Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Mitsubishi L200 (+τιμές & video)

Το Mitsubishi L200 είναι από τα σημαντικότερα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας και πλέον βρίσκεται και στην χώρα μας στη νέα, έκτη γενιά του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Mitsubishi L200 είναι ένα μοντέλο υψίστης σημασίας για την ιαπωνική μάρκα. Μετρά 40 χρόνια ζωής, βρίσκεται πλέον στην έκτη γενιά του και πριν λίγες ημέρες πάτησε τους τροχούς του στην χώρα μας. Εμείς, στο Traction.gr βρεθήκαμε στην παρουσίασή του ιαπωνικού pick-up προκειμένου να το δούμε από κοντά και να το οδηγήσουμε και φυσικά να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από αυτό.

Μπορεί στην χώρα μας τα αυτοκίνητα του είδους να λογίζονται ακόμη ως… αγροτικά, όμως δεν ισχύει το ίδιο και στον υπόλοιπο κόσμο. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως μετά το υβριδικό plug-in Outlander PHEV, έρχεται το L200 σε βαρύτητα για την γκάμα της ιαπωνικής μάρκας. Το L200 είναι εξάλλου ένα μοντέλο το οποίο εκτός από το να κάνει πωλήσεις, έχει επιφορτιστεί και με έναν άλλο ρόλο. Να διατηρήσει την παράδοση της μάρκας στα offroad αυτοκίνητα.

Ακριβώς 40 χρόνια λοιπόν, αφότου λανσαρίστηκε το πρώτο pick-up ενός τόνου με πάνω από 4,7 εκατομμύρια αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις σε 150 χώρες – από τις οποίες περίπου 416.000 εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην Ευρώπη του 2019 – η Mitsubishi έχει έτοιμο το νέο L200. Πάμε να το δούμε αναλυτικά.


Ο νέος είναι ωραίος
Σύμφωνα με τη Mitsubishi, το νέο L200 είναι αλλαγμένο κατά το ήμισυ (51% για να είμαστε ακριβείς) σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά πάντα, ενώ περισσότερα από 2.400 τμήματα του αυτοκινήτου είναι καινούργια. Εμφανισιακά δανείζεται αρκετά στοιχεία από το Outlander κυρίως, αλλά και το Eclipse Cross. Προφανώς μιλάμε για το εμπρός μέρος, καθώς σε ένα pickup εκεί εξαντλείται και η σχεδιαστική έμπνευση, αφού η καρότσα πίσω δεν αφήνει περιθώρια για πειραματισμούς. Στη μάσκα παρατηρούμε αρκετό χρώμιο, οι ακμές είναι έντονες τα φωτιστικά σώματα είναι δυναμικά σχεδιασμένα και τοποθετημένα ψηλότερα κατά 100 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο L200. Η Mitsubishi ονομάζει αυτή τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση Dynamic Shield και η όψη του αυτοκινήτου την υποστηρίζει πλήρως. Μάλιστα το καπό είναι τοποθετημένο 40 χλστ. ψηλότερα και μεγάλο μέρος του είναι ορατό από την θέση του οδηγού. Οι αλλαγές αυτές δεν είναι μόνο αισθητικές, αφού βελτιώνουν και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Νέο σχεδιαστικά είναι και το προφίλ του L200, ενώ στο πίσω μέρος τα φώτα είναι ανασχεδιασμένα. Το ίδιο ισχύει και για την χειρολαβή της πόρτας. Οι διαστάσεις του είναι οι ίδιες, ενώ το πλαίσιό του είναι ενισχυμένο. Το συνολικό βάρος του L200 είναι στα 1.935 – 2.035 κιλά αναλόγως έκδοσης και μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 3.100 κιλά (τρέιλερ με φρένα).

