ΑΝ.Α.ΦΟΡΑ: Νομιμότητα διαθέσεων εκπαιδευτικών
Ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Αγωνιστικής Φοράς

Αγαπητοί συνάδελφοι,

δεχθήκαμε σειρά ερωτήσεων από συναδέλφους για την πρόσφατη σειρά διαθέσεων εκπαιδευτικών από το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Φωκίδας.

Μεταφέρουμε μερικά από τα σημαντικότερα, τα οποία αδυνατούμε να τα ερμηνεύσουμε τόσο με την ισχύουσα νομοθεσία, όσο και με την κοινή λογική:

  1. Γιατί συνάδελφος ΠΕ06 του Γυμνασίου Λιδορικίου που πλεονάζει δε διατέθηκε για συμπλήρωση ωραρίου στο ΓΕ.Λ. Λιδορικίου που υπάρχει κενό 6 ωρών;
  2. Μήπως η πιο πάνω συνάδελφος θεωρήθηκε ότι θα γίνει Διευθύντρια πριν όμως τη συνεδρίαση του διευρυμένου υπηρεσιακού συμβουλίου, κάτι που θα σήμαινε ότι τα μέλη του έχουν προσχηματισμένη γνώμη, ενώ μάλιστα ο Ν. 4547/2018 ορίζει ότι: «Οι προκηρύξεις για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης… αναρτώνται στις ιστοσελίδες… των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο… καθώς και στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π.»;
  3. Γιατί συνάδελφος ΠΕ11 του Γυμνασίου Γαλαξιδίου διατέθηκε σε σχολείο που απέχει 33 χλμ. και όχι στο συστεγαζόμενο ΓΕ.Λ. Γαλαξιδίου, όπως γίνεται σε άλλες όμοιες περιπτώσεις;
  4. Γιατί το κενό εκπαιδευτικού ΠΕ11 του ΓΕ.Λ. Γαλαξιδίου καλύφθηκε από συνάδελφο που έχει οργανική σε σχολείο που απέχει 29 χλμ.;
  5. Για ποιο λόγο στο Γυμνάσιο Ιτέας διατέθηκε συνάδελφος ΠΕ86, δεδομένου ότι μόλις πριν λίγες ημέρες συνάδελφος έλαβε οργανική θέση στο σχολείο αυτό και δεν έχει λάβει απόσπαση, δεδομένου μάλιστα ότι σύμφωνα με την παρ. 14 του άρθρου 14 του Ν. 1566/1985: «... Αν οι διδάσκοντες δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στο σχολείο που υπηρετούν, διατίθενται μερικά ή ολικά, σε άλλα σχολεία…».
  6. Για ποιο λόγο εκπαιδευτικός που δεν πλεόναζε στο ΓΕ.Λ. Άμφισσας διατέθηκε στο Μουσικό Σχολείο Άμφισσας, ενώ εκπαιδευτικός του ιδίου κλάδου στο γυμνάσιο Δελφών και αιρετό μέλος του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Φωκίδας που πλεόναζε δε διατέθηκε σε καμία σχολική μονάδα;
  7. Για ποιο λόγο τρεις εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ83 διατέθηκαν μερικώς (10, 11 και 16 ώρες) και όχι ολικώς με πλήρες ωράριο από το ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας στο 1ο Ε.Κ. Άμφισσας με μειωμένα ωράρια (κατά παράβαση των διατάξεων της παρ. 6 του άρθρου 9 της Υ.Α. 95978/Δ4/17-06-2015: «Η διάθεση των εκπαιδευτικών από τα ΕΠΑΛ προς τα Ε.Κ. πρέπει να γίνεται κατά προτεραιότητα με πλήρες ωράριο ανά ειδικότητα, για να αποφευχθεί ο κατακερματισμός σε μερικές διαθέσεις»;
  8. Για ποιο λόγο έγινε ο ίδιος κατακερματισμός και για τους συναδέλφους ΠΕ86 του ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας;
  9. Για ποιο λόγο έχει προσληφθεί αναπληρωτής εκπαιδευτικός ΠΕ86 στην Πρωτοβάθμια Φωκίδας, ενώ εκπαιδευτικοί ΠΕ86 στη Δευτεροβάθμια δε συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο

 Αν η απάντηση είναι: «Γιατί έτσι τους αρέσει»…, τότε να γίνει το ίδιο και για όλους τους συναδέλφους που ζητούν ίση μεταχείριση…

Καλούμε το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Φωκίδας και τους αιρετούς μας για ακόμη μια φορά να αποκαταστήσουν τη νομιμότητα προς όφελος τόσο του δημοσίου συμφέροντος όσο και όλων των συναδέλφων

 

Με εκτίμηση

Τα μέλη της ΑΝ.Α.ΦΟΡΑΣ

https://anafora2015.blogspot.com/ 

https://www.facebook.com/anafora2015

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies panelladikes
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2024: Πόσο μετράει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο; Μάϊου 
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
foto_education_pencils_molivia.jpg
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ
Το παρακάτω είναι εισήγηση στην εκδήλωση της Ένωσης Φιλολόγων Ν. Ηρακλείου με θέμα «Η διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο Λύκειο»
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ
nazi
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
Προδημοσίευση από την εμπλουτισμένη νέα έκδοση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις