ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μικρά καταστήματα για επέκταση στην περιφέρεια

Δύο νέα καταστήματα θέτει σε λειτουργία η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στις προσεχείς ημέρες με κοινό παρονομαστή το μικρό μέγεθος. Το φετινό επενδυτικό budget αναμένεται να διατηρηθεί σε περίπου 50 - 60 εκατ. ευρώ.

Δύο νέα καταστήματα αναμένεται να λειτουργήσει η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στις προσεχείς ημέρες, ενισχύοντας τη παρουσία της αλυσίδας στην περιφέρεια. Ειδικότερα, τα νέα σημεία θα λειτουργήσουν στο νησί των Κυθήρων και στο Τύρναβο.

Σε ό,τι αφορά στο νέο σημείο που θα λειτουργεί στην περιοχή του Τυρνάβου (το κατάστημα ανήκει σε φυσικά πρόσωπα) βρίσκεται στην οδό Καραολή Δημητρίου 7, θα έχει χώρο πώλησης 740τμ και δεν θα διαθέτει θέσεις στάθμευσης.

Αντίστοιχα, το ταξίδι της ΑΒ στα Κύθηρα ξεκινά με την εξαγορά του καταστήματος, το οποίο ανήκει στην εταιρεία ΑΦΟΙ ΛΟΥΡΑΝΤΟΥ ΕΠΕ και βρίσκεται στην θέση Τσικαλαριά Κυθήρων. Το νέο ΑΒ θα έχει χώρο πώλησης 720τμ και θα διαθέτει 30 θέσεις στάθμευσης.

Επισημαίνεται ότι τα δύο νέα αυτά μικρά ΑΒ δεν εντάσσονται στο concept καταστημάτων ευκολίας - convenience stores ΑΒ Shop&Go, αλλά αποτελούν αμιγώς εταιρικά καταστήματα με small format. Σημειώνεται ότι η ΑΒ αριθμεί δίκτυο 500 καταστημάτων, χωρίς την προσμέτρηση των νέων σημείων που θα λειτουργήσουν.

Το format των μικρών συγκριτικά καταστημάτων ήτοι τα 700 τμ εξυπηρετεί την κάλυψη περιοχών στις οποίες αφενός δεν υπήρχε παρουσία της αλυσίδας, πχ νησιωτικές περιοχές, αφετέρου περιλαμβάνει και αρκετά από τα πλεονεκτήματα της παραδοσιακής μικρής λιανικής, όπως αυτό της προσωπικής επαφής.

Σε ό,τι αφορά στο φετινό επενδυτικό budget αναμένεται να διατηρηθεί σε περίπου 50 - 60 εκατ. ευρώ, με τα κεφάλαια αυτά να κατευθύνονται κατά κύριο λόγο στη δημιουργία νέων καταστημάτων, σε ανακαινίσεις του υφιστάμενου δικτύου και σε υποδομές όπως μηχανογραφικά συστήματα, τεχνολογικές εφαρμογές αλλά και αποθηκευτικούς χώρους.

Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος

Πέρα από νέα σημεία, οι σχεδιασμοί ανάπτυξης του «σούπερ μάρκετ του μέλλοντος» το οποίο επιδιώκει να λανσάρει η ΑΒ περιλαμβάνουν και σημαντικές καινοτομίες τόσο στις παροχές προς τους καταναλωτές στο πλαίσιο των προγραμμάτων πιστότητας όσο και μέσα στα φυσικά καταστήματα, μέσω των νέων τμημάτων που δημιουργούνται (χώροι για βιολογικά, juicebar, φυτικά καλλυντικά, vegan προϊόντα κτλ) και των ανεπτυγμένων τεχνολογικών εφαρμογών.

Σε αμιγώς εμπορικό επίπεδο και δη στο κεφάλαιο «προωθητικά προγράμματα» τα κονδύλια της AB κυμαίνονται σταθερά μεταξύ 150 και 200 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση. Σε ό,τι αφορά στα μεγέθη δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα τα αποτελέσματα της περσινής χρονιάς, όμως οι επιδόσεις του εννεαμήνου του 2019  φέρεται να αφήνουν περιθώρια για θετικό γύρισμα σε επίπεδο εσόδων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στάσιμες πωλήσεις και ζημιές για τα ΑΒ: Πώς το εξηγεί η διοίκηση

Η αλυσίδα «πληρώνει» την αντίληψη που έχει δημιουργεί στους καταναλωτές ότι είναι από τις πιο ακριβές, παρότι έχει κάνει προσπάθεια να πλασαριστεί ανάμεσα στις τρεις πιο φθηνές, αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Χρυσό» τρίμηνο στα σούπερ μάρκετ με αύξηση του τζίρου σε 1,5 δισ. ευρώ

Καταναλωτική φρενίτιδα έφερε η καραντίνα τον Μάρτιο, με αύξηση των πωλήσεων κατά 26,9%, ενώ συνολικά το α' τρίμηνο ο τζίρος αυξήθηκε κατά 12,2%. Κερδισμένα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοδικό γύρισμα τζίρου - κερδών για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Βελτίωση μεγεθών της αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα καταγράφει ο μητρικός όμιλος Ahold Delhaize. Πρώτη προτεραιότητα για την ΑΒ Βασιλόπουλος η διασφάλιση πιστότητας των καταναλωτών.