Διπλή αυλαία στον Θεατρικό Σταθμό Ηρακλείου

Τελευταίες παραστάσεις στο Ηράκλειο

Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ ρίχνει διπλή αυλαία στις φετινές παραγωγές της, στις 7 και 10 Απριλίου, στο Θεατρικό Σταθμό Ηρακλείου.

Αποχαιρετώντας -μετά από μια μεγάλη θεατρική διαδρομή που ξεκίνησε από το καλοκαίρι- το κρητικό κοινό με μικρασιατικό παραμύθι την Κυριακή 7 Απριλίου στις 12 το πρωί και με το κονδυλάκειο κύκνειο άσμα την Τετάρτη 10 Απριλίου στις 9 το βράδυ.

Το γιασεμί, η ροδιά και η χαρουπιά: Κυριακή 7/3

«Το γιασεμί, η ροδιά και η χαρουπιά», στοιχεία της ανόθευτης φύσης, συνδιαλέγονται για τελευταία φορά με τη λαϊκή μας παράδοση, τα ήθη και τις συνήθειες μιας άλλης εποχής, επικεντρώνοντας την ενέργειά τους στην επικράτηση του καλού έναντι του σκοτεινού και του χθόνιου με γεωγραφικό προσδιορισμό τη Μικρά Ασία και δη την ευρύτερη περιοχή της Αλικαρνασσού∙ ιδιαίτερο τόπο καταγωγής του λεκτικού υλικού.

Οι πρόσφυγες του 1922, με την εγκατάστασή τους στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο σημείο που ονομάστηκε Νέα Αλικαρνασσός, μετέφεραν στις καρδιές τους και διέδωσαν μέσω της προφορικής αφήγησης τις δοκιμασίες της Καλής Κόρης ως την κατάκτηση της ευτυχίας με την καρτερία και τα αγαθά συναισθήματα που διατήρησε άσβεστα ως την τελική δικαίωση. Μια άλλη Σταχτοπούτα που παρά τις μεθοδευμένες κινήσεις του κακού, η άδολη καρδιά της θα βρει απάγκιο στην αγκαλιά του πριγκιπόπουλου από το γειτονικό βασίλειο στα παράλια της Ιωνίας.

Ένας αβίαστος παραλληλισμός με τα δεινά και τις περιπέτειες των ίδιων των Μικρασιατών -από τον φρικτό ξεριζωμό μέχρι την εγκατάσταση στη νέα πατρίδα, τη συμπόρευση με τους Κρήτες, την πρόοδο και τη βαθιά πίστη σε ένα καλύτερο αύριο.

Μια χειροποίητη παράσταση συνόλου που συνδυάζει το θέατρο του δημιουργού με το θέατρο σκιών, την πρωτότυπη μουσική με τον ανατολίτικο ήχο –γραμμένη ειδικά για τη θεατρική εκδοχή του λαϊκού παραμυθιού, τα περίτεχνα κοστούμια που εντυπωσιάζουν με την αισθητική τους και τις εμπνευσμένες φιγούρες που μαγεύουν το βλέμμα, επιτρέποντας στη φαντασία του παιδιού να ενεργοποιηθεί και να ξαναβρεί –έστω πρόσκαιρα-τη θέση που της αρμόζει στη φρενήρη εποχή των εικόνων με την ψηφιακή τεχνολογία.

Το παραμύθι «Το γιασεμί, η ροδιά και η χαρουπιά» ανεβαίνει για πρώτη φορά από επαγγελματικό θίασο.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία - θεατρική προσαρμογή - αφήγηση: Δημήτρης Φοινίτσης

Πρωτότυπη μουσική: Κωστής Μακάκης

Φιγούρες θεάτρου σκιών: Αντώνης Κοσμαδάκης

Προσωπεία - κοστούμια: Άννα Μαχαιριανάκη

Επιμέλεια κίνησης: Μικαέλα Κεφαλογιάννη

Παίζουν οι ηθοποιοί: Μαρία Καλιακάκη, Μικαέλα Κεφαλογιάννη, Αλεξάνδρα

Τζουανάκη

Ηχογραφημένη πρωτότυπη μουσική από τους οργανοπαίκτες: Κωστή Μακάκη

(βιολί), Βαγγέλη Συλιγάρδο (κιθάρα), Μανώλη Τζανάκη (ούτι)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Κυριακή 7 Απριλίου, ώρα 12μ.μ. (ματινέ) / Θεατρικός Σταθμός Ηρακλείου

Γενική είσοδος: 7 ευρώ

Διάρκεια παράστασης (χωρίς διάλειμμα): 45 λεπτά

ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ: Τετάρτη 10/4

H αριστουργηματική νουβέλα του κρητικού διηγηματογράφου Ιωάννη Κονδυλάκη για το πρόωρο ξύπνημα του έρωτα με ένα «αταίριαστο» –ηλικιακά- ζευγάρι σε ένα ορεινό χωριό της Κρήτης στα τέλη του 19ου αιώνα, για τελευταία φορά επί σκηνής από την «Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ», σε μια μινιμαλιστική ανάγνωση καθαρής χειροτεχνίας με κεντρικό σκηνοθετικό άξονα: τη διεκδίκηση ενός ανήλικου αγοριού από τη μητρική εξουσία και το γυναικείο φύλο.

