Ανανεωμένο Piaggio Medley 125/150: Οι τιμές του στην Ελλάδα

Tο ανανεωμένο Medley πάτησε τις ρόδες του επί ελληνικού εδάφους και η Piaggio ανακοίνωσε τις τιμές τόσο για το 125 όσο και για το 150.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Piaggio Medley

Το μικρού-μεσαίου κυβισμού scooter είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας του και χαρακτηρίζεται τόσο από τον κορυφαίο αποθηκευτικό χώρο που διαθέτει κάτω από τη σέλα του -για δύο κράνη κλειστού τύπου-, τη μοντέρνα του σχεδίαση αλλά και τους προηγμένους κινητήρες που φέρει.

Η Piaggio προχώρησε στην ανανέωση του Medley εκμοντερνίζοντας ακόμη περισσότερο την σχεδίαση του, βελτίωσε την εργονομία του, ενώ παράλληλα ανέβασε ένα σκαλί ψηλότερα τη συνδεσιμότητα που προσφέρει.

Ειδικότερα, από το σχεδιαστήριο πέρασε ξανά όλο το εμπρός μέρος του Medley, ενώ το φωτιστικό σώμα του είναι πλέον Full LED. Νέας σχεδίασης είναι και οι αλουμινένιες ζάντες με την εμπρός να διατηρείται στις 16 ίντσες όπως και η πίσω στις 14.


Piaggio Medley

Από τις αλλαγές δεν ξέφυγε ούτε ο πίνακας πληροφοριών που είναι ολοκαίνουριος και πλήρως ψηφιακός και παίρνει τη θέση του προηγούμενου με τις αναλογικές ενδείξεις. Η Piaggio προσφέρει παράλληλα και το σύστημα MIA (στάνταρ στην έκδοση S) που επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone και προσφέρει παράλληλα ακόμη περισσότερες πληροφορίες για το scooter αλλά και τα δεδομένα της βόλτας σας.

Η ιταλική εταιρία βελτίωσε και την προσφερόμενη εργονομία και άνεση ανασχεδιάζοντας τόσο το τιμόνι όσο και τη σέλα του Medley με τα οφέλη να προκύπτουν για τον αναβάτη αλλά και τον συνεπιβάτη. Ο τελευταίος έχει στη διάθεση του και ανασχεδιασμένα αναδιπλούμενα μαρσπιέ που ανοίγουν πλέον πιο εύκολα και φέρουν και ελαστική αντιολισθητική επένδυση.

Κάτω από τη σέλα, που ανοίγει ηλεκτρικά από το τιμόνι, ο μεγάλος χώρος των 36 λίτρων, για δύο full face κράνη, παραμένει, ενώ έξτρα αποθηκευτικούς χώρους θα βρείτε στο ντουλαπάκι της ποδιάς, όπου υπάρχει και μια θύρα USB. Για τη μεταφορά επιπλέον αντικειμένων φροντίζει ο αναδιπλούμενος γάντζος στην ποδιά, ενώ το ρεζερβουάρ έχει μετακομίσει στο κέντρο της ποδιάς.

Ανανέωση δέχτηκαν και οι 4βαλβιδοι μονοκύλινδροι κινητήρες I-GET των 125 και 150 κ.εκ.. Για το 125 η απόδοση ανέρχεται στους 14,95 ίππους, στο όριο δηλαδή των 15 ίππων για να οδηγείται και από κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α1, ενώ για το 150 η ισχύς φτάνει στους 16,45 ίππους. Η ροπή στις δύο περιπτώσεις φτάνει στα 12 και 15 Nm αντίστοιχα.

Η κεφαλή έχει ανασχεδιαστεί και φέρει μεγαλύτερες βαλβίδες αλλά και νέα κοκοράκια με τους εκκεντροφόρους να έχουν επίσης νέο προφίλ. Για την ακόμη πιο αποδοτική καύση νέο είναι το πιστόνι και το μπεκ του ψεκασμού, ενώ το σώμα έχει μεγαλύτερη διάμετρο κατά δύο χλστ. Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το κουτί του φίλτρου αέρα, όπως και το τελικό της εξάτμισης, μεγαλύτερο και ακόμη πιο ήσυχο από το προηγούμενο, ενώ και το CVT κιβώτιο έχει αναθεωρηθεί για να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις νέες καμπύλες απόδοσης.

Από τον στάνταρ εξοπλισμό του Medley δεν λείπει ότι το σύστημα Start & Stop, το οποίο η Piaggio ονομάζει RISS (Regulator Inverter Start & Stop System) και φροντίζει για την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του κινητήρα όταν περιμένετε στο φανάρι. Κατά το πρότυπο WMTC, η κατανάλωση του Medley ανέρχεται στα 2,4 λίτρα/100 χλμ. για το μοτέρ των 125 κ.εκ. και στα 2,43 λίτρα για το 150άρι.

Οι τιμές του ανανεωμένου Medley που είναι διαθέσιμο στη χώρα μας ως 125 και 150, και στη σπορ έκδοση S, έχουν ως εξής:

Medley 125 I-GET ABS: 3.050 ευρώ
Medley 125 S I-GET ABS: 3.150 ευρώ
Medley 150 I-GET ABS: 3.190 ευρώ
Medley 150 S I-GET ABS: 3.290 ευρώ

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]