Είναι αναμφίβολα μια από τις σημαντικότερες παρουσιάσεις για το 2019, τουλάχιστον στο στενό lobby των υπεραυτοκινήτων. Πρόκειται για τη νέα γενιά της Corvette, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο. Αυτή η ιδέα είχε τεθεί εδώ και αρκετές δεκαετίες στο τραπέζι των συζητήσεων μα πλέον γίνεται και πράξη. Στο εμπρός και στο πίσω μέρος δύσκολα καταλαβαίνεις την διαφορά, μιας και το μοντέλο δεν αποκαλύπτει τον διαφορετικό του χαρακτήρα. Γνώριμες γραμμές από τις προηγούμενες γενιές σε πιο μοντέρνες εκδοχές.
Εντυπωσιακή σχεδίαση
Στο εμπρός μέρος τα επιθετικά φωτιστικά, συνδυάζονται με εντυπωσιακούς αεραγωγούς αλλά και ένα spoiler το κάτω μέρος. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τα γνώριμα διπλά τετραγωνισμένα φωτιστικά, ενώ οι εξατμίσεις είναι πλέον δυο διπλές και βρίσκονται στις δυο άκρες του προφυλακτήρα. Στην πλαϊνή όψη έχουν αλλάξει οι αναλογίες. Πλέον το τεράστιο καπό με την καμπίνα στο πίσω μέρος του αμαξώματος δεν υπάρχει. Η καμπίνα βρίσκεται πιο μπροστά ενώ ακριβώς πίσω από τις πίσω πόρτες ξεχωρίζουν οι εντυπωσιακοί αεραγωγοί. Ακριβώς πίσω από τους επιβάτες βρίσκεται ο κινητήρας, ο οποίος φαίνεται μέσα από το γυάλινο πίσω καπό. Παρά την αλλαγή χαρακτήρα, το κομμάτι της οροφής που βρίσκεται πάνω από τους επιβάτες, παραμένει αφαιρούμενο. Συνοδεύεται από ένα νέο χώρο αποσκευών στο εμπρός μέρος, που χωράει μια βαλίτσα στο μέγεθος χειραποσκευής και ένα laptop! Μίας και το μοντέλο βρίσκεται πλέον πιο χαμηλά στο έδαφος, έχει σύστημα ανύψωσης της εμπρός ανάρτησης, που σηκώνει το εμπρός μέρος κατά 40 mm, σε 2,8 sec. και για ταχύτητες μέχρι 39 km/h. Το σύστημα μπορεί να ενεργοποιηθεί και μέσω των συντεταγμένων του GPS!
Νέο εντυπωσιακό εσωτερικό
Το εσωτερικό του μοντέλου, είναι βγαλμένο από παιδικό όνειρο. Ο οδηγός περισσότερο ίσως από κάθε άλλο μοντέλο παραγωγής "αγκαλιάζεται" από την καμπίνα. Είναι ο απόλυτος άρχοντας με την εικόνα να θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος. Μπροστά του έχει ένα τιμόνι με δυο ακτίνες, ενώ πίσω από αυτό βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12in. Το τιμόνι έχει και ένα μπουτόν, από το οποίο επιτρέπεται στους κατόχους να εξατομικεύσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται το ανανεωμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη υψηλής ευκρίνειας. Εντυπωσιακή είναι η σειρά διακοπτών στην δεξιά πλευρά της κονσόλας, που φτάνει μέχρι την βάση της.
Νέος κινητήρας
Στο κέντρο του αμαξώματος, βρίσκεται ένας νέος V8 κινητήρας, με κυβισμό 6,2 lt. που αποδίδει 497 άλογα και 630 Nm ροπής. Με το προαιρετικό πακέτο Z51 Performance, η απόδοση ανεβαίνει στα 502 άλογα και στα 637 Nm ροπής. Το μοντέλο δεν θα διατίθεται πλέον με χειροκίνητο κιβώτιο και η μοναδική επιλογή θα είναι ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η Chevrolet είναι φειδωλή αναφορικά με τις επιδόσεις του μοντέλου, ωστόσο ανακοίνωσε ότι η κορυφαία έκδοση θα φτάνει τα 96 km/h σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Το μοντέλο θα μπει στην παραγωγή στο τέλος της χρονιάς και η τιμή του θα ξεκινά στην Αμερική από τα 60.000 δολάρια.