Rally Italia Sardegna 2019 – Μέρα 2η:Δράμα με τον Sordo επικεφαλής

O Dani Sordo είναι επικεφαλής του Rally Σαρδηνίας στο τέλος της δεύτερης ημέρας, με τους Teemu Suninen και Ott Tanak να τον καταδιώκουν.

Για το απογευματινό σκέλος της δεύτερης ημέρας του Rally Σαρδηνίας οι επιλογές των οδηγών ήταν προβλεπόμενες, με τους: Latvala, Suninen, Evans, Mikkelsen και Lappi να επιλέγουν 6 σκληρά ελαστικά, και τους Neuville, Sordo, Tanak, Meeke καιHanninen 5 σκληρά ελαστικά της Michelin.

Η 7η ειδική του αγώνα ακυρώθηκε λόγω ιατρικής ανάγκης για θεατή μέσα στην ειδική. Μέχρι εκείνο το σημείο είχαν ολοκληρώσει την ειδική οι Tanak, Neuville και Evans. Οι υπόλοιποι πήραν τυπικό χρόνο από τους αγωνοδίκες, που ήταν ίδιος με αυτόν του Tanak.

O Dani Sordo ήταν ο ταχύτερος του απογευματινού loop, καταφέρνοντας να μειώσει την διαφορά από την πρώτη θέση, και να την κατακτήσει στο τέλος της 8η ειδικής, εκμεταλλευόμενος το ότι δεν πέρασε γρήγορα από την SS7.

Στην δεύτερη θέση είναι ο Teemu Suninen, που συνέχισε σε γρήγορο ρυθμό, κερδίζοντας την πρώτη ειδική του loop, αλλά στην επόμενη έχασε χρόνο από τους Tanak και Sordo. Στην τελευταία ειδική ήταν ταχύτερος του Εσθονού, και κατάφερε να βρεθεί στην δεύτερος για μόλις 4 δέκατα.

Ο Ott Tanak είχε τον ρόλο του καθαριστεί, αφού εκκινούσε πρώτος μετά την εγκατάλειψη του Sebastien Ogier το πρωί. Παρά το μειονέκτημα αυτό κατάφερε να κινηθεί γρήγορα και να παραμείνει στην μάχη για την νίκη. Ωστόσο, ήταν εκνευρισμένος που δεν πέρασαν όλοι την SS7 που ακυρώθηκε, καθώς τα ελαστικά είχαν αρκετή φθορά.

Ο Andreas Mikkelsen κινήθηκε σε σταθερό ρυθμό μέχρι και την 8η ειδική διαδρομή, αλλά στην τελευταία προσπάθησε να πιέσει, καταφέρνοντας να περάσει τον Evans για μόλις 1 δέκατο.

Στην 5η θέση βρίσκεται ο Elfyn Evans, που ήταν ταχύς αλλά και αρκετά τυχερός, αφού στην 8η ειδική έχασε τα φρένα, με το μπροστά μέρος του Fiesta WRC να καταλήγει μέσα σε θάμνους, αλλά ο Ουαλός κατάφερε να το επαναφέρει γρήγορα στον δρόμο. Η αιτία της εξόδου αυτής ήταν η αρκετή φθορά των ελαστικών, αφού ήταν ο ένας από τους τρεις που πέρασε την SS7.
Στην 6η θέση τερμάτισε την ημέρα του ο Kris Meeke, που είναι ικανοποιημένος με την ημέρα του.
Το απογευματινό loop δεν ξεκίνησε και τόσο καλά για τον Thierry Neuville, αφού στο τέλος της πρώτης ειδικής, και ενώ ήταν ταχύτερος, ένα λάθος του συνοδηγού του στην ανάγνωση των σημειώσεων τον ώθησε σε λάθος, με τον Βέλγο να χάνει το έλεγχο και να πηγαίνει ευθεία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει το ψυγείου του αυτοκινήτου σε δύο σημεία, αλλά κατάφεραν να το επιδιορθώσουν και να συνεχίσουν. Στην επόμενη ειδική ο Neuville ήταν ο ταχύτερος, πριν αυτή ακυρωθεί. Στην 8η ειδική του αγώνα ο οδηγός της Hyundai είχε δύο στιγμές, μία στην αρχή όταν έχασε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και μία προς το τέλος όταν έχασε τα φρένα σε μία αλλαγή πορείας, με αποτέλεσμα να βγει σε έναν δρόμο διαφυγής, περνώντας πολύ κοντά από έναν κριτή. Αυτά τα λάθη τα απέδωσε στο ότι δεν είχε πολύ χρησιμοποιημένα ελαστικά. Στο τέλος της ημέρας δήλωσε ότι μπορεί να ανακάμψει και να παλέψει για μία θέση στο βάθρο.

O Esapekka Lappi προσπάθησε να ανακάμψει από το πρωινό loop, αλλά στην πρώτη ειδική ήταν αρκετά αργός, με το λάθος να το αποδίδει στην ομάδα του, χωρίς να λέει λεπτομέρειες. Στην επόμενη ειδική σημείωσε τον 3ο χρόνο. Στην τελευταία ειδική ο Φινλανδός πίεσε και μείωσε την διαφορά του από τον Neuville.

Ο Jari-Matti Latvala είχε την στιγμή του όταν τούμπαρε στην πρώτη ειδική του loop. Μαζί με τον συνοδηγό του και 2 θεατές κατάφεραν να επαναφέρουν στον δρόμο το Yaris WRC, αλλά είχε χάσει αρκετά λεπτά, και όποια ελπίδα για καλό αποτέλεσμα. Στην 8η ειδική, και χωρίς παρμπρίζ ο Φινλανδός ήταν ταχύς, και χαρακτήρισε το αμάξι «άψογο» αλλά είχε ήδη καταστρέψει τον αγώνα του. Στην τελευταία ειδική ο Φινλανδός είχε μία περίεργη έξοδο, βγαίνοντας από μία φουρκέτα (εκεί που στόλαρε το πρωί) το Yaris WRC κινήθηκε αριστερά και βγήκε εκτός δρόμου.

Στην 9η θέση σταθερά βρίσκεται ο Juho Hannien, που μάλιστα σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην 8η ειδική διαδρομή.

Την δεκάδα συμπληρώνει ο πρωτοπόρος του WRC2Pro Kalle Rovanpera με το Skoda Fabia R5.

Πηγή:totalracing.gr