πολιτών απέναντι στην πόλη.»
  • «Ζω και αγαπώ αυτήν την πόλη και τους ανθρώπους της και δεν δικαιούμαι να είμαι παρατηρητής. Περπατώ στην παραλία της Θεσσαλονίκης, τη Νέα Παραλία, που με κόπο και πάθος ως Αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού δούλεψα για να σχεδιαστεί και να ολοκληρωθεί. Νιώθω βαθιά θλίψη και θυμό για την εγκατάλειψή της.»
  • «Θέλω να κερδίσει μια σοβαρή θέση στο σύγχρονο κόσμο, όχι μόνο αυτόν που ξέρουμε από τη γεωγραφία, αλλά και αυτόν στο ψηφιακό οικοσύστημα.»
Καθαριότητα-σκουπίδια

-Καθαριότητα – το μεγαλύτερο αγκάθι στην καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης.

-Σταδιακά, χωρίς τραυματικές απολύσεις, με το ρυθμό των αποχωρήσεων λόγω συνταξιοδότησης, ο δήμος θα προσανατολιστεί σε έναν επιτελικό – εποπτικό ρόλο.

-Εκχώρηση στον ιδιωτικό τομέα λειτουργιών της καθαριότητας, ξεκινώντας από τα ρεύματα της ανακύκλωσης που το 2020 πρέπει να αξιοποιούν το 50% των στερεών αποβλήτων.

-Σύμπραξη με ιδιώτες με στόχο την οργάνωση, τυποποίηση, συμπίεση του κόστους, άμεση ανταπόκριση στις λύσεις της νέας τεχνολογίας και εν τέλει διαρκές και σταθερό αποτέλεσμα.

– Εφαρμογή νέων τεχνικών, χρήση τεχνολογικά σύγχρονου εξοπλισμού, διαρκής συντήρηση του υπάρχοντος, βελτίωση του συστήματος εποπτείας στις υπηρεσίες καθαριότητας και σάρωσης όλων των κοινόχρηστων χώρων

-Επανασχεδιασμός της αποκομιδής των απορριμμάτων, αναδιοργάνωση των δρομολογίων των απορριμματοφόρων και χρήση ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης των δημοτών για τις ώρες αποκομιδής, ακόμη και με ραντεβού

-Εκπαίδευση και κινητοποίηση των δημοτών σε θέματα ανακύκλωσης, κυκλικής οικονομίας και κομποστοποίησης για μια πόλη με περιβαλλοντική ευταξία και θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

-Θεσμική καθιέρωση ενός δικαιότερου ανταποδοτικού τέλους για τους δημότες, που θα υπακούει στην ευρωπαϊκή επιταγή «ο ρυπαίνων πληρώνει» και παράλληλα επιβράβευση της συμβολής στην ανακύκλωση κάθε νοικοκυριού, με χρήση τεχνολογίας blockchain, που θα οδηγεί σε χαμηλότερες χρεώσεις για τους περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένους δημότες

-Σχεδιασμός στρατηγικού προγράμματος του Δήμου για την οικολογική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης (αξιοποίηση απορριμμάτων και αποβλήτων, χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, καθιέρωση πράσινων πολιτικών) σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και τις δοκιμασμένες βέλτιστες πρακτικές.

 Θεσσαλονίκη
Δημόσια και εναλλακτικά μέσα μετακίνησης

-Επανεξέταση της απόφασης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου για το Σταθμό Βενιζέλου.

-Προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου του έργου των αστικών συγκοινωνιών, αποκλειστικά για τον οικιστικό ιστό της μείζονος Θεσσαλονίκης.

-Οι μετακινήσεις στα άκρα του νομού πρέπει να επιστρέψουν στα ΚΤΕΛ. Ο επανασχεδιασμός των λεωφορειακών γραμμών πρέπει να ξεκινήσει αμέσως και να προβλέπει δύο σενάρια: Το πρώτο, μεταβατικά ως την ολοκλήρωση του μετρό, το δεύτερο, μετά από αυτήν.

-Επένδυση στις δημόσιες συγκοινωνίες ώστε να περιοριστούν οι μετακινήσεις με επιβατικά αυτοκίνητα.

-Προώθηση της ηλεκτροκίνησης των ταξί και των μέσων μαζικής μεταφοράς.

-Επαναχάραξη και επέκταση των ποδηλατοδρόμων.

-Θέσπιση κανόνων ασφαλούς κυκλοφορίας για τα νέα μέσα, όπως τα πατίνια.

