Με επετειακή καμπάνια και προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας.

Τα 40 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός. Από ένα κατάστημα το 1980 στο κέντρο της Αθήνας, η Γερμανός μετεξελίχθηκε στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα. «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ανθρώπους της Γερμανός που απέδειξαν ότι δίκαια αυτή η αλυσίδα, 40 χρόνια τώρα, χαίρει της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να τιμούμε αυτή την εμπιστοσύνη», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ.

Mε πάνω από 19 εκατ. επισκέπτες ετησίως, η Γερμανός εισάγει νέα σχεδιαστική φιλοσοφία στα καταστήματά της, προφέρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, ενώ το YouTube κανάλι της είναι 1ο στην κατηγορία retail και telcos στην προτίμηση των νέων με πάνω από 165.000 subscribers. Εστιάζοντας στο συναίσθημα που προκαλεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία, η νέα επετειακή καμπάνια της Γερμανός συστήνει διαφορετικούς ανθρώπους, οι οποίοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία της εποχής τους, έχοντας κοινό παρονομαστή τα συναισθήματα που βιώνουν. Το brand γιορτάζει με προσφορές και εκπλήξεις για 40 ημέρες, από 15/06.