Εσωτερικό που παραπέμπει σε SUV
Από την πρώτη στιγμή που ανοίγεις την πόρτα του νέου Mitsubishi L200 αντιλαμβάνεσαι πως στην καμπίνα έγινε επιτυχημένη προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης. Η απτή ποιότητα κατασκευής παραπέμπει σε SUV. Τα πλαστικά είναι σκληρά ως επί το πλείστον και στα σημεία επαφής με τον οδηγό υπάρχει μαλακό υλικό. Σε SUV αυτοκίνητο παραπέμπει και η τεχνολογία με την οποία είναι εξοπλισμένο το εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός και έχει και ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη ανάμεσα στα δύο κυκλικά όργανα, ενώ η έγχρωμη οθόνη αφής στην κορυφή της κονσόλας του L200 υποστηρίζει σύνδεση με Bluetooth, Apple Car Play και Android Auto και συνοδεύεται και από τέσσερις θύρες USB (εμπρός και πίσω).

Νέο μοτέρ, κορυφαία τετρακίνηση
Ακόμη μία μεγάλη αλλαγή όμως στο νέο L200 είναι ο κινητήρας. Και αυτό γιατί πλέον δεν παίρνει πνοή από τον 2.4 DI-D MIVEC αλλά από τον turbodiesel 2.2 λίτρων, επίσης 4κύλινδρο με AdBlue και νέο τούρμπο. Αυτός αποδίδει 150 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ. Για την μετάδοση της δύναμης στους τροχούς συνεργάζεται με νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή χειροκίνητο επίσης έξι σχέσεων. Φυσικά, το Mitsubishi L200 εφοδιάζεται και με ένα από τα καλύτερα συστήματα τετρακίνησης. Το Super Select 4WD-II, για το οποίο ο λόγος, μοιράζει τη ροπή στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς (40% εμπρός και 60% πίσω), διαθέτει “κοντά” και κεντρικό διαφορικό με κλείδωμα. Το αναβαθμισμένο software της τετρακίνησης Super Select 4WD-II διαθέτει τα προγράμματα Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock για να επιλέξει ο οδηγός ανάλογα με το τερέν που κινείται.

Δείχνει τα δόντια του από την πρώτη στιγμή
Στην πράξη, το νέο Mitsubishi L200 το οποίο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε για αρκετά χιλιόμετρα σε «Ακροπολικές» διαδρομές στα Γεράνεια όρη αλλά και στην στο Μαίναλο, από το Λεβίδι έως και τη Βυτίνα, έδειξε από τα πρώτα χιλιόμετρα πως οι αλλαγές έχουν πιάσει τόπο. Το ενισχυμένο πλαίσιο αναδεικνύει τις αλλαγές στην ανάρτηση. Η κίνηση στην άσφαλτο είναι αρκετά πιο πολιτισμένη από ότι στο παρελθόν, με λιγότερες αναπηδήσεις και ντεσιμπέλ στην καμπίνα ακόμη και σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Από την άλλη η τετρακίνηση χρειάζεται πραγματικά μόνο σε πολύ δύσκολες καταστάσεις ή σε ανηφορικές εκκινήσεις με άδεια καρότσα που το σπινάρισμα είναι αναπόφευκτο. Τα έξι φύλλα σούστας πίσω μπορεί να επιτρέπουν κάποιες αναπηδήσεις με άδεια την καρότσα, όμως τα ενισχυμένα αμορτισέρ και ελατήρια κάνουν τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τον άκαμπτο άξονα πίσω αρκετά αποτελεσματικό συνδυασμό. Αν πάλι λατρεύετε τους αριθμούς, να πούμε πως η απόσταση από το έδαφος είναι στα 205 χλστ. ενώ οι γωνίες εισόδου, ράμπας και εξόδου είναι στις 30, 22 και 24 μοίρες αντίστοιχα.

Το νέο Mitsubishi L200 διατίθεται ήδη στην χώρα μας σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με επιμηκυμένη καμπίνα και διπλοκάμπινο. Το Club Cab ξεκινά από τα 26.500 ευρώ ενώ το Double Cab από τα 28.700 ευρώ και φτάνει στα 39.300 ευρώ στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]