Κατερίνα Νοτοπούλου | «Θεσσαλονίκη Μαζί» (www.facebook.com/Notopoulou.Katerina/)

notopoulou

  • «Βάλαμε το μέλλον μας μπροστά σε ένα δύσκολο αγώνα. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας σε μια πλατιά προοδευτική συμμαχία. Για την πόλη που ζούμε, που δημιουργούμε , για να μην γυρίσει η Θεσσαλονίκη στο σκοτάδι! Για να μείνει ανοιχτή στο φως! Για να μην γυρίσει στη χρεωκοπία, στις υπεξαιρέσεις, στις “κρυφές” ατζέντες και στο ψέμα.
  • «Είμαι αυτό που βλέπετε, μια νέα γυναίκα που μεγάλωσα στο κέντρο της πόλης, έδωσα αγώνες στο δρόμο, για τα ιδανικά της αλληλεγγύης και των ίσων ευκαιριών. Δίνω αυτόν τον αγώνα, με όλους, για όλους, για μια πόλη Δίκαιη και Εύκολη. Μια πόλη χωρίς αποκλεισμούς. Μια πόλη που θα σέβεται την ιστορία της, αλλά θα έχει ανοιχτό τα μάτια της στο μέλλον. Είμαι μια από εσάς και όλοι Μαζί, θα φτιάξουμε μια πόλη για όλους εμάς!»
Κυκλική οικονομία

-Η κυκλική οικονομία ως νέο παραγωγικό μοντέλο. Να γίνει η Θεσσαλονίκη μια πόλη πρωτοπόρα στην κυκλική οικονομία.

Ανακύκλωση-αξιοποίηση αποβλήτων

-«Πληρώνω όσο πετάω, όσο όμως ανακυκλώνω κερδίζω»

-Από τον Σεπτέμβριο επεκτείνεται η ανακύκλωση του γυαλιού στις γειτονιές.

-Στόχος κάθε γειτονιά στον αστικό ιστό της πόλης να γεμίσει από πράσινα σημεία ανακύκλωσης.

-Αξιοποίηση βιοαποβλήτων για παραγωγή βιοκαυσίμων για όλα τα δημοτικά οχήματα.

-Διανομή δωρεάν κομποστοποιητών για οικιακή χρήση, εγκατάσταση μηχανικών κομποστοποιητών σε μεγάλους παραγωγούς και δημοτικές μονάδες κομποστοποίησης

-Εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος για γειτονιές χωρίς κάδους με την τοποθέτηση τυποποιημένων κάδων που θα τοποθετούνται στα σπίτια των πολιτών και θα περισυλλέγεται διαφορετικό υλικό απορριμάτων.

Νερό

-Δημοτικοποίηση του νερού ώστε οι δήμοι να διασφαλίσουν το δημόσιο χαρακτήρα του νερού

Ζωή στις γειτονιές

-«Όλοι μαζί ενωμένοι για τη Θεσσαλονίκη που θέλει να προχωρήσει μπροστά».

-«Να ζωντανέψουμε τις γειτονιές»: από την καρδιά της Θεσσαλονίκης, την Αγίας Σοφίας στα δυτικά και την Ξηροκρήνη, την Τούμπα, την Τριανδρία έως την Άνω Πόλη.

Γιώργος Ορφανός | «Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλλον» (https://orfanos.gr/programma/perivallon/)

orfanos

  • «Το μέλλον της Θεσσαλονίκης είναι να γίνει μία σύγχρονη πόλη καινοτομίας, επιχειρηματικότητας και έρευνας. Σκοπός είναι η διάκριση των ιδιαιτεροτήτων της μελλοντικής αστικής υποδομής και η παρουσίαση των κρίσιμων πτυχών του ρόλου των υποδομών για την “μελλοντική πόλη”».
  • «Ο σχεδιασμός της Θεσσαλονίκης πρέπει να είναι τέτοιος που να αγγίζει όλα τα στοιχεία που αποτελούν μία πόλη του μέλλοντος, όχι μόνο όσα άπτονται της τεχνολογίας, της οικολογίας και της οικονομικής ευημερίας. Ο όρος «μελλοντική πόλη» αφορά όλα τα κομμάτια λειτουργίας της πόλης, όπως το οικονομικό, κοινωνικό, περιβαλλοντικό, ανθρώπινο κεφάλαιο. Στη βάση όλων αυτών βρίσκονται οι υποδομές.
Αναβάθμιση υποδομών

-Ανάγκη για τη βελτίωση των υπαρχόντων υποδομών της πόλης και ανάγκη για νέες υποδομές.

-Για τις υπάρχουσες υποδομές, συντήρηση και αποκατάσταση, ή επιδιορθώσεις που θα επαναφέρουν τα αποδεκτά πρότυπα των υπηρεσιών.

