Πολεις

Το #Growyourbusiness είχε πέραση (και) στο Ηράκλειο

Η ημερίδα #Growyourbusiness γυρνά την Ελλάδα και ο επιχειρηματικός κόσμος γεμίζει τις αίθουσες και απολαμβάνει τις συμβουλές των experts

30592837_397928577356114_5869118242148057088_n.jpg
Νίκος Παπαηλιού
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
mr4_8180.jpg

Το #Growyourbusiness της COSMOTE επέστρεψε με την ενότητα Meet the Experts και στο Ηράκλειο η επιτυχία ήταν μεγάλη

Ο προορισμός αυτήν την φορά ήταν το Ηράκλειο. Το ταξίδι του COSMOTE #Growyourbusiness είχε ξεκινήσει πριν από 2μισι περίπου χρόνια και μέρα με τη μέρα όλος και περισσότερος κόσμος ανέβαινε στο καράβι. Ο επιχειρηματικός κόσμος έχει αγκαλιάσει την πρωτοβουλία του ομίλου τηλεπικοινωνιών, η οποία όπως συστήνει και στο κοινό της δεν σταματά να ανανεώνεται και να καινοτομεί. Έτσι γεννήθηκε και η ενότητα Meet the Experts, με τους «ειδικούς» των επιχειρηματικών ιδεών να ανεβαίνουν στη σκηνή και να μοιράζονται σκέψεις και ιδέες με το κοινό τους.

mr4_7763.jpg

Στο Ηράκλειο από τις 9 το πρωί ο κόσμος είχε συγκεντρωθεί στο ξενοδοχείο Aquilla Atlantis, που θα φιλοξενούσε την εκδήλωση. Επιχειρηματίες από κάθε κλάδο και επαγγελματίες του τουρισμού και όχι μόνο ήταν πια εξοικειωμένοι με το event της COSMOTE, αφού και πριν από έναν χρόνο είχαν παρακολουθήσει την προηγούμενη μορφή του. Βέβαια φέτος τα ονόματα των ομιλητών έκαναν και αυτά τη διαφορά, ότι και η συμμετοχή ήταν τόσο υψηλή που μέχρι και οι ίδιοι οι διοργανωτές δεν το είχαν φανταστεί.

Ο συντονιστής και παρουσιαστής της εκδήλωσης Βασίλης Βασιλειάδης από τα πρώτα λεπτά μας έβαλε στο κλίμα του event, ενώ οι παρευρισκόμενοι μπορούσαν μέσω μιας πλατφόρμας να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους στους ομιλητές. Φυσικά οι πρώτες ερωτήσεις δεν θα μπορούσαν παρά να είναι χιουμοριστικές προς τον συντονιστή, όμως λίγα λεπτά μετά η πρώτη παρουσίαση, εκείνη του Θάνου Φαλάγγα, Διευθυντή Enterprise & Business Marketing του Ομίλου ΟΤΕ μας έβαλε όλους στη θέση μας.

thumbnail_mr4_6943.jpg
Ο Θάνος Φάλαγγας με τον συντονιστή της ημερίδας Βασίλη Βασιλειάδη

Ο Θάνος Φάλαγγας ξεκίνησε το ταξίδι στο Digital παρουσιάζοντας ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πρόγραμμα για το πώς κορυφαίες εταιρίες καινοτόμησαν τα τελευταία χρόνια, αποδεικνύοντας ότι και για τους πιο «μικρούς παίκτες», οι ευκαιρίες στην Digital εποχή είναι ακόμη μεγαλύτερες. «Σκεφτείτε ένα φαρμακείο, που έχει e-shop και γνωρίζει πώς να το λειτουργήσει, με ένα άλλο που δουλεύει με τον ίδιο τρόπο που δούλευε πριν από 10 χρόνια», ολοκλήρωσε δείχνοντας μας στην πράξη ότι το #Growyourbusiness της COSMOTE αναφέρεται κυρίως σε εκείνους που ψάχνουν την καινοτομία για να ξεχωρίσουν.

