tasios

Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής στην 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Έχοντας στις βαλίτσες της, τα πρώτα θετικά μηνύματα για το 2019, όπως αυτά προέκυψαν από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση WTM 2018, η Χαλκιδική συμμετείχε στην 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της HELEXPO – ΔΕΘ, στην Θεσσαλονίκη, 9-11 Νοεμβρίου 2018.

Στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου -κατά την πρώτη μέρα της έκθεσης- που παραχώρησε ο Οργανισμός στους δημοσιογράφους, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρης Τάσιος ξεκίνησε με τον απολογισμό του 2018 χαρακτηρίζοντας τη φετινή σεζόν ικανοποιητική, κινούμενη στους περσινούς αριθμούς.

Πρώτοι σε αεροπορικές αφίξεις αναδείχτηκαν -για άλλη μία χρονιά- οι Γερμανοί (300.000) με τους Βρετανούς (60.000) να ακολουθούν και να σημειώνουν αύξηση, αφήνοντας πίσω τους Ρώσους που και φέτος παρουσίασαν μείωση.

Ακολουθούν οι Ολλανδοί, Βέλγοι και Ιταλοί ενώ ανακοίνωσε τη νέα προσπάθεια του Οργανισμού, που ξεκίνησε στην WTM μέσω συναντήσεων με τουριστικά γραφεία και την οργάνωση Press & Fam trips την ερχόμενη άνοιξη, να ανοίξει την αγορά της Ιρλανδίας με αφορμή τη νέα αεροπορική σύνδεση που ξεκινά την άνοιξη και θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το Δουβλίνο.

Όσον αφορά τον οδικό τουρισμό φέτος παρατηρήθηκε αύξηση των Ρουμάνων τουριστών και ακολούθησαν οι τουρίστες που προέρχονται από τη Σερβία, τη Βουλγαρία και τα Σκόπια.

Ο κ Τάσιος συνέχισε, υπογραμμίζοντας ότι η μελέτη για την ανάπτυξη του δικτύου μονοπατιών, Halkidiki Routes, ολοκληρώθηκε από το τμήμα Δασοκομίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη και τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τον ολοκληρωμένο πάροχο ενέργειας WATT+VOLT,  ενώ στόχος για το 2019 είναι να υλοποιηθούν 10 από τις συνολικά 25 περιπατητικές διαδρομές που έχουν σχεδιαστεί.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου, ανακοινώθηκαν και τα πρώτα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης τουριστών που πραγματοποίησε ο ΤΟΧ τη φετινή τουριστική σεζόν (Ιούλιος-Οκτώβριος 2018) σε συνεργασία με το ACT – American College of Thessaloniki, μέλος του Κολλεγίου Ανατόλια. Τα τελικά συμπεράσματα της έρευνας αναμένετε να παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση εντός Δεκεμβρίου, όπως ενημέρωσε ο κ. Νίκος Χουρβουλιάδης, διευθυντής του Business school του ACT.

To πάνελ των ομιλητών συμπλήρωνε ο Aντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, κ Ιωάννης Γιώργος, ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Αριστοτέλη κ Αργύρης Τσακνής, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Χαλκιδικής κ Δημήτρης Χαδαλής, ο Πρόεδρος της Ένωσης Camping Χαλκιδικής, κ Αντώνης Δεληδημητρίου και η  Marketing & Costumer Care Director της WATT+VOLT, κα Αντιγόνη Παγουλάτου.

Παράλληλα, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερα από 25 προγραμματισμένα ραντεβού με επαγγελματίες του τουρισμού από 15 διαφορετικές χώρες, όπως Κίνα, Ινδία, Ιορδανία, Φιλανδία, ΗΠΑ, Ολλανδία, Γαλλία, Πολωνία κτλ -στο διευρυμένο 2ήμερο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων με τους Hosted Buyers- με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού και παροχής πληροφοριών για την 4η μεγαλύτερη τουριστική δύναμη της Ελλάδας σε αφίξεις.

Τέλος, ο ΤΟΧ όπως και πολλοί ξενοδόχοι της Χαλκιδικής συμμετείχαν στο συνέδριο που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo με θέμα τον «Τουρισμό 55+», όπου αναλύθηκαν οι σημαντικές προοπτικές του λεγόμενου «Ασημένιου Τουρισμού» και βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα ως προς την συνεισφορά τους στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

O Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους χορηγούς και υποστηρικτές τους: τον ολοκληρωμένο πάροχο ενέργειας WATT+VOLT, την εταιρεία ekdromi.gr, την εταιρεία εμπορίας καφέ ThessCafe, τα οινοποιεία Ευάγγελος Τσάνταλης και Αφυταίων Γαία, την πρότυπη οικοτεχνία μελισσοκομικών προϊόντων Passion και την εταιρεία Φίλιππος Γαβανάς bakery.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *