Thumbnail
Ανακοίνωση

Ολιγομελή  τμήματα.

Καταγγέλλουμε την στάση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας στο θέμα των ολιγομελών τμημάτων.

Με ευθύνη του δεν εγκρίθηκαν πέντε (5) τμήματα σε ΕΠΑΛ  και δύο (2) τμήματα σε  ΓΕΛ. Τα τμήματα αυτά είτε δεν προωθήθηκαν προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης  ως ολιγομελή είτε είχαν αρνητική εισήγηση.

Οι συνέπειες:

Οι  μεν μαθητές των ΕΠΑΛ  αναγκάστηκαν  να αλλάξουν ειδικότητα ή τομέα,  οι δε  μαθητές των ΓΕΛ  άλλαξαν σχολικό  περιβάλλον στην Γ Λυκείου κάνοντας δεκάδες χιλιόμετρα καθημερινά (χάνοντας πολύτιμο χρόνο) για να φτάσουν στο νέο τους σχολείο.

Απ’ ότι φαίνεται αυτή η τακτική του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας εξυπηρετούσε την κυβέρνηση η οποία στη συνέχεια δεν ενέκρινε κανένα από όλα αυτά τα τμήματα παρόλο που η ΟΛΜΕ σε συνεργασία  με την ΕΛΜΕ ΗΛΕΙΑΣ  είχαν δώσει έγκαιρα και αναλυτικά στοιχεία για τα ολιγομελή τμήματα στο υπουργείο.

Μετεγγραφές

Το φαινόμενο αυτό δεν είναι φετινό καθώς εδώ και πολλά χρόνια καταγγέλλουμε τη φάμπρικα των μετεγγραφών και τις ευθύνες της Διοίκησης στο ζήτημα αυτό, η οποία δεν έχει δείξει καμία διάθεση να βάλει τέλος σε αυτήν τη στρέβλωση που οδηγεί έμμεσα στην ελεύθερη επιλογή σχολείου που ευαγγελίζεται η  κυβέρνηση της Ν.Δ και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων.  Με όχημα τις μετεγγραφές απαξιώθηκαν και απαξιώνονται σχολεία με αποκορύφωμα την περίπτωση του Γυμνασίου Μυρτιάς που οδηγήθηκε τελικά στην κατάργησή του.

Αυτή η μετεγγραφική ασυδοσία οδηγεί σε περιπτώσεις που ο ΔΔΕ εγκρίνει-συναινεί σε μετεγγραφή μαθητή σε άλλο σχολείο, στο οποίο φοιτά ο αδερφός του για … παιδαγωγικούς λόγους, που όμως η αρχική μεταγραφή του αδερφού είχε γίνει στο παρελθόν με τις γνωστές αδιαφανείς και μη ελεγχόμενες τεχνικές μετεγγραφών  με την ανοχή  του ίδιου και με τη συνέργεια ή αδράνεια διευθυντών σχολικών μονάδων.

Ενώ φέτος για πρώτη φορά μετά από χρόνια υπήρξε αρχικά δικαιότερη χωροταξική κατανομή των μαθητών στις σχολικές μονάδες της πόλης του Πύργου, αυτή στην πράξη σε κάποιες περιπτώσεις μετά τις μετεγγραφές αλλοιώθηκε με αποτέλεσμα σχολεία να οδηγηθούν σε συγχωνεύσεις τμημάτων ακυρώνοντας στην πράξη τη χωροταξική κατανομή.

Η ανοχή όλων των υπευθύνων στο θέμα των μετεγγραφών δημιουργεί αρνητικές παρακαταθήκες και  μιμητές αρνητικών πρακτικών που και τα αποτελέσματά τους πλήττουν την εικόνα του δημόσιου σχολείου και των λειτουργών του και δημιουργούν συνθήκες ανισότητας για μαθητές και καθηγητές.

Λειτουργία του ΠΥΣΔΕ.

