Τετάρτη 30/10/2019 - 08:03
ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Κινητοποίηση σήμερα στο υπουργείο Μεταφορών για την αναβάθμιση της συγκοινωνιακής σύνδεσης της περιοχής

Πηγή: Eurokinissi

Συγκέντρωση στο υπουργείο Μεταφορών σήμερα Τετάρτη 30 Οκτώβρη στις 4.30 μ.μ. διοργανώνουν το Σωματείο Εργαζομένων Nοσοκομείου «Θριάσιο», η Ά ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής, το Σωματείο Συνταξιούχων Ελευσίνας και Περιχώρων, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Δυτικής Αττικής «Κώστας Βάρναλης», το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δυτικής Αττικής και ο Σύλλογος Γυναικών Ελευσίνας απαιτώντας να αναβαθμιστεί η συγκοινωνιακή σύνδεση της περιοχής του Θριασίου Πεδίου - Μεγαρίδας. Πούλμαν θα αναχωρήσει στις 3 μ.μ. από το Θριάσιο.

Στο κάλεσμά τους σημειώνουν:

«Σοβαρά προβλήματα σε χιλιάδες μόνιμους κατοίκους και εργαζόμενους της ευρύτερης περιοχής προκαλεί η ανεπαρκής συγκοινωνιακή σύνδεση του Θριασίου και της Μεγαρίδας με το κέντρο της Αθήνας και άλλες περιοχές.

Γι' αυτό, τη Δευτέρα 14 Οκτώβρη, πραγματοποιήσαμε σύσκεψη σωματείων και μαζικών φορέων στην Ελευσίνα και αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε κοινές αγωνιστικές πρωτοβουλίες γιατί δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με τη σημερινή απαράδεκτη:

- Τα δρομολόγια του Προαστιακού σε Ασπρόπυργο, Μαγούλα, Νέα Πέραμο και Μέγαρα είναι ανά μία ώρα και δεν υπάρχει ανταπόκριση με τα δρομολόγια των λεωφορείων, με αποτέλεσμα οι επιβάτες συχνά αναγκάζονται να χρησιμοποιούν ΤΑΞΙ.

- Μεγάλη είναι και η οικονομική επιβάρυνση σε εργαζόμενους και συνταξιούχους, στους οποίους έχουν επιβληθεί μεγάλες μειώσεις.

- Οι καταργήσεις των λεωφορειακών γραμμών Α16, Β16 και Γ16 αποκόβουν το Θριάσιο από απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας.

- Εξακολουθεί να μην υπάρχει αστική λεωφορειακή σύνδεση με Μέγαρα, Ν. Πέραμο ενώ ανεπαρκής ή ανύπαρκτη είναι η σύνδεση με το Κέντρο Υγείας Ελευσίνας και μεγάλους εργασιακούς χώρους της περιοχής.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της χρόνιας υποσστελέχωσης και υποχρηματοδότησης, από όλες τις κυβερνήσεις ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και της λειτουργίας των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Υλοποιούν τη στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για παράδοση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στους επιχειρηματικούς ομίλους, με αποκλειστικό κριτήριο για το σχεδιασμό των δρομολογίων και συνολικά του συγκοινωνιακού δικτύου να είναι η επιχειρηματική κερδοφορία και όχι οι λαϊκές ανάγκες.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των λεωφορείων όπου η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης και του προσωπικού έχει σαν αποτέλεσμα να αξιοποιούνται σε δρομολόγια μόνο 900 οχήματα από τα 2250 διαθέσιμα.

Το υποβαθμισμένο συγκοινωνιακό δίκτυο, σε συνδυασμό με την έλλειψη ή ανεπάρκεια αναγκαίων έργων υποδομής (π.χ. έργα αντιπλημμυρικής και αντιπυρικής προστασίας και αντισεισμικής θωράκισης) ενώ ταυτόχρονα προωθούνται ταχύτατα έργα που υπηρετούν την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων, αποκαλύπτουν το πραγματικό πρόσωπο της "ανάπτυξης" και στην περιοχή μας.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους και κατοίκους να διεκδικήσουμε μαζί:

- Να πυκνώσουν τα δρομολόγια του Προαστιακού σε Ασπρόπυργο, Μαγούλα, Ν. Πέραμο και Μέγαρα και να αναπτυχθούν ανταποκρίσεις με δρομολόγια λεωφορείων

- Να επαναλειτουργήσει η λεωφορειακή γραμμή Γ16 καθώς και γραμμή που θα συνδέει Μάνδρα και Ελευσίνα, με διέλευση από το ΘΡΙΑΣΙΟ Νοσοκομείο, με το κέντρο της Αθήνας.

- Να επεκταθεί η αστική λεωφορειακή σύνδεση σε Μέγαρα - Ν. Πέραμο. Να εξασφαλιστεί η συγκοινωνιακή σύνδεση του Κέντρου Υγείας Ελευσίνας, των μεγάλων εργασιακών χώρων της περιοχής και της δομής για πρόσφυγες.

- Να γίνουν οι αναγκαίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για την ασφαλή λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

- Να ανακληθούν οι ιδιωτικοποιήσεις και να μειωθεί η τιμή».