Σε δωρεά ύψους 5.000 Ευρώ προχώρησε ο κ. Αντώνης Νικολουδάκης, Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ζακύνθου και εκ των πρωτεργατών της τουριστικής καμπάνιας «ΠΑΜΕ ΖΑΚΥΝΘΟ», προκειμένου να χρηματοδοτηθεί αυτή η καινοτόμος δράση προβολής του νησιού. Η καμπάνια είναι προϊόν της συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και του Επιμελητηρίου Ζακύνθου και έχει ως στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από την Ελλάδα, προκειμένου να αντισταθμιστεί η φετινή απώλεια τουριστών από τις χώρες της Ευρώπης.
Η οικονομική στήριξη του «ΠΑΜΕ ΖΑΚΥΝΘΟ» αποτελεί την πρώτη δράση του υπό σύσταση κοινωφελούς ιδρύματος «Ζωφόρος» που είναι αφιερωμένο στην παρακαταθήκη των γονέων του κ. Νικολουδάκη, του Ιωάννη και της Ευγενίας Νικολουδάκη.
Σκοπός της «Ζωφόρου» είναι να υλοποιηθούν μια σειρά από δράσεις, οι οποίες θα συμβάλλουν στην οικονομική, πολιτιστική, περιβαλλοντική και κοινωνική ανάπτυξη της Ζακύνθου. Η επίσημη παρουσίαση του νέου αυτού οργανισμού θα γίνει το φθινόπωρο μαζί με την ανακοίνωση των αρχικών του δράσεων.
«Ήδη από την πρώτη συνάντηση εργασίας των φορέων με θέμα την τουριστική προβολή της Ζακύνθου στην ελληνική αγορά είχα δεσμευτεί ότι θα στηρίξω οικονομικά αυτήν την προσπάθεια, προκειμένου να βοηθήσουμε το νησί σε αυτήν την πολύ δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε», δήλωσε ο κ. Νικολουδάκης. «Καλώ όλους τους συντοπίτες επιχειρηματίες να συνεισφέρουν με όποιον τρόπο μπορούν, ώστε να ακουστεί η Ζάκυνθος όσο το δυνατό περισσότερο μέχρι το τέλος της σεζόν.
Θέλω με αυτήν την ευκαιρία να ευχαριστήσω τον Βουλευτή Ζακύνθου κ. Διονύσιο Ακτύπη, που πήρε την πρωτοβουλία να προσκαλέσει όλους εμάς που εκπροσωπούμε τους φορείς του νησιού και να μας παροτρύνει να συνεργαστούμε για την προβολή της Ζακύνθου, βάσει της πρότασης που παρουσίασα.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον κ. Φώτη Κόττη, ο οποίος μέσω του Επιμελητηρίου προχώρησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας της καμπάνιας.»
Με τη δωρεά του κ. Νικολουδάκη χρηματοδοτείται η διαδικτυακή προώθηση της ιστοσελίδας www.pamezakyntho.gr, στην οποία οι τουριστικής επιχειρήσεις της Ζακύνθου έχουν τη δυνατότητα να αναρτήσουν δωρεάν ειδικές προσφορές για το ελληνικό ταξιδιωτικό κοινό.
Την υλοποίηση της προώθησης έχει αναλάβει η Reprise, κορυφαία εταιρία ειδικευμένη στο digital marketing.