Redneck Skeet Shooting - Review

Γιατί οι καλοί πυροβολισμοί κάνουν τους καλούς χωριάτες!

Redneck Skeet Shooting Review

Μέσα σε αυτόν τον action, arcade και lifestyle τίτλο, πυροβολούμε ιπτάμενα αντικείμενα, ώστε να μαζέψουμε τα χρήματα που χρειαζόμαστε για να ξεκλειδώσουμε πίστες, όπλα και χαρακτήρες. Τελικός μας στόχος είναι να κερδίσουμε όλα τα διαθέσιμα τρόπαια! Όσο μεγαλύτερο το σκορ μας, τόσο περισσότερα χρήματα θα παίρνουμε κάθε φορά και τόσο πιο γρήγορα θα τα ξεκλειδώσουμε.

Είμαστε λοιπόν ένας χωριάτης που χόμπι του είναι να πυροβολεί διάφορα αντικείμενα που πετάγονται στον αέρα μέσα από ένα μηχάνημα. Ο σκοπός μας είναι να πυροβολήσει όλα τα ιπτάμενα αντικείμενα στη κάθε πίστα, να κερδίσουμε χρήματα από αυτό και έτσι σταδιακά να αγοράσουμε όλα όσα μας δίνονται. Τα κατεστραμμένα αντικείμενα μας δίνουνε κέρματα, ώστε να αγοράσουμε όπλα, πίστες και χαρακτήρες με τους οποίους μπορούμε να παίξουμε. Έτσι, κερδίζουμε τρόπαια.

Δεν υπάρχει καθοδήγηση από το ίδιο το παιχνίδι, απλά ο σκοπός μας είναι να στοχεύσουμε σωστά και να χτυπήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα αντικείμενα μπορούμε, και μέσα στον χρόνο που έχουμε να πετύχουμε το καλύτερο εφικτό αποτέλεσμα. Κάθε αντικείμενο όταν δεν μας ξεφεύγει και το πετυχαίνουμε επαρκώς καταχωρείται στα τρόπαια μας. Όσο προχωράμε, αυξάνονται τα χρήματα και τα τρόπαια μας. Έτσι, χρησιμοποιώντας τα ξεκλειδώνουμε στάδια, όπλα και χαρακτήρες.

Έχουμε ήδη αγοράσει τη πρώτη μας πίστα, τη backyard από την οποία και ξεκινάμε χωρίς κέρματα, με παίκτη την απλή έκδοση του bill και όπλο το sloth 19 pistol. Μόλις χτυπήσουμε τα πρώτα μας αντικείμενα, αποκτάμε τα πρώτα μας χρήματα και τα πρώτα μας τρόπαια στο trophy room. Εκεί, βλέπουμε τα όπλα μας και όσους στόχους έχουμε πετύχει, οι οποίοι χωρίζονται στις κατηγορίες common, backyard, junkyard, forest, supermarket και mansion ανάλογα με την τοποθεσία που βρίσκεται το κάθε αντικείμενο. Όλα τα όπλα έρχονται διαθέσιμα μεν, αλλά με διαφορετικό κόστος αγοράς το καθένα.

Οι πίστες μας είναι οι Backyard, Junkyard, Dark Forrest. Supermarket και Mansion, οι οποίες είναι και αυτές διαθέσιμες προς αγορά με διαφορετικό κόστος η καθεμιά.60 συνολικά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να πετύχουμε. 10 common targets, 5 weapons, 9 backyard targets, 9 junkyard targets, 9 forrest targets, 9 super market targets, 9 manison targets. 2 στη κάθε κατηγορία αντικειμένων είναι χρυσοκίτρινα, δίνοντας μας μεγαλύτερη αμοιβή όταν τα καταστρέψουμε. Τα όπλα τα οποία έχουμε είναι τα Sloth 19, Desert Pidgeon ,Ussy, Flugger και Kuznetsov Rifle. Πρώτα καλό είναι να γίνεται η αναβάθμιση στον χαρακτήρα, μετά στο όπλο και μετά στη πίστα, διότι διευκολύνεται τελικά ο ρόλος του κυνηγού.