Οδικό δίκτυο

-Διάνοιξη συγκεκριμένων οδικών τμημάτων έχει τη δυνατότητα να συντείνει στην ομαλή κυκλοφορία διάφορων περιοχών της πόλης.

-Διάνοιξη οδών με στόχο τη διευκόλυνση των μετακινήσεων από και προς τους σταθμούς του μετρό.

-Πρόγραμμα παρακίνησης αγοράς υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων όπως και το σχεδιασμό των κατάλληλων υποδομών για να τα υποδεχτεί.

-Χωροθέτηση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στον αστικό ιστό.

Θεσσαλονίκη - Λευκός Πύργος
Μεταφορές-συγκοινωνία

-Επαναχωροθέτηση πιατσών TAΞI στο κέντρο και περιφερειακά, με σκοπό την ανακούφιση του κέντρου και της ευρύτερης περιοχής.

-Αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ με ορίζοντα το χρόνο λειτουργίας του Μετρό. Το δίκτυο θα λειτουργήσει συμπληρωματικά και τροφοδοτικά.

-Σχεδιασμός υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων κατά προτίμηση με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

-Σχεδιασμός σηματοδοτούμενων κόμβων, οι οποίοι θα δίνουν προτεραιότητα στα λεωφορεία στους άξονες:

-Επανέλεγχος του συστήματος θαλάσσιων συγκοινωνιών

-Νέα βιοκλιματικά στέγαστρα για τις στάσεις των λεωφορείων τα οποία θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες. Μοντέρνες εμφανισιακά στάσεις, διαφοροποιημένες ως προς το μέγεθος ανάλογα με τις ανάγκες, οι οποίες θα περιλαμβάνουν και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Ποδήλατο

-Σχεδιασμός νέου μητροπολιτικού δικτύου χρήσης ποδηλάτων, ώστε οι ποδηλατικές διαδρομές να συνδέονται μεταξύ τους και να συνδέουν σημεία ενδιαφέροντος της πόλης.

-Εντατικοποίηση μέτρων αστυνόμευσης στους ποδηλατόδρομους.

-Επιδιόρθωση οδοστρώματος ποδηλατολωρίδων.

-Φυσικός διαχωρισμός ποδηλατολωρίδων από την υπόλοιπη κυκλοφορία για προστασία των ποδηλατιστών.

-Διαμόρφωση ειδικών θέσεων στα ΜΜΜ για τοποθέτηση ποδηλάτων.

-Ενσωμάτωση αντικλεπτικών συστημάτων και στεγάστρων στους χώρους στάθμευσης.

Πεζή μετακίνηση

– Συστηματική αναβάθμιση των υποδομών του δήμου για τα ΑΜΕΑ. Αναβάθμιση, επισκευή και δημιουργία ραμπών σε όλη τη πόλη.

-Δημιουργία επιδαπέδιας σήμανσης σε πεζοδρόμια και δημόσιες υπηρεσίες, όπως και απτική σήμανση και πληροφορίες σε μνημεία και σημεία έντονης κυκλοφορίας πεζών (πάρκα, πλατείες), ηχητική σήμανση σε σηματοδότες, αισθητήρες στάθμευσης σε θέσεις για ΑΜΕΑ και σε ράμπες.

-Εισαγωγή δημοτικού ηλεκτροκινούμενου λεωφορείου το οποίο θα κινείται κυκλικά στο ιστορικό κέντρο, υποβοηθώντας την μετακίνηση των πολιτών από τις θέσεις πάρκινγκ.

-Αναπλάσεις και πεζοδρομήσεις. Μελέτη για εφαρμογή δικτύου πεζοδρόμων στο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Εναλλακτική μετακίνηση

-Νομοθεσία που απαγορεύει τη κίνηση των ηλεκτροκίνητων μικροοχημάτων σε πεζοδρόμια ως μέρος του ρυθμιστικού πλαισίου για τη χρήση τους.

-Τοποθέτηση μικροοχημάτων σε τερματικούς σταθμούς και σταθμούς μετρό για την εξυπηρέτηση διαδρομών τελευταίου μιλίου.

-Ρύθμιση για μειωμένη τιμολόγηση οχημάτων για πολίτες με μειωμένα εισοδήματα.

-Δημιουργία εφαρμογής ταξιδιών πολλαπλών μέσων εντός της πόλης, που θα δίνει έμφαση στα συνδυαστικά ταξίδια με μετρό-λεωφορείο-ποδήλατο-πατίνι-πόδια.

