*

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - The Terminator Live Event

Οι εντυπώσεις μας από την εισβολή των Εξολοθρευτών στο σύμπαν του Ghost Recon.

Υπάρχουν πολλά πράγματα για τα οποία μπορεί κάποιος να κατηγορήσει την Ubisoft, αλλά κανείς δεν μπορεί να υποστηρίζει με βάσιμα επιχειρήματα ότι η εν λόγω εταιρεία εγκαταλείπει τα παιχνίδια της στην τύχη τους. Το Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint σαφέστατα δεν δικαίωσε τις προσδοκίες μας, και δεν τις δικαίωσε γιατί η Ubisoft έμεινε μόνο στα... νούμερα του Wildlands. Η ιστορία θα κρίνει το Ghost Recon Wildlands ως έναν εμπορικά επιτυχημένο τίτλο και προφανώς κάπως έτσι κρίθηκε και από την Ubisoft. Οι λιγοστές αρνητικές απόψεις που εκφράστηκαν από τους σκληροπυρηνικούς φίλους της σειράς για το Wildlands, το οποίο αλλοίωσε ανεπανόρθωτα την ταυτότητά της, προφανώς δεν εισακούστηκαν και κάπως έτσι η κατάσταση έφτασε στο... breaking point.

Για να επανέλθουμε όμως στην αρχική μας τοποθέτηση, η Ubisoft θα μπορούσε πολύ απλά να θάψει το Breakpoint και να προχωρήσει παρακάτω, αντ' αυτού όμως δείχνει διατεθειμένη να το στηρίξει με νέο περιεχόμενο. Ένα μέρος αυτού του νέου περιεχομένου είναι και το The Terminator Live Event, το οποίο διεξήχθη από τις 29 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2020. Όπως γίνεται αντιληπτό, η θεματολογία του συγκεκριμένου event είναι βασισμένη στην -ιδιαίτερα αγαπητή- κινηματογραφική σειρά Terminator. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι παρότι το event έχει ήδη ολοκληρωθεί, οι δύο story αποστολές του εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες. Όσοι βέβαια έπαιξαν τις αποστολές αυτές και ορισμένα ακόμη side quests κατά την διάρκεια του event είχαν την ευκαιρία να ξεκλειδώσουν αποκλειστικά cosmetic αντικείμενα.

H εισβολή των “μηχανών” στο σύμπαν του Ghost Recon Breakpoint μπορεί εκ πρώτης όψεως να σας φανεί κάπως... άκυρη. Με μια πιο ψύχραιμη ματιά όμως θα διαπιστώσετε ότι η τεχνολογική πρόοδος της Skell Technology δεν διαφέρει και πολύ από την αντίστοιχη της Cyberdyne Systems. Εάν τα στρατιωτικά drones της εταιρείας αποκτούσαν συνείδηση σαν το Skynet, ποιος μπορεί να πει με σιγουριά ότι δεν εξολόθρευαν το ανθρώπινο γένος; Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια η Sentinel είναι αυτή που θέλει να δημιουργήσει έναν στρατό από... Eξολοθρευτές και η δική σας αποστολή είναι να αποτρέψετε τα σχέδια της.

Ο μοναδικός σας σύμμαχος είναι η Rasa Aldwin, μια γυναίκα από το μέλλον, η οποία μάλιστα σας προμηθεύει με ένα όπλο, που είναι ικανό να διαπεράσει το μεταλλικό περίβλημα των T-800 και να προκαλέσει ζημιά στην μονάδα ισχύος (power core) τους. Στην πράξη όλα τα όπλα προκαλούν ζημιά στις... μηχανές από το μέλλον, ωστόσο το συγκεκριμένο όπλο προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά στο power core τους, κάνοντας το έργο σας πιο εύκολο. Εμείς το τιμήσαμε πάντως και βγήκαμε αλώβητοι, οπότε σας προτείνουμε να κάνετε το ίδιο.

Η συμπεριφορά των T-800 είναι παραπλήσια με αυτή που έχουμε δει στις ταινίες. Κοινώς μόλις αντιληφθούν την παρουσία σας, αρχίζουν να κινούνται αργά, αλλά απειλητικά κατά πάνω σας πυροβολώντας αδιακρίτως. Ένας Terminator παλεύεται, ωστόσο θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα χρειαστεί να πολεμήσετε 2-3 μαζί, όπως συμβαίνει στο boss fight της δεύτερης αποστολής. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι Εξολοθρευτές επιτίθενται και στους στρατιώτες της Sentinel, οπότε το τελευταίο που θέλετε να συμβεί είναι να μπείτε ανάμεσα στα... διασταυρούμενα πυρά. Και αυτό γιατί οι αντίπαλοι στρατιώτες για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο θεωρούν εσάς ως σημαντικότερη απειλή από τις μονάδες των Τ-800. Θυμόμαστε χαρακτηριστικά μια περίπτωση στην οποία μας είχε πάρει στο κυνήγι ένας Εξολοθρευτής και μια διμοιρία από Sentinels!

Οι δύο βασικές story missions είναι σίγουρα αξιομνημόνευτες, ωστόσο θεωρούμε ότι η Ubisoft θα μπορούσε να είχε προσθέσει μερικές ακόμη. Ίσως ζητάμε πολλά, αλλά θα μας άρεσε να δούμε τον Nomad να ταξιδεύει στο μέλλον ή σε κάποια άλλη τοποθεσία. Δυστυχώς, με εξαίρεση ένα μικρό μέρος της δεύτερης αποστολής, το οποίο λαμβάνει χώρα σε μια υπόγεια εγκατάσταση, όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο του The Terminator Live Event εκτυλίσσεται σε γνώριμες τοποθεσίες. Οφείλουμε επίσης να διατυπώσουμε τις ενστάσεις μας για την μη προσθήκη νέων Achievements/Trophies στο Ghost Recon Breakpoint. Θεωρούμε ότι αν η Ubisoft ακολουθούσε την τακτική που εφάρμοσε στο Assassin's Creed Odyssey, όλο και περισσότεροι παίκτες θα επέστρεφαν ξανά στο παιχνίδι για να ασχοληθούν με τις νέες αποστολές.

Το ερώτημα πάντως που εξακολουθεί να μας βασανίζει είναι αν η προσθήκη νέου περιεχομένου είναι ικανή να διορθώσει τα κακώς κείμενα. Κατά την ταπεινή μας άποψη, σαφέστατα κάθε τέτοια προσθήκη είναι μια θετική κίνηση, η οποία αν μη τι άλλο επεκτείνει τη συνολική αντοχή του τίτλου στον χρόνο. Τα προβλήματα ωστόσο του Ghost Recon Breakpoint είναι πιο βαθιά και δεν λύνονται απλά με την προσθήκη νέων αποστολών, όσο ευφάνταστες κι αν είναι αυτές. Για την ώρα κρατάμε μόνο τα θετικά στοιχεία από το πρόσφατο event και περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί το παιχνίδι στα επόμενα updates.

To Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint κυκλοφορεί για PC, PS4, Xbox One και Stadia.

About Pantelis Daskalelos