Βέβαια, highlight της παρουσίασης του Θάνου Φάλαγγα δεν ήταν άλλος παρά ο DINO. Το ρομπότ της COSMOTE που του έβαλε τις φωνές όταν τον έσπρωξε και λίγο μετά κοιμήθηκε όταν ο Άκης Πετρετζίκης τον χάιδευε για αρκετή ώρα. Πάμε πίσω στο θέμα μας όμως.

thumbnail_mr4_6772.jpg
Ο «Ντίνο», το υπερσύγχρονο ρομπότ της COSMOTE

Επόμενη παρουσίαση ήταν εκείνη του Χρήστου Λάτου της Ogilvy. O κ. Λάτος έδειξε μερικές από τις πιο έξυπνες διαφημίσεις των τελευταίων ετών και έκανε και εκείνος μια σύντομη ενημέρωση σε σχέση με το πώς οι επιχειρηματίες μπορούν με μια πιο έξυπνη και εναλλακτική ματιά να δώσουν ώθηση στη δουλειά τους.

Αυτό ήταν. Το κοινό που είχε ξεπεράσει τις 300 συμμετοχές ήταν έτοιμο για τους επόμενους 2 ομιλητές, που είχαν και τους περισσότερους φαν. Ο ηρακλειώτης Μιχάλης Τσικνάκης της Cosmos Sports κατάφερε παίρνοντας κάποια τεράστια ρίσκα να γιγαντώσει την οικογενειακή του επιχείρηση, ενώ για τον Άκη Πετρετζίκη οι συστάσεις περιττεύουν. Ήταν λοιπόν λογικό μετά το πρώτο διάλειμμα, το ενδιαφέρον να έχει ανάψει. Πρώτα ήταν η σειρά του Μιχάλη Τσικνάκη.

mr4_7801.jpg
Ο κ. Μιχάλης Τσικνάκης κατά τη διάρκεια της ομιλίας του

Μέσα σε μια σύντομη αναδρομή μας εξήγησε το πώς η Cosmos Sports έφτασε στην Αθήνα, με ποιον τρόπο δούλεψε επιτυχημένα το e-shop της και πόσες «σφαλιάρες» χρειάστηκαν για να μπορέσει σήμερα να κάνει ομιλίες όπως αυτή στο COSMOTE #Growyourbusiness. Οι συντοπίτες του που γνωρίζουν όλη τη διαδρομή του κ.

Τσικνάκη και την οικογένειά του δεν έκρυψαν τον θαυμασμό για τον τρόπο που χειρίστηκε τα προβλήματα στα χρόνια της κρίσης, ενώ όλοι κατάλαβαν το πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε και η «δίμηνη πίστωση στην Google» που όχι απλά έσωσε την επιχείρηση όταν έκλεισαν οι τράπεζες, αλλά της έδωσε το push που χρειαζόταν, όταν όλοι οι υπόλοιποι ανταγωνιστές εμφάνιζαν ραγδαία πτώση. Πλέον όλο το Ηράκλειο αγκαλιάζει τον αγώνα running της Cosmos Sports, ενώ πρόσφατα άνοιξε και το Slamdunk στο κέντρο της Αθήνας, ένα όνειρο για το νεαρό επιχειρηματία που λατρεύει το μπάσκετ.

Ο Άκης Πετρετζίκης, που πήρε τη σκυτάλη δεν μίλησε για συνταγές, αφού αν και η πλειοψηφία δεν το γνώριζε, δεν είναι απλά ένας πολύ καλός μάγειρας. Ο τηλεοπτικός Άκης είναι ταυτόχρονα εκδότης, παραγωγός και ιδιοκτήτης επιχείρησης και δίνει από την αρχή της καριέρας του σημασία στην ομάδα που έχει δίπλα του, για να μην ξεχάσουν ποτέ να αγαπούν τη δουλειά τους.