Στις 9-8-2019 άρχισε η διαδικασία ρύθμισης οργανικών υπεραριθμιών και τοποθέτησης σε οργανικά κενά. Στη συζήτηση εκείνης της μέρας προτάθηκε από την αιρετό Λιάγκουρα Αλεξία να υπολογίζονται οι ώρες project για να μην κριθεί υπεράριθμος κάποιος συνάδελφος ή για να δοθεί οργανική θέση, πρόταση που όμως μειοψήφησε στο συμβούλιο. Αυτό είχε ως συνέπεια να βγουν οργανικά υπεράριθμοι πάρα πολλοί συνάδελφοι χωρίς όμως να υπάρχουν αντίστοιχες θέσεις προς τοποθέτηση.

Στις 19-8-2019 έγιναν οι οργανικές τοποθετήσεις και εκεί τα μέλη του συμβουλίου ανακάλυψαν ότι ένα κενό ΠΕ01 στο 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας είχε υπολογιστεί με ώρες όχι καθαρά της ειδικότητας. Ζητήθηκε από το συμβούλιο να διορθωθεί το λάθος ή να επανέλθουν και να υπολογίσουν επιπλέον οργανικά κενά και σε άλλες περιπτώσεις προσθέτοντας ώρες project ή ΖΔΔ στα ΕΠΑΛ. Η πρόταση δεν έγινε δεκτή κατόπιν επιμονής του προέδρου του συμβουλίου και συνιστά κατά τη γνώμη μας μεροληπτική κρίση οργανικότητας και αδικία για άλλους συναδέλφους που θα μπορούσαν να κάνουν χρήση αντίστοιχης  ρύθμισης προς όφελός τους.

Η ημερομηνία αιτήσεων για τα λειτουργικά κενά καθορίστηκε για τις 29-8-2019. Ο Διευθυντής και Πρόεδρος του συμβουλίου δεν δέχτηκε την πρόταση των αιρετών η προθεσμία των αιτήσεων για τα λειτουργικά κενά να περιλαμβάνει δύο τουλάχιστον μέρες από την έναρξη των μαθημάτων, όπως πάγια γινόταν τα τελευταία χρόνια, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι θα ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι. Αρκετοί συνάδελφοι δεν ενημερώθηκαν και έτσι δεν πρόλαβαν να κάνουν αίτηση για διεκδίκηση κάποιου λειτουργικού κενού. Στη συνέχεια των διαδικασιών όμως έγινε η μετακίνηση δύο συναδέλφων που δεν είχαν κάνει καν αίτηση τοποθέτησης  για απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ γεγονός που συνιστά μεροληπτική μεταχείριση σε βάρος άλλων συναδέλφων. 

Σε όλη τη διαδικασία για τον προσδιορισμό λειτουργικών κενών για κάλυψη από αναπληρωτές η ενημέρωση από τη Διεύθυνση είναι ελλιπέστατη. Δεν αναρτώνται στην ιστοσελίδα τα προς τοποθέτηση κενά και έτσι οι συνάδελφοι ιδιαίτερα αυτοί που έρχονται από μακριά, δεν έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν εκ των προτέρων για τα κενά. Ανακύπτει επίσης και θέμα πιθανής αδιαφάνειας εφόσον δεν αναρτώνται ούτε τα κενά ούτε οι τοποθετήσεις. Η δημοσιοποίηση όλων των σταδίων της διαδικασίας, που ακολουθείται πλέον από την πλειοψηφία των ΔΔΕ, εξασφαλίζει τον έλεγχο της νομιμότητας και δίνει το δικαίωμα στους συναδέλφους για πιθανές ενστάσεις. Στην τελευταία συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ επαναφέραμε το αίτημα με αρνητική κατηγορηματική απάντηση από το διευθυντή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

farmakopoios
ΗΔΙΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι υπηρεσίες την Κυριακή – Αγωνία εκφράζουν οι φαρμακοποιοί Αττικής
Εκτός λειτουργίας η ΗΔΙΚΑ την Κυριακή - Αδυναμία εκτέλεσης συνταγών
ΗΔΙΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι υπηρεσίες την Κυριακή – Αγωνία εκφράζουν οι φαρμακοποιοί Αττικής
aksoniki_tomografia
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
Γιατί δεν λειτουργεί όλες τις μέρες ο αξονικός τομογράφος στο νοσοκομείο Κιλκίς, παρόλο που υπάρχει πάντα ακτινολόγος σε βάρδια;
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...