Οι πολίτες αποφασίζουν για τη διαμόρφωση του κυκλοφοριακού στα Τρίκαλα

Ο Δήμος Τρικκαίων δημιούργησε 3 σενάρια για την μελλοντική κινητικότητα στα Τρίκαλα και καλεί τους πολίτες, να συναποφασίσουν ποιο από αυτά προτιμούν

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα Τρίκαλα μας έχουν συνηθίσει σε κινήσεις που θυμίζουν μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, όσον αφορά στην κινητικότητα. Μετά τη συμφωνία για χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων από τους πολίτες, ακόμη μια πρόταση του Δήμου Τρικκαίων, παρουσιάζει ενδιαφέρον.

Στο πλαίσιο των ΣΒΑΚ (Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας), ειδική ομάδα επιστημόνων σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, ανέπτυξε 3 σενάρια βελτίωσης του κυκλοφοριακού στα Τρίκαλα. Οι προτάσεις αυτές προέκυψαν μετά από απαντήσεις ερωτηματολογίων, συλλογή δεδομένων και αξιολόγησης αναγκών στην πόλη.

Έπειτα από δύο δημόσιες διαβουλεύσεις, προέκυψαν τα σενάρια για το μελλοντικό σύστημα κινητικότητας των Τρικάλων. Κάθε σενάριο αναδεικνύει διαφορετικές προσεγγίσεις στους τρόπους αντιμετώπισης και διαχείρισης των προβλημάτων και αναγκών της πόλης. Μέσω αυτών, περιγράφεται η προτεραιότητα που θα δοθεί στο σχεδιασμό του συστήματος κινητικότητας στα Τρίκαλα, σε κάθε περίπτωση.


Μέσα από μια ειδική φόρμα που βρίσκεται στο διαδίκτυο, ο Δήμος Τρικκαίων καλεί τους πολίτες να πάρουν θέση για το σενάριο που προτιμούν. Κάθε κάτοικος των Τρικάλων, καλείται αρχικά να διαβάσει και να μελετήσει τα σενάρια. Έπειτα, να ακολουθήσει το σύνδεσμο του σεναρίου που θεωρεί καλύτερο και να το επιλέξει. Με αυτόν τον τρόπο, οι προτιμήσεις των πολιτών ως προς τις επιλογές για το κυκλοφοριακό στην πόλη τα επόμενα χρόνια, θα ληφθούν σοβαρά υπόψιν.

Μακάρι τέτοιες κινήσεις, να βρουν μιμητές και σε άλλες πόλεις της χώρας, ανεξάρτητα από πολιτικούς χρωματισμούς ή επιδιώξεις.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]