*

Πατέντα της Sony φέρεται να κάνει εφικτό το backward compatibility του Playstation μέσω του cloud

H Sony υστερεί έναντι της Microsoft στον τομέα του backward compatibility, αλλά πλέον φαίνεται ότι βρήκε μια λύση στο πρόβλημα μέσω streaming.

(Photo by Karolina Grabowska from Pexels)

Η Sony σταμάτησε να προσφέρει backwards compatibility το 2009 όταν κυκλοφόρησε το PS3 Slim. Παρόλα αυτά το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό φαίνεται ότι θα επιστρέψει χάρη στο cloud.

Όπως αναφέρει το IGN, λεπτομέρειες για την πατέντα της Sony δημοσιεύτηκαν από τον λογαριασμό Twitter @Renka_schedule. Το κείμενο και τα διαγράμματα υποδηλώνουν ότι όλα τα πρωτότυπα παιχνίδια PlayStation, PS2 και PS3 μπορούν να εξομοιωθούν, όχι σε hardware, αλλά σε data center. Όπως εξηγεί το κείμενο, "Ένας μεγάλος αριθμός τίτλων παιχνιδιών σε PS1, PS2, PS3 και διάφορες γενιές κονσολών μπορούν να αποθηκευτούν και να χρησιμοποιηθούν μέσω της cloud gaming βιβλιοθήκης ... Αυτά τα παιχνίδια μπορούν να εκτελεστούν σε μια εικονική μηχανή που μιμείται το λειτουργικό σύστημα κάθε κονσόλας παιχνιδιών."

Φαίνεται ότι η Sony εξετάζει μια λύση σαν το PlayStation Now για το backward compatability, με το PS Now να προσφέρει ήδη κάποια παιχνίδια PS2. Αντί να τρέχει το λογισμικό εξομοίωσης στο PS4, ή πιθανότατα στο PS5, θα μπορεί μια εικονική μηχανή εγκατεστημένη στο cloud να μιμηθεί το PS1, το PS2 ή το PS3, τρέχοντας το παιχνίδι εκεί μεταδίδοντάς το έπειτα στην κονσόλα.

Είναι μια έξυπνη λύση στο πρόβλημα που θα επέτρεπε την εισαγωγή παιχνιδιών στη φυσική μορφή τους σε μια κονσόλα, τον εντοπισμό του παιχνιδιού και το ξεκίνημα του stream από τους server της Sony όλα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Θα μπορούσε ακόμη και να φαίνεται ότι το παιχνίδι τρέχει απευθείας από το δίσκο, εφόσον θα χρειαζόταν να περιστραφεί για λίγα μόνο δευτερόλεπτα, ώστε να αναγνωριστεί ποιος τίτλος είναι.

Εάν αυτό καταφέρει να πραγματοποιηθεί ή όχι αναμένεται να το δούμε, αλλά εάν η Sony μπορούσε να λανσάρει το PS5 με backward compatibility για όλες τις γενιές του PlayStation (μέσω του cloud), θα αφαιρούσε ένα από τα πλεονεκτήματα της Microsoft. Το ίδιο σύστημα θα μπορούσε να λειτουργήσει για τα παιχνίδια του PS4.