ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
MENOY
ΡΕΘΥΜΝΟ

Μυλοπόταμος: Σοβαρά κενά εκπαιδευτικών

0

Δριμύ κατηγορώ κατά των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας εξαπέλυσε ο υπεύθυνος Παιδείας του Δήμου Μυλοποτάμου για τις σοβαρές ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, που καταγράφονται στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής. Με αφορμή την μη έγκαιρη πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών στα Γυμνάσια και στα Λύκεια , ο υπεύθυνος τομέα Παιδείας και Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Μυλοποτάμου κ. Μανούσος Κλάδος προέβη στην εξής δήλωση:

«Για ακόμα μία χρονιά, τα σχολεία του Δήμου Μυλοποτάμου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντιμετωπίζονται ως τα παραπεταμένα «σκουπίδια» της εκπαιδευτικής κοινότητας της Κρήτης, οι υπεύθυνοι της οποίας αντιμετωπίζουν την περιοχή και τους μαθητές της, ως υποδεέστερη τριτοκοσμική κοινωνική ομάδα ανθρώπων, που την καλύπτουν όταν και εφόσον έχουν καλύψει τις υπόλοιπες ανάγκες που υπάρχουν σε όλο το νησί.

Διακατέχομαι από οργή, καθώς παρά τις παρακλήσεις μου, παρά την γενναία χρηματοδότηση των υποδομών και την προσπάθεια κάλυψης όλων των απαιτούμενων υλικοτεχνικών υποδομών για την λειτουργία των σχολείων της περιοχής, όχι μόνο δεν αντιμετωπιζόμαστε ως ίσοι απέναντι σε όλη την υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα της Κρήτης, αλλά, έχουμε απολύτως ενοχοποιηθεί και στοχοποιηθεί, με αποτέλεσμα η περιοχή μας, προκλητικά, να παραμένει χωρίς βασικούς εκπαιδευτικούς.

Το μεγαλύτερο σχολείο της Π.Ε. Ρεθύμνου, το Γυμνάσιο Περάματος, όχι μόνο υποβαθμίστηκε με την μοριοδότηση που του δόθηκε πρόσφατα, αλλά ενώ έχει περισσότερους από 300 μαθητές, λειτουργεί με κενά, που για να καλυφθούν απαιτείται η πλήρωση θέσεων με ένα εκπαιδευτικό των εξής ειδικοτήτων:  τεχνολογίας, μαθηματικών, φυσικής, χημείας, αγγλικών, πληροφορικής, κοινωνικής και πολιτικής αγωγής, οικιακής οικονομίας και μουσικής.

Το Γενικό Λύκειο Περάματος με άνω των 250 μαθητών χρειάζεται ακόμα τρεις μαθηματικούς, ένα πληροφορικής και ένα καλλιτεχνικών μαθημάτων.

Το Γυμνάσιο Πανόρμου χρειάζεται ένα μαθηματικό, ένα φυσικό, ένα θεολόγο, ένα τεχνολογίας, ένα μουσικής, ένα οικιακής οικονομίας, ένα καλλιτεχνικών.

Το Γενικό Λύκειο Πανόρμου χρειάζεται ένα μαθηματικό, ένα θεολόγο και ένα καλλιτεχνικών.

Το ΕΠΑΛ Γαράζου, όχι μόνο το κατακρεούργησαν και το άφησαν χωρίς ειδικότητες, εκβιάζοντας μάλιστα, με διάφορες μεθόδους, προκειμένου να μεταφερθεί σε άλλο χωριό όπως το Πέραμα και το Πάνορμο, όπου δεν υπάρχει δυστυχώς η υποδομή για να γίνει κάτι τέτοιο και αυτός είναι ο μόνος λόγος που φέρουμε αντιρρήσεις,  διότι σε άλλη περίπτωση πρέπει να κάνουμε απογευματινά ωράρια για να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων, χρειάζονται ακόμα: ένας ηλεκτρολόγος, ένας γεωπόνος, ένας θεολόγος, ένας πληροφορικής, ένας αγγλικών, ένας μαθηματικός και ένας φυσικός.

Επίσης το Γυμνάσιο Γαράζου χρειάζεται ένα μαθηματικό, ένα φιλόλογο, ένα φυσικό, ένα πληροφορικής, ένα αγγλικών, ένα θεολόγο, και καθηγητές οικιακής οικονομίας, μουσικής και καλλιτεχνικών.

Το Γυμνάσιο Κράνας, χρειάζεται δύο φιλολόγους, ένα φυσικό, ένα αγγλικών, ένα θεολόγο, ένα τεχνολογίας, ένα πληροφορικής, ένα μουσικής, ένα καλλιτεχνικών.

Λυπούμαστε και καταγγέλλουμε την αδιαφορία από τις αρμόδιες τοπικές και μη, αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, ενώ κρίνουμε, ότι και η ΕΛΜΕΡ δεν έχει επιδείξει την αποφασιστικότητα που θα περιμέναμε για τα σχολεία του Δήμου Μυλοποτάμου.

Ωστόσο, αν και μας έχουν εγκαταλείψει, αν και επανειλημμένως μας έχουν δώσει υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα, εμείς για ακόμα μία φορά τους καλούμε να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους απέναντι μας.

Και εν τέλει, είμαστε ανοικτοί να συζητήσουμε. Τι ακριβώς θέλουν; Γιατί επιτρέπουν τις παράνομες μετεγγραφές μαθητών εκτός Δήμου Μυλοποτάμου; Γιατί τα μόνα κενά εντοπίζονται στον Μυλοπόταμο; Γιατί κυκλοφορούν τόσα ψέματα για την κατάσταση των σχολείων μας; Τι ακριβώς θέλουν; Δεν θα ήταν πιο τίμιο να έρθουν και να συζητήσουμε; Δεν θα ήταν πιο ουσιαστικό να είχαμε έστω τις προτάσεις τους;

Με τέτοιες μεθόδους που ακολουθούν, νομίζουν, πως θα αφήσουμε να κλείσουν τα δικά μας σχολεία για να ενισχυθούν τα σχολεία που επιθυμούν δυτικά και ανατολικά του Μυλοποτάμου, τα οποία δεν έχουν μαθητές αλλά λειτουργούν με τις παράνομες μετεγγραφές από τον ορεινό, κυρίως, Μυλοπόταμο;

Αν θέλουν να συζητήσουμε, οι πόρτες μας είναι ανοικτές.

Αν θέλουν να συνεχίσουν με την ίδια τακτική, οι φαρέτρες μας είναι γεμάτες.

Αν θέλουν λουκέτα. Τους τα χρεώνουμε.»

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