mr4_8236.jpg
Ο Άκης Πετρετζίκης λίγο μετά το τέλος του δικού του session

«Ένας μάγειρας με 1,3 εκ. Followers στο Instagram» αναφώνησε κάποια στιγμή. «Σας φαίνεται νορμάλ όλο αυτό;» Το κοινό τον κοίταξε με απορία και τότε ο Άκης Πετρετζίκης ξεκίνησε να κάνει την παρουσίαση του δικού του ομίλου. Ο τομέας του Β2Β είναι ο πιο επιτυχημένος, όμως δεν είναι μόνο αυτό. Ο Άκης σπάζοντας τους κανόνες έχει καταφέρει να κυριαρχήσει σε διάφορους τομείς και ενώ ετοιμάζει το νέο του βιβλίο μαγειρικής, στο οποίο είναι ο ίδιος εκδότη. Έπειτα μας ανέφερε ότι το μυστικό του είναι να κοιτάζει πάντα μπροστά όσο για τον επόμενό του βήμα σημείωσε ότι είναι να βάζει εκ νέου καινούργιους στόχους . Άλλωστε αυτό είναι και το μέλλον των επιχειρήσεων γενικά. «Να εξελίσσονται, να μεταλλάσσονται σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κόσμου -και φυσικά τις δικές μου- και να... μεγαλώνουν!».

Μετά το μπρέικ του φαγητού ήταν η σειρά της Άρτεμις Λαμπρινίδη, υπεύθυνης Online Marketing και Social Media της COSMOTE και του Ηλία Σούση από την Google. Η κ. Λαμπρινίδη αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που προσφέρουν τα social media στην κάθε επιχείρηση, δείχνοντας μερικά παραδείγματα από μικρές επιχειρήσεις. Η Κρήτη έδειξε να διψά για αυτήν ακριβώς τη γνώση, αφού οι περισσότερες ερωτήσεις του κοινού ήρθαν ακριβώς σε αυτό το σημείο. Αυτό δεν ήταν κάτι που ξάφνιασε την κ. Λαμπρινίδη αφού «τα Social Media είναι το marketing των φτωχών και είναι τόσο ωραίο που όλοι ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μη είναι η επιχείρησή τους, μπορούν να την αναπτύξουν έχοντας μια καλή ιδέα στα Social Media. Ένα πολύτιμο εργαλείο για όλους!»

Λίγο πριν το τέλος ήταν η σειρά του Ηλία Σούση, Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus, Malta στην Google που αναφέρθηκε στη διαφήμιση μέσω Google. Αυτή είχε κλέψει τις εντυπώσεις από τα προηγούμενα sessions και με το παιχνίδι γνώσεων σχετικά με τις αναζητήσεις στην Google, το ενδιαφέρον εκτοξεύθηκε. Ένας χώρος που ποτέ δεν χάνεσαι και που από όπου κι αν βρεθείς μπορείς να ξεχωρίσεις. Ιστορίες ανθρώπων που έκαναν τις καταχωρήσεις τους στην Google και είδαν αποτελέσματα αργά ή γρήγορα.

mr4_8406.jpg
O κ. Ηλίας Σούσης μιλώντας για την Google

Την εκδήλωση έκλεισε εκείνος που… την ξεκίνησε επιμένοντας στο χιούμορ που έκανε και τους πιο σοβαρούς να σπάσουν. Ο Βασίλης Βασιλειάδης που έχει ζήσει το COSMOTE #Growyourbusiness από την πρώτη του μέρα είδε έναν χώρο να έχει γεμίσει ασφυκτικά και την επαρχία να διψά για τέτοια events. Όπως μας εξήγησε λίγο αργότερα αυτό συμβαίνει καθώς στα κέντρα η ενημέρωση είναι πάντα καλύτερη.

mr4_7670.jpg
O συντονιστής της εκδήλωσης Βασίλης Βασιλειάδης έκλεισε το φετινό #Growyourbusiness στο Ηράκλειο

Στη συνέχεια ανανέωσε το ραντεβού για το COSMOTE #Growyourbusiness της Λάρισας και δεν έκρυψε τη χαρά του, που όλα κύλησαν ξανά ομαλά, με την επιτυχία του event να είναι ακόμη μεγαλύτερη.

 

 

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