*

Όλες η πληροφορίες που έχουμε για το DirectX 12 Ultimate

Το νέο API θα δώσει στους developers μεγαλύτερο έλεγχο και ελευθερία στην ανάπτυξη των παιχνιδιών τους.

Προ ολίγων ημερών η Microsoft ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Nvidia στο νεότερο API της οικογένειας DirectX, το DirectX 12 Ultimate, το οποίο θα βελτιώσει τον τρόπο χειρισμού και ανάπτυξης σύγχρονων γραφικών.

Μια μεγάλη προσθήκη θα είναι η εισαγωγή νέων εργαλείων ανάπτυξης Ray Tracing, που ονομάζεται DXR 1.1 και αντιπροσωπεύει μια βελτίωση σε σχέση με το αρχικό σύνολο εργαλείων DXR 1.0, δίνοντας στους προγραμματιστές ένα μεγαλύτερο επίπεδο ελέγχου πάνω στα εργαλεία τους, επιτρέποντας τους να επιλέξουν τον τρόπο λειτουργίας του engine.

DirectX 12 Announcement: DirectX Ray Tracing

Στο DXR 1.0, εφαρμόστηκε ένα flat set μαθηματικών σε σκηνές που χρησιμοποίησαν real time ray tracing. Τώρα, στο DXR 1.1, χρησιμοποιώντας μια διαδικασία που ονομάζεται "inline ray tracing", οι προγραμματιστές μπορούν ανεξάρτητα να ελέγξουν διάφορες πτυχές του τρόπου συμπεριφοράς του engine.

DX12 Ultimate

Στη συνέχεια, υπάρχει ένα νέο texture toolset, το οποίο, με την βοήθεια του DirectX Sampler Feedback θα βοηθήσει τους προγραμματιστές των μεγάλων και open world παιχνιδιών. Σε αυτούς τους τίτλους, όσο μεγαλύτερη είναι η ανάλυση ενός texture, τόσο περισσότερο χώρο καταλαμβάνει στο pipeline, το οποίο εύκολα μπορεί να γίνει bottleneck όταν εκατοντάδες, ή ακόμη και χιλιάδες στοιχεία γίνονται render στον ίδιο χώρο.

DirectX 12 Announcement: Sampler Feedback

Οι βελτιωμένες τεχνικές texture streaming αυξάνουν σημαντικά την αποτελεσματικότητα του τρόπου χειρισμού των textures στα υλικά. Θεωρητικά, αυτό θα πρέπει να δώσει στους developers την ευκαιρία να δημιουργήσουν πιο λεπτομερείς κόσμους από ποτέ.

Τέλος, υπάρχει η εισαγωγή των mesh shaders, μια νέα τεχνική που θα βοηθήσει την απλοποίηση της γεωμετρίας, η οποία χρησιμοποιείται για να συμπεριλάβει δεκάδες διαφορετικούς τύπους shading.

DirectX 12 Announcement: Mesh Shaders

(Εάν ενδιαφέρεστε για περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες μπορείτε να επισκεφθείτε το developer blog της Microsoft εδώ.) Αυτό που κρατάμε εμείς είναι ότι πλέον οι προγραμματιστές θα έχουν πολύ περισσότερη ελευθερία και τεχνικούς πόρους για να δημιουργήσουν κόσμους με τρόπους που δεν τους είχαν δοθεί μέχρι τώρα.

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι τα DirectX 12 Ultimate και DXR 1.1 θα είναι ήδη διαθέσιμα για όλους τους προγραμματιστές. Εν τω μεταξύ, η Nvidia έχει επίσης εκδώσει το παρακάτω επεξηγηματικό βίντεο με περισσότερες λεπτομέρειες.

About Κώστας Δεσίπρης