Σημαδεύτηκε από πολλές και ποιοτικές συμμετοχές το 4ο Rally Αλμυρός 2019

Οι Καμπύλης-Σταμέλος με Skoda Fabia S2000

Αν θα έπρεπε να περιγράψουμε το «4ο Rally Αλμυρός 2019»με μία λέξη αυτή θα ήταν χωρίς την παραμικρή αμφιβολία η λέξη πλήρες.

Ένας αγώνας που διεξήχθη σε δύο ημέρες με τα 42 πληρώματα που εκκίνησαν να καλύπτουν 68,19 αγωνιστικά χιλιόμετρα μοιρασμένα σε οκτώ ειδικές, έχοντας πλήθος κόσμου να τους παρακολουθεί.

37 πληρώματα έφτασαν το Σάββατο (11/5) απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού, με τα υπόλοιπα να επιλέγουν τη χρήση Rally2 για την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα έπειτα από δύο ειδικές διαδρομές που σήκωσαν στο πόδι θεατές, οδηγούς και διοργανωτές λόγω της σχεδίασής τους που απαιτούσε από τα πληρώματα να κινηθούν κοντά στην τελική ταχύτητα των αυτοκινήτων τους.

Την επόμενη ημέρα ξεκίνησαν από την κεντρική πλατεία του Αλμυρού για την κύρια ημέρα δράσης του αγώνα, που αποτελούνταν από 6 ειδικές διαδρομές, με 30 από τους εκκινήσαντες να τερματίζουν τελικά στο ίδιο σημείο σε ένα αγώνα, το οποίο είχε ελάχιστα ατυχήματα και μόλις μία καθυστέρηση της τάξεως των 30 λεπτών περίπου, για να πλυθεί ο δρόμος από λάδια που χύθηκαν λόγω μηχανικής βλάβης στον δρόμο.

Στο καθαρά αγωνιστικό επίπεδο είδαμε τους Καμπύλη-Σταμέλο με Skoda Fabia S2000 να κερδίζουν τον αγώνα, όντας οι τέταρτοι διαφορετικοί νικητές του (και μάλιστα με διαφορετικό αυτοκίνητο και ανήκοντας σε διαφορετική κλάση), ακολουθούμενοι από τους για πρώτη φορά τετρακίνητους Βλάχο-Λεγαντή με Mitsubishi Lancer Evo X και τους “Nikon”-Κουζιώνη με Citroen DS3 R3T, με τον οδηγό να κάνει το τρία στα τρία σε ό,τι αφορά το βάθρο του αγώνα στις τρεις εμφανίσεις του σε αυτόν.

Στην F2 οι “Nikon”-Κουζιώνης με Citroen DS3 R3T ήταν οι τελικοί νικητές, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ των Πλάγου-Ρέντη και ακολουθούμενοι από τους Νίκο και Βασίλη Καραθανάση με Honda Civic Type-R Ep3. Οι τελευταίοι είχαν τη στιγμή τους στη δεύτερη ειδική του αγώνα, ενώ οι Μπαξεβανάκης-Κορίνθιος με ίδιο αυτοκίνητο είδαν την καρό σημαία καταγράφοντας εξαιρετικούς χρόνους.

Η κατηγορία C3

Στην κατηγορία C3 τελικοί νικητές ήταν οι “Nikon”-Κουζιώνης με Citroen DS3 R3T και για το 2019. με τους Μπαξεβανάκη-Κορίνθιο Honda Civic Type-R Ep3 να ακολουθούν και τους Μπαλντούνη-Μακάριο να δείχνουν ότι δεν έχουν χάσει ίχνος ταχύτητας, φέρνοντας το Ford Escort MkII μεταξύ άλλων και στην πρώτη θέση της Ε11, σε ένα αγώνα που δε βολεύει το αγγλικό “θηρίο”.

Η κατηγορία C4

Στην κατηγορία C4 οι Γάτσος-Αμαραντίδου με Citroen Saxo VTS, παρά την πολυετή απουσία τους, έδειξαν να λύνονται από νωρίς επικρατώντας στην κατηγορία και σκαρφαλώνοντας μέχρι την έκτη θέση γενικής, την ώρα που η συμμετοχή της τελευταίας στιγμής  Καλαϊτζιάν-Καλογηράτου έκανε ένα μεστό αγώνα, με το Ford Puma S1600 τους να αντέχει χάρη και στην τελευταία αναβάθμιση που δέχτηκε. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι εξ αναβάσεων προερχόμενοι Πατονίδης-Καραδήμας με Citroen Saxo VTS στο πρώτο rally της αγωνιστικής τους πορείας, υποσχόμενοι να επανέλθουν σε αυτό το είδος αγώνων.

Η κατηγορία C5

Στην κατηγορία C5 οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με Honda Civic Type-R Ep3 ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, έχοντας γλιτώσει με ελάχιστες και κυρίως αισθητικές παρεμβάσεις του αυτοκινήτου στη δεύτερη ειδική του αγώνα. Την ίδια ώρα ο “φονέας γιγάντων” Suzuki Swift 1300 με τους Παρασκευά-Μιχαήλ έδωσε ένα ρεσιτάλ που θα μπορούσε να τους φέρει ακόμα ψηλότερα στη γενική κατάταξη, αν ένα πρόβλημα της τελευταίας στιγμής δεν τους ανάγκαζε να μην εξαντλήσουν το όριο στροφών και δύναμης του αυτοκινήτου. Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Τσιτσιγιάννης-Τσιτσιγιάννη με Citroen Saxo VTS, που είδαν την καρό σημαία του αγώνα δείχνοντας να έχουν αφήσει πίσω τους τα προβλήματα που τους ταλαιπώρησαν στο παρελθόν.

Η κατηγορία C6

Τέλος στην κατηγορία C6 οι Κώστας-Μπακόπουλος με Citroen Saxo VTS ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο την πορεία τους στο κύπελλο Νοτίου Ελλάδας, την ώρα που οι “Pazonen”-Κοτρώνης έφεραν για πρώτη φορά μετά το 2016 ένα αυτοκίνητο της κλάσης Α5 στο βάθρο που συμπληρώθηκε από τους Πολυχρονόπουλο-Χριστογιαννούλα, με την συνοδηγό να τερματίζει για τρίτη συνεχόμενη φορά στη συγκεκριμένη θέση.

Το ‘‘4ο Rally Αλμυρός 2019’’ ανήκει πλέον στις στατιστικές έχοντας αποτελέσει την έναρξη του κυπέλλου ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας και τον δεύτερο αγώνα του κυπέλλου ασφάλτου Βορείου Ελλάδας. Ένας αγώνας που σημαδεύτηκε από τις πολλές και ποιοτικές συμμετοχές, τις γεμάτες κόσμο ειδικές (απόρροια των συμμετεχόντων),τα ον εθελοντισμό ουκ ολίγων ανθρώπων που στελέχωσαν τις ειδικές και την καλή διάθεση οδηγών, συνοδηγών και μηχανικών.

Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας ευχαριστεί όλους τους αθλητές για την εμπιστοσύνη και ανανεώνει το ραντεβού για το ‘‘5ο Rally Αλμυρός 2019’’. Επίσης ευχαριστεί τον κ. Δούφα Σάκη που μας παραχώρησε τις φωτογραφίες των Καμπύλη-Σταμέλου και “Nikon-Κουζιώνη” και την κυρία Φιλίππα Σταυρούλα για αυτή των Γάτσου-Αμαραντίδου.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.