ΛΑΚΩΝΙΑ. H ιστορία έχει δείξει ότι η Λακωνία και η Σπάρτη είναι στην απόληξη της εξέλιξης. Γι αυτό και το δίκτυο φυσικού αερίου δεν φαίνεται να αγγίζει την Σπάρτη. Γι αυτό και το οδικό δίκτυο καταλήγει στη Σπάρτη και όχι στη νότια Λακωνία. Γι’ αυτό, λοιπόν κάθε προσδοκία για σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέσει την Σπάρτη μα την Ελλάδα φαίνεται ουτοπία.
Γρηγοράκος και Βαρουφάκης κατά καιρούς έχουν αναφερθεί σε αυτή την ανάγκη. Ωστόσο άλλα πολιτικά χείλη δεν ανοίγουν ποτέ για το συγκεκριμένο θέμα.
Τελικά το τρένο θα διασχίσει όλη την Πελοπόννησο; Θα φθάσει στη Σπάρτη; Ερωτήματα στα οποία θα πρέπει να απαντήσουν τόσο ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας όσο και ο υπουργός Δικτύων και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Πολίτες της, νότιας κυρίως, Πελοποννήσου σε πρόσφατη μέτρηση του notospress.gr έδειξαν ότι εκτός από καλύτερους δρόμους (30%) θέλουν και τρένο (14%). Αν αυτή η αποτύπωση απηχεί και την επιλογή της Πελοποννησιακής κοινωνία τότε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών πρέπει να δει γιατί στην Πελοπόννησο το 64% απαιτεί καλύτερα δίκτυα μεταφορές και καλύτερες συγκοινωνίες.
• Οδικό δίκτυο 30% (40 ψήφοι)
• Τρένο 14% (19 ψήφοι)
• Αεροδρόμια 10% (14 ψήφοι)

Τελικά η Πελοπόννησος αναπτύσσεται; Πόλεις όπως η Καλαμάτα, η Τρίπολη, η Σπάρτη είναι προορισμοί;
Τι προηγείται; Η ανάπτυξη που θα επιφέρει π.χ. τρένο ή το τρένο που θα αποδώσει ανάπτυξη;
Πρέπει να δοθούν απαντήσεις στους πολίτες, στους επιχειρηματίες και στους επενδυτές.
Μήπως η ανάπτυξη αυτοκινητόδρομων με διόδια μας στερεί το τρένο; Μήπως ο «μουτζούρης» μιας άλλης εποχής δεν φθάσει ποτέ;
Ο σχεδιασμός επενδύσεων στον τομέα των μεταφορών και της συγκοινωνίας από κοινοπραξίες και ιδιώτες δεν μπορεί να προχωρήσει αν δεν υπάρχει σχέδιο και χρονοδιάγραμμα.