*

Πτώση στις πωλήσεις των VR headsets

Ο καταναλωτής φοβάται να δοκιμάσει κάποιο VR headset.

Στην εικονική πραγματικότητα έχουν μπει και οι πωλήσεις των VR headsets.

Σύμφωνα με νέα δεδομένα από την IDC, οι παγκόσμιες αποστολές των virtual reality headsets "πάτωσαν" το τελευταίο τρίμηνο, με πτώση 33,7% από την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο, υπάρχει και η θετική πλευρά με την εταιρεία να λέει πως αυτό αναμένεται να είναι "κάτι προσωρινό και πως η αγορά του VR θα ξανασταθεί στα πόδια της".

Η IDC λέει πως εταιρείες όπως οι Samsung, Alcatel και Google παραφούσκωσαν την αγορά το περασμένο έτος με κινητά τα οποία ήταν σετ με οικονομικές άνευ οθόνης συσκευές προβολής VR. Ένα εκατομμύριο από αυτές τις συσκευές κυκλοφόρησαν μόλις το δεύτερο τρίμηνο του 2017. Ένα χρόνο αργότερα και αυτός ο αριθμός έπεσε στις 409.000 έχοντας έτσι "μεγάλη συνεισφορά στην τεράστια πτώση στην συνολική αγορά του VR".

Τα ενσύρματα VR headsets δεν βοήθησαν την κατάσταση, αφού η Oculus και η Sony απέτυχαν να κρατήσουν την μπάλα στο γήπεδο τους, σημειώνοντας έτσι πτώση 37,3% παρά τις μειώσεις τιμών. Αν δεν υπήρχαν τα standalone VR headsets η κατάσταση θα ήταν ακόμα πιο τραγική. Το παγκόσμιο λανσάρισμα των Oculus Go και Xiaomi Mi VR, έφερε άνοδο 417.7 τοις εκατό.

Με δήλωση του ο senior research analyst της IDC Mobile Device Trackers, Jitesh Ubrani, είπε: "Ένα από τα μεγάλα προβλήματα της VR αγοράς είναι πως οι καταναλωτές δυσκολεύονται να δοκιμάσουν ένα VR headset. Η πρόσφατη συνεργασία της HTC με την Dave & Busters ή η συνεργασία της Oculus με σχολεία απ' όλο τον κόσμο, παίζουν σημαντικό ρόλο στην ενημέρωση και στο δέλεαρ των καταναλωτών για την χρήση του VR."

Η έλλειψη δημοφιλούς περιεχομένου είναι ένα ακόμη πρόβλημα για το VR. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται αυτό το τεράστιο κενό, με τους προμηθευτές VR headset να εστιάζουν την προσοχή τους στους εμπορικούς πελάτες, σύμφωνα με τον Tom Mainelli Αντιπρόεδρο του προγράμματος για Συσκευές Επαυξημένης και Εικονικής Πραγματικότητας της IDC.

"Οι προμηθευτές (της VR τεχνολογίας) περνάνε πέραν της ψυχαγωγίας και εστιάζουν στην ανάπτυξη σεναρίων εκπαίδευσης σε εταιρείες όλων των μεγεθών, σε ολόκληρο τον κόσμο." είπε ο Mainelli. "Η IDC αναμένει του εμπορικούς αγοραστές να αντιπροσωπεύσουν ένα πολύ σημαντικό ποσοστό στην εξέλιξη της αγοράς."

About Mike Viliotis