Μια ολοκληρωμένη αναθεώρηση του media buying της δρομολογεί η Procter & Gamble, προκειμένου να διασφαλίσει ότι όλα τα κανάλια, τα δίκτυα, οι πλατφόρμες και τα προγράμματα στα οποία διαφημίζεται απεικονίζουν με σεβασμό τα άτομα της μαύρης κοινότητας. Μιλώντας χθες στο Cannes Lions Live, ο Chief Brand Office Marc Pritchard δήλωσε ότι η διαδικασία θα διασφαλίσει ότι οι διαφημίσεις της εταιρείας δεν θα εμφανίζονται δίπλα σε περιεχόμενο «μίσους, συκοφαντικό ή ρατσιστικό». «Συνεργαζόμαστε με παρόχους media και πλατφόρμες προκειμένου να αναληφθούν κατάλληλες, συστημικές δράσεις», προσέθεσε.

Σημείωσε, δε, ότι όταν δεν πληρούνται τα κριτήρια της P&G, αυτή θα προχωρά σε μονομερείς ενέργειες, ακόμα και σε πάγωμα του media spend. Παράλληλα, τόνισε ότι οι μεγάλες εταιρείες μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα ανισότητας, υπενθυμίζοντας ότι οι καταναλωτές απαιτούν τεκμήρια για τις αξίες που πρεσβεύουν τα brands, ενώ αναφέρθηκε και στην προσωπική του ιστορία και το πώς το επώνυμό του του εξασφάλισε τα «προνόμια» του λευκού, παρά τη μεξικανο-αμερικανική του κληρονομιά. Ο Pritchard διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία επιταχύνει τις προσπάθειες επίτευξης των στόχων της, αυξάνοντας την εκπροσώπηση των μαύρων στη δημιουργική της εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ, στοχεύει σε 40% πολυεθνική εκπροσώπηση στο εσωτερικό της. (Πηγή: Marketingweek.com)