*

Η Audi ξεκινά την ανάπτυξη λογισμικού αυτόνομης οδήγησης

Η Audi και η Applied Intuition εργάζονται πάνω σε τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που θα μπορούσε να τροφοδοτήσει την αυτοματοποιημένη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο στο μέλλον - αλλά θα πρέπει να ανταγωνιστούν την Tesla και τη Mercedes.

(Credit: Audi/Applied Intuition)

Η Audi συνεργάζεται με την εταιρεία λογισμικού αυτοκινήτων Applied Intuition με έδρα την Καλιφόρνια για την ανάπτυξη τεχνολογίας που επιτρέπει την αυτόνομη οδήγηση.

Μαζί, η Audi και η Applied Intuition σχεδιάζουν να αναπτύξουν και να κυκλοφορήσουν ένα πλαίσιο λογισμικού αυτοματοποιημένης οδήγησης (AD) για αυτοκίνητα σε όλο το Audi Group, το οποίο περιλαμβάνει τις Audi, Bentley, Lamborghini και Bugatti, για να αναφέρουμε μερικές. Ωστόσο, δεν είναι ξεκάθαρο ποια οχήματα του Audi Group μπορεί να αποκτήσουν πραγματικά νέα χαρακτηριστικά AD στο μέλλον.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Audi σε ένα κοινό πλαίσιο επικύρωσης που μπορεί όντως να υποστηρίξει διαφορετικές λειτουργίες και επίπεδα αυτόνομης οδήγησης", δηλώνει στο PCMag ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Applied Intuition, Qasar Younis. "Αυτό σημαίνει περιπτώσεις χρήσης που κυμαίνονται από λειτουργίες ασφαλείας του προηγμένου συστήματος υποβοήθησης οδηγού (ADAS), όπως η διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας, μέχρι αυτόνομα συστήματα επιπέδου 3 και 4 για οδήγηση στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο".

Σε δήλωσή του, ο Younis τονίζει την εστίαση της Applied και της Audi στην ασφαλή ανάπτυξη αυτόνομου λογισμικού: "Η κοινή λύση της Applied Intuition και της Audi είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της ασφάλειας του λογισμικού AD", δήλωσε ο Younis.

Ενώ οι οδηγοί και οι αγοραστές της Audi θα μπορούσαν να δουν την εταιρεία να αναπτύσσει νέα πακέτα αυτόνομου λογισμικού στο μέλλον, η εταιρεία θα μπορούσε επίσης να πουλήσει το λογισμικό που ανέπτυξε από κοινού σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

"Σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς AD, η λύση της Applied Intuition μας επιτρέπει να αυτοματοποιήσουμε σε μεγάλο βαθμό τις ροές εργασίας μηχανικής που βασίζονται σε σενάρια και βασίζονται σε δεδομένα και να προσαρμόσουμε τις εφαρμογές που αναπτύξαμε από κοινού ως white-box λύσεις για τη συνολική διαχείριση των κρίσιμων για την ασφάλεια συστημάτων AD υψηλής απόδοσης", δήλωσε ο Gero Kempf, EVP ADAS/AD engineering της Audi.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Audi προσφέρει ήδη ορισμένες αυτοματοποιημένες λειτουργίες, όπως η υποβοήθηση λωρίδας και το προσαρμοζόμενο cruise control, σε ορισμένα από τα νεότερα μοντέλα οχημάτων της.

Ωστόσο, η Audi και η Applied Intuition δεν απάντησαν άμεσα στο αίτημα του PCMag για περαιτέρω σχόλια σχετικά με το αν η Audi επιδιώκει απαραίτητα να αναπτύξει ρομποτικά ταξί όπως η Cruise ή η Waymo. Οι εταιρείες δεν μοιράστηκαν επίσης αν τα σχέδιά τους θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν το Autopilot της Tesla, το οποίο έχει εμπλακεί σε θανατηφόρα αυτοκινητιστικά ατυχήματα, αντιμετώπισε ανάκληση και προκάλεσε ανησυχίες για την ασφάλεια ορισμένων οδηγών.

Η αυτόνομη οδήγηση είναι ένας ακόμη αναδυόμενος κλάδος με συνεχή ανάπτυξη και νέους παίκτες όπως η Audi να βουτάνε στον τομέα παρά τις προκλήσεις του. Η Mercedes πήρε πέρυσι την άδεια να διαθέσει αυτοκίνητα με αυτόνομες δυνατότητες επιπέδου 3 στη Nevada και την Καλιφόρνια. Ορισμένες νεοφυείς επιχειρήσεις, όπως η Ghost Autonomy που υποστηρίζεται από την OpenAI, έχουν έκτοτε εγκαταλείψει τη δραστηριότητά τους, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Elon Musk προσπαθεί να δώσει κίνητρα στους αγοραστές να αγοράσουν το λογισμικό πλήρους αυτόνομης οδήγησης της Tesla, επιβάλλοντας δοκιμαστικές διαδρομές και μειώνοντας τις τιμές.