Τρίτη 21/01/2020 - 22:19
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ

Να παρθούν πίσω οι νέες αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια!!!

Τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των νησιών από την εταιρεία «Levante Ferries», οι οποίες αφορούν επιβάτες, αυτοκίνητα και δίκυκλα και φθάνουν έως και 17%, καταγγέλλει η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ και ζητά να παρθούν πίσω.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή της αναφέρει: «Οι αυξήσεις στη γραμμή Πόρου - Κυλλήνης για τους επιβάτες αγγίζουν το 17% (11,5 ευρώ από 9,80) και για τα αυτοκίνητα το 8% (42 ευρώ από 38,9).

Το νέο πρόσχημα που επικαλούνται οι εφοπλιστές είναι η χρήση καυσίμων μειωμένης περιεκτικότητας σε θείο, λόγω "πράσινης ανάπτυξης"!!! Αποδεικνύεται έτσι για μία ακόμη φορά ότι η πολυδιαφημισμένη και πολυβραβευμένη για την "προσφορά" της εταιρεία, όπως πάντα κάνει η τάξη των κοινωνικών παράσιτων που κυριαρχούν στην οικονομία και στις μεταφορές, ασύστολα και ασύδοτα έχει μετακυλίσει το κόστος στους εργαζόμενους.

Η "Levante Ferries", εταιρεία που νέμεται το κρατικό χρήμα για την επιδότηση της γραμμής Ιθάκη - Σάμη - Πάτρα (2 εκατομμύρια ευρώ), που τσεπώνει το μεταφορικό ισοδύναμο, καταργεί τις όποιες εκπτώσεις υπήρχαν στα ατομικά εισιτήρια "μετ' επιστροφής" αλλά και κάθε άλλη έκπτωση στις ευάλωτες κατηγορίες. Κι όλα αυτά δίπλα στις φοροαπαλλαγές, στο αφορολόγητο πετρέλαιο, στα τσακισμένα εργασιακά και μισθολογικά δικαιώματα των ναυτεργατών, στην αποσάθρωση των συνθέσεων των πλοίων που εξασφαλίζουν διαχρονικά οι αστικές κυβερνήσεις στους εφοπλιστές…

Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ εφιστά την προσοχή στο γεγονός ότι, επιπλέον, βάζουν σε εφαρμογή και τη χειμερινή ακινησία του πλοίου της ολοχρονικά επιδοτούμενης γραμμής Ιθάκη - Πάτρα, μετατρέποντας σε οδύσσεια το ταξίδι των Ιθακήσιων (και όχι μόνο). Με τέτοια προνόμια, χωρίς δεκάρα κόστος από τις εξελίξεις, ευελπιστούν να πενταπλασιάσουν ξανά τα πλοία τους και να βραβευτούν πάλι ως η "καλύτερη επιβατηγός εταιρεία της Ελλάδας".

Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ καταγγέλλει ότι η εταιρεία προχωρά στο "ευαγές" έργο της, με τις ευλογίες όχι μόνο των κυβερνήσεων, αλλά και των τοπικών διοικήσεων (Περιφέρεια και δήμοι), Επιμελητηρίων κλπ., που φθάνουν να επικροτούν δημοσίως τα τεκταινόμενα και, στη συνέχεια, να προσπαθούν να πουν πως παίρνουν κάποια ανταλλάγματα "χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι". Η "διεκδίκηση" για μεταφορικό ισοδύναμο, μετατροπή γραμμών σε άγονες με πλουσιοπάροχες επιδοτήσεις, φέρουν και τη δική τους σφραγίδα. Αποδεικνύεται, όμως, πως άλλο είναι το συμφέρον των εφοπλιστών κι άλλο εκείνο των νησιωτών.

Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ δεν αποδέχεται τη νέα επίθεση σε βάρος των αναγκαίων σύγχρονων - ασφαλών - φθηνών - ολοχρονικών συγκοινωνιών και της καθημερινής σύνδεσης των νησιών με τον ηπειρωτικό κορμό.

Διεκδικούμε:

  • Να παρθούν πίσω οι νέες αυξήσεις και να υπάρξει μείωση 50% των εισιτηρίων και ναύλων, ώστε να συμβαδίζουν με το επίπεδο των μισθών και συντάξεων των εργαζομένων.
  • Να διατηρηθούν και να διευρυνθούν παραπέρα οι εκπτώσεις των εισιτηρίων στις ευπαθείς ομάδες (συνταξιούχοι, άνεργοι, συμβασιούχοι, πολύτεκνοι κ.ά.).
  • Να παρέχονται δωρεάν μετακινήσεις για φοιτητές, στρατιώτες, ΑΜΕΑ».