Ο Billy in Camo είναι η αναβαθμισμένη του έκδοση που έρχεται με καμουφλαρισμένα ρούχα και δίνουν αύξηση στο damage που δίνει κατά 20%, τον οποίο έχουμε και τη δυνατότητα να αγοράσουμε όταν θα έχουμε μαζέψει τα απαραίτητα χρήματα.

Οι σφαίρες μας ευτυχώς δεν τελειώνουν, η μόνη πίεση μας είναι ο χρόνος μας, η ευστοχία καθώς και η προσοχή που πρέπει να δώσουμε στις βόμβες. Όταν χτυπήσουμε κάτι σε μορφή δυναμίτη, χάνουμε και πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή, κρατώντας όμως όσα χρήματα έχουμε κερδίσει. Σταδιακά, αυξάνεται η συχνότητα εμφάνισης των δυναμιτών και γίνεται δυσκολότερη η καταστροφή όσων αντικειμένων εμφανίζονται, απαιτώντας ισχυρότερα όπλα για να γίνει ευκολότερη η καταστροφή τους στο χρόνο που μας δίνεται, αντίστοιχα.

Επειδή η βάση στην οποία στεκόμαστε μας δίνει επιπλέον ύψος από το έδαφος, δεν μπορούμε να το δούμε και αν δεν προλάβουμε να τα πετύχουμε, τα αντικείμενα πέφτουν στο κενό. Όταν χτυπήσουμε με μία σφαίρα πάνω από ένα αντικείμενα, έχουμε κάποια bonus (double hit, triple hit κλπ). Η ζημιά που κάνει ένα όπλο μαζί με τη συχνότητα και τη ταχύτητα που φεύγουν οι σφαίρες είναι που δείχνουν τη τελική απόδοση του όπλου. Το όπλο μας δείχνει την ευθεία απ’ όπου ξεκινάει η σφαίρα για να φύγει στο σημείο που στοχεύουμε. Η αναβάθμιση του εκάστοτε όπλου βοηθά στο αποτέλεσμα που θα φέρει ένα χτύπημα, απαιτώντας είτε λιγότερες σφαίρες να πετύχουν στο κάθε αντικείμενο, είτε λιγότερη προσπάθεια από εμάς στο να κεντράρουμε στέλνοντας απ’ ευθείας περισσότερες σφαίρες σε αυτό, ώστε να καταστραφεί.

Το να στοχεύσουμε σωστά όμως, δεν είναι πάντα τόσο εύκολο, μιας και για να πετύχουμε το εκάστοτε αντικείμενο πρέπει να υπολογίσουμε σε ποιο ύψος θα έχει φτάσει τόσο εκείνο, όσο και η σφαίρα που θα φύγει από το όπλο μας. Έχουμε πολύ συγκεκριμένο χρόνο ώστε να προλάβουμε να το υπολογίσουμε, να στοχεύσουμε και να χτυπήσουμε όσες φορές χρειάζεται το κάθε αντικείμενο ώστε να διαλυθεί στον αέρα.

Δεν υπάρχει ανταπόκριση με την οθόνη αφής στο φορητό, αλλά δεν παύει να θυμίζει κάποιες εφαρμογές των τάμπλετ, με χρήση πλήκτρων και όπλου αντί για χρήση της οθόνης αφής και μαχαιριού. Θα χρειαστεί να παίξουμε αρκετά και να εξασκηθούμε κατάλληλα ώστε να το τερματίσουμε έχοντας πάντα περίπου πέντε δευτερόλεπτα από τα 60 που έχουμε να περνάνε μέχρι να ξεκινήσουν να εμφανίζονται τα αντικείμενα στον αέρα. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα βέβαια, διότι όσο καλά και να πάμε, κερδίζουμε κάποιο χρόνο αλλά μόνο σε δευτερόλεπτα, και η διάρκεια της κάθε πίστας δεν αυξομειώνεται πάνω από το ενάμισι περίπου λεπτό. Στο φορητό είναι λίγο πιο βολικό, διότι υπολογίζονται πιο άνετα και άμεσα οι αποστάσεις στο σωστό timing για να ρίξουμε τη σφαίρα. Σε περίπτωση που αμφιβάλουμε για την επόμενη κίνηση μας, μπορούμε να βλέπουμε πάνω στην οθόνη σε τι αντιστοιχεί το κάθε πλήκτρο ακόμα και την ώρα που είμαστε σε πίστα.

