Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε απόψε στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Λασιθίου με θέμα «Κλεισθένης: η Νέα Πορεία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Την εκδήλωση, όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, διοργάνωσε ο Συνδυασμός «Νέα Πορεία» με υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Γιάννη Ανδριώτη και την ενημέρωση για τον «Κλεισθένη» έκανε η Μαριάνθη Αλέξη, Προϊσταμένη Οικονομικού Τμήματος του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου και ανακοίνωσε την υποψηφιότητά της με το συνδυασμό «Νέα Πορεία».
Ακολουθεί η ομιλία της (με κόκκινα γράμματα είναι οι παρεμβάσεις που έκανε ο κ. Ανδριώτης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης):
«ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ ..Η ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ»
ΤΟ 1997 ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΑΣ ΣΧΕΔΙΟ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΔΗΜΩΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΣ.
ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ… ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΜΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ 2006 ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ , ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ (ΡΕΘΥΜΝΟ) , ΤΟ ΒΡΑΧΑΣΙ (ΛΑΣΙΘΙ) ΚΑΙ Η ΤΣΑΡΙΤΣΑΝΗ (ΛΑΡΙΣΑ). Ο ΝΟΜΟΣ ΙΣΧΥΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2010, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΝΟΜΟΣ 3852 ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΝΕΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»
Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΝΟΜΟΙ ΕΙΣΗΧΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ.
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΚΑΘΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ , Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΩΝ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΔΗΜΩΝ, ΙΚΑΝΩΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΑΝΤΙΒΑΡΟ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ.
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ « ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ » ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ, ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΤΟΧΙΑ.
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
ΕΝΩ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΘΑΡΡΑΛΕΑ (ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ) ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΣΥΓΚΡΟΤΩΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ, ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΕΝΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
ΕΔΙΝΕ ΣΤΟΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠ’ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ.
ΔΕΝ ΑΦΗΝΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ Η΄ΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
ΕΤΣΙ, Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΣΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ , ΑΦΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΣΜΟ.
ΚΙ ΑΥΤΟ, ΔΙΟΤΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ, ΑΦ’ ΕΝΟΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ), ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΛΑ ΕΠΙΚΥΡΩΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΕΦ’ ΕΤΑΙΡΟΥ, ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΖΩΝΤΑΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ.
ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2018, ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ 4555 ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ – ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΤΑ». ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΟΝ «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ Ι».
(ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ,ΘΕΜΕΛΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.)
ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΝΟΜΩΝ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» (ΠΡΩΤΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ), «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» (ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ) ΚΑΙ «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ» (ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ…
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ
ΑΠ’ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Ο «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ ΙΙ» ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ, ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι» .
ΚΑΤ’ΑΡΧΗΝ. ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 , ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ
ΤΑ ΓΕΩΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΩΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ,
ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥΣ,
ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ,
ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ.
Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΗ, ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ
ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ
ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΔΗΜΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ.
Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΤΗ ΩΣΤΕ, Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ.
ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΚΑΤΑΝΕΜΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΕΓΚΥΡΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΓΥΡΟΥ.
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ 50 + 1 Η ΕΚΛΟΓΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ…
ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ, ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ 300 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ,ΕΝΩ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 300 ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.
Η ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ.
Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΛΠΗ.
ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ, ΟΤΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΠΟΡΕΙΑΣ», ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΚΟΙΝΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ .
ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΕΜΕΙΣ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ – ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ, ΑΣΚΕΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ,ΤΗΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ,ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ, ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ « ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ» ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ, Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΟΠΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ C.N.A. NEWS (17/1/2019 ΕΝΟΤΗΤΑ 2η 3:58΄).
ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ Η ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΥΤΩΝ( ΑΡΘΡΑ 72 ΚΑΙ 73 ν.3852/10 παρ.3)
ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΔΥΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ 6 (ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ) ΜΕΛΩΝ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ.
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ .
ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ:
1). Η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΤΑ ΑΙΡΕΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ , ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΤΩΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ.
ΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.
2). Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ. ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΕΠΙΠΕΔΟ.
3). Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ. ΕΤΣΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΑΙ, Η ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
4). Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΣΥΓΚΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΓΡΑΠΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ 1/3 ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ , Η΄100 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ.
ΜΕ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΠΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ, ΕΦ’ΟΣΟΝ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ 2/3 ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, Η’ ΜΕ ΑΠΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΕΦ’ΟΣΟΝ ΤΟ ΖΗΤΑ ΤΟ 10% ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΕΚΛΟΓΕΩΝ.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΤΟΥ «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ» , ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ «ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ» .
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ», ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΘΕΣΜΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΑΙΡΟ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ,ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΑΥΤΟΥ, Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ,ΠΟΡΩΝ,ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ , ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΛΑΚΚΟΥΒΑ…ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΖΗΜΙΑ…ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΤΟ «ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ» ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ «ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ» ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ , ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ ΔΕΝ ΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ.
ΜΕ ΤΟΝ «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ» Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ «ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ» ΜΕΤΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΕ «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ»,ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ.
ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟΨΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ Ο «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ».
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΕ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΠΟΡΕΙΑΣ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ «ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ» , ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ «ΚΑΛΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΗΜΕΡΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ».
ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ.
ΣΤΗ «ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ» ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