Στάθμευση

-Άρση απαγόρευσης στάθμευσης σε κεντρικές οδούς (π.χ. Κων. Καραμανλή, Μεγάλου Αλεξάνδρου), όπου δε μεταβάλλεται η κυκλοφοριακή ικανότητα.

-Αποθάρρυνση της διπλοστάθμευσης και αύξηση των προσφερόμενων θέσεων.

-Επανεξέταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στο Α’ και Ε΄ διαμέρισμα.

– Εγκατάσταση αισθητήρα στο οδόστρωμα για την αναγνώριση σταθμευμένου ΑΜΕΑ.

-Αξιοποίηση δημοτικών οικοπέδων, τα οποία χρησιμοποιούνται ως χώροι στάθμευσης με την εγκατάσταση μηχανικών συστημάτων πολυεπίπεδης στάθμευσης.

Περιβαλλοντικοί στόχοι

-Περιβαλλοντική Καμπάνια Ενημέρωσης.

-Προστασία Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – Καθαρισμός του Θερμαϊκού κόλπου.

-Καθαριότητα.

-Προστασία Σέιχ-Σου & Δημιουργία Συνδέσμου Αναβάθμισης του Σέιχ-Σου.

-Μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος του Δήμου.

-Αστικές Αναπλάσεις.

-Δενδροφυτεύσεις και επέκταση Πρασίνου.

«Πράσινη γειτονιά»

-Δημιουργία πράσινης γειτονιάς πολυκατοικιών εντός του αστικού κέντρου της πόλης.

-Βιοκλιματική ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου της γειτονιάς, αναλαμβάνοντας τις φυτεύσεις στα πεζοδρόμια και το πράσινο στις πλατείες.

-Συνεργασία με τους ιδιοκτήτες πολυκατοικιών. Ο Δήμος θα παρέχει τους βολβούς για τα κατάλληλα φυτά και άνθη που να ταιριάζουν στο κλίμα της πόλης. Οι γεωπόνοι του Δήμου θα αναλάβουν την επίβλεψη του προγράμματος.

Αστικές Αναπλάσεις

-Δημιουργία ενός άξονα πρασίνου και συνύπαρξης της σύγχρονης πόλης με τους ιστορικούς χώρους.

-Ανάπλαση της Περιφερειακής Τάφρου από την Τούμπα μέχρι τον Φοίνικα, για περίπατο και αναψυχή.

-Διαμόρφωση και ανάπλαση ρεμάτων με προτεραιότητα αυτό της Τούμπας και του Ντεπώ, ώστε να αξιοποιηθούν ως κοιτίδες φυσικού περιβάλλοντος

-Άμεσες και στοχευμένες ενέργειες προς τους σχετικούς φορείς ή ιδιώτες για την επίλυση των προβλημάτων που αναγκάζουν σημαντικούς και κεντρικούς χώρους της πόλης να παραμένουν κλειστοί και υπό κατάρρευση.

Αναπλάσεις πάρκων-παιδικών χαρών-πλατειών

-Καταγραφή των πάρκων, των πλατειών και των παιδικών χαρών, ώστε να ενσωματωθούν στον ολιστικό σχεδιασμό της αστικής ανάπλασης της Θεσσαλονίκης.

-Ανάπτυξη και επέκταση των χώρων πρασίνου με ένα συγκεκριμένο προγραμματισμό ανάδειξης όλο και περισσότερων πάρκων, παιδικών χαρών και πλατειών.

-Βελτίωση των δένδρων, των μικρών φυτών και της βλάστησης της πόλης.

-Αύξηση πρασίνου στις σχολικές αυλές.

-Δράσεις δενδροφύτευσης εντός, αλλά και εκτός του σχολικού χώρου, για παράδειγμα σε πλατείες και πεζοδρόμους.

Σπύρος Βούγιας | ΠΟΛΗχρωμη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (https://polixromi.gr/)

