Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μήκος άνω των 30 χλμ. και 33 σταθμούς αναμένεται να έχει σε πλήρη έκταση η νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, όταν και αν ολοκληρωθεί συνολικά.

Η τελική μορφή της Γραμμής 4 του Μετρό

5.855 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2019)

Πέραν του κεντρικού -1ου- τμήματος της νέας Γραμμής 4 του Μετρό (¶λσος Βεΐκου – Γουδή), η εν λόγω γραμμή προβλέπει σημαντικές επεκτάσεις καθώς θα έχει τελικό μήκος 30 χλμ. με 33 σταθμούς.

Ως γνωστόν, στην παρούσα φάση βρισκόμαστε στο στάδιο της αναζήτησης του ανάδοχου σχήματος για την κατασκευή του πρώτου και κεντρικού τμήματος της νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας που θα εκτείνεται από το ¶λσος Βεΐκου έως το Γουδή, διερχόμενη από περιοχές όπως η Κυψέλη, τα Εξάρχεια κ.ά.
Ωστόσο, σε φάση μελέτης βρίσκονται τρία ακόμη στάδια της, που όταν ολοκληρωθούν θα συνθέσουν μια Γραμμή που θα εκτείνεται σε μήκος 30 χλμ. με 33 σταθμούς. Σε πλήρη ανάπτυξη, η Γραμμή 4 θα ξεκινά από την Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης (στο ύψος της Λυκόβρυσης) και θα καταλήγει στην ¶νω Ηλιούπολη. Μάλιστα, το κόστος κατασκευής του τμήματος Βεΐκου – Γουδή ανέρχεται στα 1,4 δις ευρώ ωστόσο, το συνολικό κόστος για την κατασκευή ολόκληρης της Γραμμής 4 θα ανέλθει τουλάχιστον ως τα 3,3 δις ευρώ!
Ας δούμε όμως ποια αναμένεται να είναι, αν και όταν ολοκληρωθούν, τα επόμενα στάδια επέκτασης της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, πέραν αυτού που δρομολογείται (¶λσος Βεΐκου – Γουδή):
 
Βόρειο τμήμα
Η εν λόγω επέκταση θα έχει μήκος 15 χλμ. και θα περιλαμβάνει συνολικά 11 σταθμούς και πιο συγκεκριμένα τους εξής: Κατεχάκη (ανταπόκριση με τη Γραμμή 3), Φάρος Ψυχικού, Φιλοθέη, Σίδερα Χαλανδρίου, ΟΑΚΑ, Παράδεισος Αμαρουσίου (ανταπόκριση με Προαστιακό), ΟΤΕ, Μαρούσι (ανταπόκριση με Γραμμή 1), Πεύκη, Λυκόβρυση, Εθνική Οδός.
 
Δυτικό τμήμα
Η εν λόγω επέκταση θα προβλέπει δύο σταθμούς και πιο συγκεκριμένα τους εξής: ¶νω Γαλάτσι, Περισσός (ανταπόκριση με Γραμμή 1).
 
Νότιο τμήμα
Η τελική αυτή επέκταση θα έχει μήκος 4 χλμ. και 3 σταθμούς, ξεκινώντας από τον σταθμό Ευαγγελισμού της Γραμμής 4. Με νέους σταθμούς στην Καισαριανή, το Παγκράτη και την ¶νω Ηλιούπολη, ενδεχομένως να αποτελέσει το πρώτο τμήμα μιας νέας γραμμής του Μετρό για την Αθήνα.