Σοβαρά ερωτήματα που βρίσκονται στα χείλη σχεδόν όλων των δημοτών στα Χανιά, από την πρώτη στιγμή που αντίκρισαν το έργο.

Πρόκειται για ένα έργο που έχει συζητηθεί πάρα πολύ από τους δημότες, όχι τόσο για τα κυκλοφοριακά προβλήματα που έχει δημιουργήσει κατά την εκτέλεσή του (αυτά ήταν αναμενόμενα) αλλά κυρίως για τα επιπλέον προβλήματα που φαίνεται ότι θα προκαλέσει μετά την ολοκλήρωσή του!

Η ανάπλαση της οδού Αποκορώνου, μιας από τις κεντρικότερες οδικές αρτηρίες των Χανίων και βασικής εξόδου από την πόλη, με την υπερμεγέθη πραγματικά επέκταση των πεζοδρομίων, μόνο θετικά δεν έχει σχολιαστεί από τους δημότες, καθώς το έργο είναι εμφανές ότι περισσότερο δημιουργεί παρά λύνει προβλήματα.

Μάλιστα, τα προβλήματα που δημιουργούνται εμπίπτουν και σε ζητήματα ασφαλείας, τα οποία περιγράφει πολύ εύγλωττα και ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Πρωτοπαπαδάκης σε ανάρτησή του.

Ακολουθεί η ανάρτηση του κ. Πρωτοπαπαδάκη:

«Όπως είναι γνωστό, τις τελευταίες ημέρες βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες διαπλάτυνσης του πεζοδρομίου σ’ έναν από τους κεντρικότερους δρόμους της πόλης – που συνάμα είναι και η κύρια έξοδος προς το λιμάνι της Σούδας – σε αυτόν την οδό Αποκορώνου. Παρακολουθώντας ωστόσο κάποιος την παρέμβαση που γίνεται στον κεντρικό αυτό δρόμο της πόλης – και ιδιαίτερα στο σημείο που βρίσκεται επί της πλατείας Κολοκοτρώνη – εύλογα διερωτάται:

1.Μπορεί το πλάτος του δρόμου να μειώνεται χωρίς καμία ειδοποίηση στο σημείο αυτό και ο δρόμος να «χάνει» τη μία λωρίδα του;

2.Μπορεί να γίνεται πεζοδρόμιο με τόσο μεγάλο πλάτος μπροστά σε ρυμοτομούμενο κτίριο, αυξάνοντας στο μέγιστο τον κίνδυνο πρόκληση τροχαίου ατυχήματος;

3.Η μελέτη, στη βάση του οποίου υλοποιείται η τεχνική παρέμβαση στο σημείο, έχει εγκριθεί από την επιτροπή κυκλοφοριακών θεμάτων του Δήμου Χανίων και αν ναι, ποια η γνωμοδότηση της;

Στα παραπάνω ερωτήματα θα πρέπει να υπάρξουν άμεσα απαντήσεις με σαφήνεια, προτού συμβεί κάποιο τροχαίο ατύχημα, το οποίο απεύχομαι τα μέγιστα.»

Δυστυχώς τα παραπάνω ερωτήματα και οι προβληματισμοί δεν απέχουν από τον προβληματισμό των ίδιων των δημοτών σχετικά με το έργο. Χρήζει δε απάντησης, το αν υπάρχει έγκριση από το αρμόδιο υπουργείο γι’ αυτού του είδους την παρέμβαση και αυτή συμφωνεί με τη μελέτη Φρατζεσκάκη.

Κυρίως όμως πώς έχει σκοπό ο δήμος να αντιμετωπίσει το τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα που θα προκληθεί δημιουργώντας τεράστια πεζοδρόμια που δεν έχουν να εξυπηρετήσουν τόσο μεγάλο φόρτο πεζών όπως αυτόν μιας μεγαλούπολης. Να σημειωθεί ότι δεν πρόκειται μόνο για τη βασική “έξοδο” από την πόλη των Χανίων σε επίπεδο καθημερινής κυκλοφορίας, αλλά και σε περίπτωση, ο μη γένοιτο, έκτακτης ανάγκης, κατά την οποία θα πρέπει να υπάρξει φυγή όγκου οχημάτων από τον συγκεκριμένο δρόμο.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook