Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 15-Φεβ-2019 00:03

    Έβαλαν "διαβατήρια" στον Ασπρόπυργο!!!

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Κράλογλου 

    Κράτος γελοίων. "Διαβατήριο" Σπίρτζη θα ζητάνε σε φορτηγά που περνάνε τον Ασπρόπυργο. Τα "σύνορα" θα φύγουν, αν γίνει έργο που ξεκίνησε το 1997!! 

    Η ιστορία που θα περιγράψουμε (χωρίς επιμερισμό ευθυνών στους πρωταγωνιστές της, γιατί δεν είναι δουλειά της στήλης) μόνο σε θέατρο σκιών μπορεί να ανέβει, με τίτλο " Ο Καραγκιόζης συγκοινωνιολόγος". 

    Πριν 23 χρόνια, το 1997, το ένδοξο ελληνικό κράτος διαπίστωσε πως θα έκανε καλό στην Αττική μια μεγάλη και τρανή περιφερειακή οδός, που θα έβγαζε τα αυτοκίνητα (τα μεγάλα φορτηγά κυρίως) από τη Δυτική Αττική στην Εθνική Αθηνών Κορίνθου. 

    Την έστησαν στα χαρτιά, το 1997. Το όραμα αυτής "Περιφερειακή λεωφόρος Αιγάλεω". Προεκτάσεις του οράματος ήταν πως θα συνδεθεί και με άλλη περιφερειακή οδό. Το ένδοξο όνομα και αυτής "Περιφερειακή λεωφόρος Σχιστού". 

    Οι δύο λεωφορειακοί χείμαρροι... θα έλυναν τα περιβαλλοντικά προβλήματα των κατοίκων της Δυτικής Αττικής, μιας και τα φορτηγά των βιομηχανιών και των βιοτεχνιών που λειτουργούν στην Αττική δεν θα πέρναγαν από τα άλση και τα πάρκα... που απολαμβάνουν οι κάτοικοι... αλλά μέσω των λεωφόρων, Αιγάλεω- Σχιστού, θα έπεφταν στην Εθνική οδό να πάνε και να έλθουν στα λιμάνια και αλλού...

    Στα χαρτιά όλα αυτά. Πριν 23 χρόνια. Μην το ξεχνάμε... Έχει τη σημασία του. Το 1997 λοιπόν, έχουμε δημοπράτηση της περιφερειακής Αιγάλεω. Λήξη διαδικασιών, το 1999!!!

    Για την Περιφερειακή Σχιστού αναμονή. Άσε να τελειώνουμε με το Αιγάλεω και βλέπουμε...

    Φθάνουμε στο 2001 και τι συμβαίνει τότε στο Ελλάδιστάν... Ένα σπίτι σε 4 στρέμματα ιδιώτη στέλνουν την περιφερειακή Αιγάλεω στο ΣτΕ. Βγήκαν, στο μεταξύ και άλλοι λόγοι. Σημασία όμως έχει πως η ιστορία πήρε την οδό προς το ΣτΕ. Και τι σημαίνει αυτό για το Ελλάδιστάν, το ξέρουμε...

    Από το 2002 μέχρι και το 2007 η περιφερειακή Αιγάλεω μπλοκάρεται στα δικαστήρια. Μπλοκάρεται και σε αλλαγές σχεδίων, αλλά αυτό είναι μικρής σημασίας μπροστά στον ελληνικό δράκο με το όνομα απαλλοτρίωση...

    Για ποιες αποστάσεις οδικού έργου μιλάμε... Είναι θέμα αν περνάνε τα 2-3 χιλιόμετρα σε κάθε περίπτωση, αν θυμάμαι καλά. Αν πέφτω έξω 1 χιλιόμετρο μπρος ή πίσω. 

    Μέχρι το 2011 η υπόθεση παραμένει ναρκωμένη... στα συρτάρια... Λίγο μετά βγαίνει, για να μπει σε κάποια προγράμματα με Κοινοτικά λεφτά, ως συνήθως. 

    Το 2013 βγαίνει από τα προγράμματα. Ξαναμπαίνει στο συρτάρι... Και πάει λέγοντας, καθώς έχουμε και πολιτικές διαφωνίες...

    Φθάνουμε έτσι στην εθνοσωτήριο κυβέρνηση της πρώτης φοράς αριστερά, τύπου ΣΥΡΙΖΑ, του 2015...

    Το 2016 οι αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικά ο κομισάριος Μεταφορών, σύντροφος Σπίρτζης, συγκλονίζονται από ένα άλλο γεγονός. Πως είναι δυνατόν τα φορτηγά της ολιγαρχίας της ιδιωτικής βιομηχανίας και της βιοτεχνίας να περνάνε από σπίτια του λαού και εργατικές κατοικίες της σοβιετίας...

    Το ενδεχόμενο να γίνουν τάκα-τάκα οι περιφερειακές, Αιγάλεω και Σχιστού. Τώρα που έφυγαν οι παλιοί... οι φαύλοι), δεν λέει τίποτε στους συντρόφους. Σιγά που θα κάνουν έργα για την ολιγαρχία...

    Και με πλέρια λαϊκή περίσκεψη, τι νομίζετε πως κάνουν... Βγάζουν δύο νόμους τον 4388, το 2016 και τον 3769 το 2017, που απαγορεύουν τη χρήση συγκεκριμένων δρόμων από φορτηγά και άλλα μεγάλα οχήματα, για λόγους (λέει) οδικής ασφάλειας, αποτροπής της επιβάρυνσης, υποβάθμισης του οικιστικού περιβάλλοντος και αποφυγής της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδικού δικτύου...

    Μπράβο σύντροφοι είπε το 4% του ΣΥΡΙΖΑ. Οι άλλοι δεν κατάλαβαν τίποτε το 2016 το 2017 και το 2018... 

    Το κατάλαβαν τώρα αλλά ποιοι; Τα ιδιωτικά εργοστάσια, οι αποθήκες, τα συνεργεία, τα εργαστήρια και η ολιγαρχία των μικρομεσαίων... που λειτουργεί στην Αττική, μέσα σε Επιχειρηματικά Πάρκα και ζώνες (για προστασία του περιβάλλοντος) δίνοντας δουλειά στους τελευταίους εργαζόμενους στη χώρα. Το ένιωσαν και στο πετσί τους από χθες που τους είπαν ότι για να περάσουν φορτηγά 3,5 τόνων από τον Ασπρόπυργο θα πάτε στις υπηρεσίες του κομισάριου Σπίρτζη να πάρετε "διαβατήριο" με τη μορφή "ειδικής άδειας διέλευσης". Και την άδεια μην χάσετε, γιατί σύνορα και "συνοριοφύλακες" δεν θα φύγουν χωρίς περιφερειακές Αιγάλεω και Σχιστού. Πότε όμως θα τις φτιάξετε σύντροφοι; Τι να σας πούμε... Τώρα πάμε σε εκλογές. Σε αυτή την Ελλάδα καλούμε επενδυτές να επενδύσουν, για να λύσουμε και το πρόβλημα της ανεργίας...

    george.kraloglou@capital.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