vougias spyros

  • «Η Θεσσαλονίκη, με τη μεγάλη και συνεχή ιστορική της διαδρομή επί 23 αιώνες, υπήρξε πάντοτε μια πόλη ανοιχτή, πολυφυλετική, ανεκτική και κοσμοπολίτικη. Στο πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα υποδέχθηκε και αφομοίωσε δημιουργικά εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία και τον Εύξεινο Πόντο, που της προσέδωσαν, παρά τα σοβαρά προβλήματα της προσαρμογής, μεγάλη κοινωνική και οικονομική ώθηση και ισχύ.»
  • «Η πόλη δεν αντέχει άλλο να προχωρεί χωρίς πυξίδα και αυτοπεποίθηση, με θολή ταυτότητα, έλλειψη αυτογνωσίας και χαμηλό ηθικό. Δεν μπορεί να υπάρξει μια θετική μεταμνημονιακή συνθήκη και προοπτική για τη Θεσσαλονίκη αν η ίδια δεν μπορέσει να επινοήσει από την αρχή τον εαυτό της, να αναζητήσει και να βρει την καινούργια της ταυτότητα. Είναι απολύτως αναγκαίο να διατυπώσει με φαντασία και ρεαλισμό ένα σύγχρονο, εμπνευσμένο και βιώσιμο όραμα για την επόμενη μέρα, για την επόμενη εικοσαετία.»
  • «Το όραμα αυτό δεν μπορεί να αρκείται πλέον σε μια περιορισμένη και συμβατική διευθέτηση των αυτονόητων τεχνικών έργων ή μικρούς αποσπασματικούς εξωραϊσμούς. Οφείλει να παρουσιάσει ένα ευρύτατο σχέδιο στοχευμένων παρεμβάσεων, με στιβαρές πρακτικές και συμβολικές χειρονομίες σε όλα τα επίπεδα.»
Ζοφερή εικόνα

«Με μόνη εξαίρεση την επιτυχημένη ολοκλήρωση του θαυμάσιου αστικού πάρκου της νέας παραλίας, ο δημόσιος χώρος καταπατήθηκε περισσότερο, η ασφάλεια της κίνησης των πεζών και των ΑΜΕΑ αμφισβητείται από τα μηχανάκια ακόμη και πάνω στα πεζοδρόμια και η ανεπαρκής εξυπηρέτηση από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ χειροτέρεψε δραματικά με την οπισθοδρομική κρατικοποίηση που έγινε, χωρίς τα απαιτούμενα κεφάλαια και την αναγκαία τεχνογνωσία.»

Μετρό και λεωφορεία στην πρώτη γραμμή

-Προτεραιότητα έχει η ολοκλήρωση του μετρό που τόσο την ταλαιπώρησε αλλά και η άμεση επέκτασή του μέχρι το αεροδρόμιο και τις δυτικές συνοικίες.

-Αναδιάρθρωση, συμπληρωματικά και τροφοδοτικά προς το μετρό, των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ.

-Διεθνής διαγωνισμός άμεσα για τον καταλληλότερο πάροχο του αστικού μεταφορικού έργου, αφού η πολιτεία προσδιορίσει το επιθυμητό επίπεδο εξυπηρέτησης (εύρος κάλυψης και συχνότητες δρομολογίων).

Δημόσιος χώρος

-Επανασχεδιασμός και διαφύλαξη του δημόσιου χώρου ώστε να αυτοπροστατεύεται με τεχνικά μέσα, και να μην απαιτείται συνεχής, δαπανηρή και ατελέσφορη αστυνόμευση.

-Βιώσιμη αναδιανομή του αστικού οδικού δικτύου σταδιακά.

-Δικαιότερος καταμερισμός του χώρου υπέρ των πιο ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου (πεζών και ΑΜΕΑ, ποδηλατών, επιβατών λεωφορείων) έναντι των ιδιωτικών αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, από 70-30% που είναι σήμερα υπέρ των ΙΧ, να γίνει 50-50% μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Στάθμευση

-Καλύτερη αξιοποίηση των μεγάλων περιφερειακών χώρων περιμετρικά του κέντρου.

-Εφαρμογή ενός συστήματος ελέγχου, πιο εκλογικευμένου και λιγότερο εισπρακτικού από το σημερινό.

Η παραλία

-Προστασία και καλή συντήρηση του αστικού πάρκου της νέας παραλίας αλλά και η ανάλογη αναβάθμιση της παλιάς.

Κατασκευή ποδηλατόδρομου και πεζοδρόμηση της λεωφόρου Νίκης, με παράλληλη διοχέτευση της κυκλοφορίας της στην οδό Μητροπόλεως.

Αναβάθμιση της αισθητικής

-Διόρθωση των «κακόγουστων ανορθογραφιών» και των «αντιαισθητικών παρεμβάσεων».

-Καταπολέμηση της αισθητικής ρύπανσςη από τα γκράφιτι και τις παράνομες πινακίδες ή τέντες των υπαίθριων καταστημάτων αναψυχής σε ευαίσθητα σημεία.

«Έξυπνη πόλη»

-Η Θεσσαλονίκη να γίνει μια πραγματικά «έξυπνη πόλη», αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες που θα προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας στους πολίτες σε όλους τους τομείς (διοίκηση, περιβάλλον, μεταφορές, καθαριότητα, ενέργεια, τουρισμό, πολιτική προστασία).

Διαφήμιση