Σάββατο 25/07/2020 - 17:34
ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗ «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ»

Αναδεικνύουν τα σοβαρά προβλήματα αναφορικά με την Προσχολική Αγωγή

Στον «αέρα» είναι σε πολλούς Δήμους η εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, με τους εκλεγμένους της «Λαϊκής Συσπείρωσης» να αναδεικνύουν τα σοβαρά προβλήματα που έχουν προκύψει.

Στο Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας

Στις ελλείψεις που υπάρχουν στο σύνολο της προσχολικής αγωγής στο δήμο, αναφέρεται η Ερώτηση που κατέθεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, η «Λαϊκή Συσπείρωση» Ν. Φιλαδέλφειας - Ν. Χαλκηδόνας, με την οποία στηλιτεύει παράλληλα την απόφαση της δημοτικής αρχής να εκχωρήσει στην Μητρόπολη, για να φτιάξει τον δικό της ιδιωτικό παιδικό σταθμό, το οικόπεδο που προορίζονταν να φιλοξενήσει τον 3ο Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό.

Μεταξύ άλλων τονίζει πως «οι σημαντικές κινητοποιήσεις ενός ευρέως φάσματος μαζικών φορέων που πυροδότησε η επιλογή σας να προχωρήσετε στην εκχώρηση του οικοπέδου που προορίζονταν για τον 3ο Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό έφερε στην επιφάνεια ακόμα πιο έντονα τα σοβαρά προβλήματα και τις ελλείψεις στο σύνολο της προσχολικής αγωγής στο Δήμο μας» και υπογραμμίζει πως «ιδιαίτερα πιεστικές είναι οι ελλείψεις σε βρεφικά τμήματα, με δεκάδες αιτήσεις βρεφών να μένουν ανικανοποίητες κάθε χρόνο». Έτσι, θέτει σειρά ερωτημάτων, μεταξύ των οποίων και το πως «η δημοτική Αρχή στο αίτημα να διασφαλίζεται η προσχολική αγωγή και να παρέχεται από το κράτος ενιαία και δωρεάν για όλα τα παιδιά».

Στο Δήμο Ορεστιάδας

«Με μεγάλη ανησυχία πληροφορηθήκαμε την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης και Αθλητισμού Δήμου Ορεστιάδας (ΚΚΠΑΑΔΟ) με την οποία αναστέλλεται η λειτουργία του 4ου Παιδικού Σταθμού του Δήμου Ορεστιάδας λόγω του ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την αδειοδότηση, καθώς το οίκημα στην υφιστάμενη κατάσταση δεν έχει τις απαιτούμενες προδιαγραφές για τη λειτουργία του» αναφέρει σε Ερώτησή της η «Λαϊκή Συσπείρωση» Ορεστιάδας.

«Η διαδικασία πιστοποίησης των παιδικών σταθμών, εκσυγχρονίζει μεν τα δεδομένα για την αδειοδότησή τους και ως διαδικασία οδηγεί στο κλείσιμο ακατάλληλων δομών στους δήμους, χωρίς να γίνονται δε, οι αναγκαίες παρεμβάσεις του κράτους για την αντικατάστασή τους μέσα από ένα συγκεκριμένο σχεδιασμό, με αποτέλεσμα να επιτείνονται και τα αδιέξοδα για τις οικογένειες καθώς τα επόμενα χρόνια θα μειώνονται ακόμα παραπέρα οι διαθέσιμες θέσεις», τονίζει μεταξύ άλλων.

Στο Δήμο Ηρακλείου

«Πρωταθλητής των προκάτ θα αναδειχθεί ο δήμος μας» τονίζει η «Λαϊκή Συσπείρωση» Ηρακλείου «όχι μόνο στην προσχολική αλλά σε όλη την πρωτοβάθμια, αφού η "προσωρινή" εξάμηνη παραμονή (αίθουσες-προκάτ που λειτούργησαν λόγω του σεισμού) σε προκάτ 6 τάξεων του 4ου Δημοτικού παρατείνεται για δεύτερο χρόνο και δίπλα θα προστεθούν ακόμη δύο για να καλύψουν τις ανάγκες του 2ου Νηπιαγωγείου».

Έτσι, απαιτεί να εξασφαλιστούν όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις, για μόνιμο παιδαγωγικό προσωπικό και προσωπικό καθαριότητας, κτιριακές εγκαταστάσεις, για να υλοποιηθεί η δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή με σύγχρονους όρους, για όλα τα παιδιά αυτών των ηλικιών.

Στο Δήμο Ελευσίνας - Μαγούλας

H «Λαϊκή Συσπείρωση» Ελευσίνας - Μαγούλας καταγγέλλει ότι στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, η δημοτική αρχή «υποστηριζόμενη από το σύνολο της αντιπολίτευσης, πλην ''Λαϊκής Συσπείρωσης'', προχώρησε μέσω της τροποποίησης του τεχνικού προγράμματος, στην εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής στο δήμο μας με κοντέινερς!». Συγκεκριμένα κοντέινερς θα τοποθετηθούν στο 10ο Νηπιαγωγείο, στο 5ο Δημοτικό Ελευσίνας και στο 2ο δημοτικό Μαγούλας, ενώ χρόνια τώρα έχουν τοποθετηθεί κοντέινερς στο 1ο και 3ο δημοτικό Μαγούλας.

«Με τη θετική τους ψήφο στέλνουν παιδιά και εκπαιδευτικούς από Σεπτέμβρη σε ''τσίγκινα κλουβιά'' τοποθετημένα τόσο σε οικόπεδα, όσο και σε χώρους υπαρχόντων σχολείων. Υλοποιούν τόσο πρόθυμα και χωρίς ίχνος αντίστασης τις οδηγίες τόσο της προηγούμενης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, όσο και της σημερινής της ΝΔ και νομιμοποιούν στην αντίληψη του κόσμου ότι το 2020 ένα κοντέινερ μπορεί να αποτελεί χώρο Αγωγής, όπου ένα παιδί σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία θα κοινωνικοποιηθεί, θα έρθει σε επαφή με την οργανωμένη μαθησιακή διαδικασία και ένας εκπαιδευτικός θα παρέχει το παιδαγωγικό του έργο. Πόσο σύγχρονη μπορεί να είναι μια τέτοια άποψη; Είναι αυτή λύση που βασίζεται στην πραγματική ανάγκη των παιδιών, αλλά και στις δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα;», αναφέρει ανάμεσα σε άλλα.