Δυστυχώς, εδώ υποστηρίζεται μόνο ένας παίκτης. Οι arcade τίτλοι που έχουν μέσα όπλα κατά κάποιον τρόπο μας έχουν κακομάθει, και ασυναίσθητα προτιμούμε να έχουν τη δυνατότητα να έρθει ένας φίλος μας, έστω για ανταγωνιστικό εάν όχι συνεργατικό gameplay. Εδώ, δεν υπάρχει αυτό. Η μπαταρία παίζοντας φορητά, ανταποκρίνεται επάξια, στηρίζοντας άνετα περίπου 5 ώρες χωρίς φόρτιση. Με 8 συνολικά ώρες gameplay, δεν παίζεται δεύτερη φορά μιας και τα χρήματα που κερδίζουμε από ένα σημείο και μετά δεν παίζουν κάποιο ρόλο μέχρι να βγει σε κάποιο dlc ή update.

Ο κυνηγός μας κινείται μόνο από τη μέση και πάνω, μένοντας σταθερά στη βάση του σε ένα σημείο αρκετά ψηλά, με τα αντικείμενα που πετάγονται στον αέρα με το όπλο να κινείται πάνω και κάτω για να τα στοχεύσει κάνοντας σκέρτσα με το κεφάλι του και τη φάτσα του. Οι πίστες δίνουν την αίσθηση χειροποίητου σκίτσου που βάφτηκε με νερομπογιά, αρκετά όμορφες για το είδος με τη τελευταία πίστα να τραβά τη προσοχή μιας και είναι ένα πανέμορφο νεοκλασικό με τα παλιά έπιπλα και αντικείμενα που πετάγονται από το μηχάνημα να δίνουν την αίσθηση πως είναι βγαλμένα από παραμύθια μίας άλλης εποχές.

Η μουσική είναι ξεκούραστη και με ωραίο ρυθμό, κυρίως σε ροκ ρυθμούς θυμίζει υπαρκτά τραγούδια και όχι απαραίτητα κάποιο κουραστικό soundtrack. Υπάρχει όμως μια έλλειψη ισορροπίας σε σχέση με τον ήχο που κάνει η σφαίρα όταν βγαίνει και τη μελωδία που ακούμε από πίσω ακούγοντας πολύ έντονα τη σφαίρα. Έτσι, αν δεν είναι δυνατά ρυθμισμένη η ένταση ακούγεται μόνο η σφαίρα και αν είναι κουράζει λίγο.

To review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για το Nintendo Switch, η οποία μας παραχωρήθηκε από την Ultimate Games.

The Verdict

Το βασικό σημείο στο οποίο υστερεί, είναι ο αριθμός ωρών που απαιτεί για να τερματιστεί. Πέρα από αυτό, είναι ένας αρκετά χαλαρωτικός και ευχάριστος τίτλος, ο οποίος θα ήταν αρκετά πιο ενδιαφέρων αν είχε περισσότερα να μας προσφέρει, είτε σε ιστορία, είτε σε υλικό.

Σχετικά με

Redneck Skeet Shooting Review

5
Mediocre
Μια μέτρια πρόταση στον χώρο του που δύσκολα θα καταφέρει να κερδίσει το ενδιαφέρον σας.
Redneck Skeet Shooting
Περισσότερα άρθρα
Σχόλια