Επικεντρωμένη στο θηλυκό ζεύγος της διεκδίκησης του αγοριού, στο δίπολο ΜΑΝΑ-ΕΡΩΜΕΝΗ, η σκηνοθεσία αναδεικνύει και τα πέντε κεφάλαια του έργου ειδικά διασκευασμένα για τη Σκηνή. Η φωνή του πρωταγωνιστή, σε ώριμη ηλικία πλέον, παραθέτει την αλληλουχία των γεγονότων που σημάδεψαν τη ζωή του και καταγράφει το νεανικό βίωμα υπό το καθοριστικό φίλτρο της μνήμης. Η voice over αφήγηση ενεργοποιεί μηχανικά τα σώματα των γυναικών, καταδεικνύοντας συνάμα τη θέση της γυναίκας στην ορεινή Κρήτη του Κονδυλάκη, μέσω μιας σειράς εργασιών αυστηρά οικιακού χαρακτήρα. Παράλληλα, τα έντονα συναισθήματα διατρέχουν τα σώματα των ηθοποιών αναδημιουργώντας ισχυρά τοπία του τότε ως θολή ανάμνηση. Μια λιτή, μινιμαλιστική ανάγνωση του έργου, μια παράσταση χειροτεχνίας που εξετάζει τον αντίκτυπο της γραφής (ηχητικό πλαίσιο) στην ψυχολογία των γυναικών (οπτικό πλαίσιο), καταγγέλλοντας –σκηνικά- μια απαράδεκτη ηθική που διαιωνίζεται. Η σπανίως παρουσιαζόμενη κρητική μουσική της εποχής εκείνης, a capella, διαχωρίζει τις πράξεις και σχολιάζει τη δράση που προηγήθηκε ή ακολουθεί, ενώ η χορωδιακή εκδοχή της σύνθεσης του Νικολάου Μάντζαρου επάνω στη «Φαρμακωμένη» του εθνικού μας ποιητή απελευθερώνει τα γενετήσια ένστικτα στη σκηνή του ονείρου, προδίδοντας την επικράτηση του Θανάτου στον Έρωτα.

Η εν λόγω νουβέλα του Ιωάννη Κονδυλάκη ανεβαίνει για πρώτη φορά από επαγγελματικό θίασο.

Η παράσταση έκανε πρεμιέρα το περασμένο καλοκαίρι, στην ιδιαίτερη πατρίδα του Ιωάννη Κονδυλάκη, τη Βιάννο και στο Πνευματικό Κέντρο Άνω Βιάννου «Περικλής Βλαχάκης». Αμέσως μετά παίχτηκε στο Μικρό Κηποθέατρο «Μάνος Χατζιδάκις», στο Ηράκλειο. Την τρέχουσα χειμερινή περίοδο παρουσιάστηκε σε καλλιτεχνικούς χώρους της Κρήτης αλλά και στην Αθήνα, στο κεντρικό Θέατρο Άλμα.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία – διασκευή: Δημήτρης Φοινίτσης

Όψη - ανδρείκελο: Κωστής Μακάκης

Μουσική επιμέλεια: Κάτια Ηγουμενάκη

Επιμέλεια κίνησης: Μικαέλα Κεφαλογιάνν

Παίζουν:

Βαγγελιώ: Ανάστα Αργυροπούλου

Μάνα: Ελένη Σφακιανάκη

Αφήγηση: Δημήτρης Φοινίτσης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Τετάρτη 10 Απριλίου, ώρα 9μ.μ. / Θεατρικός Σταθμός Ηρακλείου

Τιμές εισιτηρίων: 10 ευρώ (κανονικό), 7 ευρώ (μειωμένο)

Διάρκεια παράστασης: 65 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Πληροφορίες: 699 7166 210

https://omadaprotasi.wordpress...

ΟΜΑΔΑ προΤΑΣΗ

Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ συγκροτήθηκε το φθινόπωρο του 2005 από επαγγελματίες του θεάτρου. Έχει έδρα της την Αθήνα. Όραμα της να «προτείνει» το νέο, το δημιουργικά ουσιώδες, το διαφορετικό, το «άλλο» στην τέχνη του θεάτρου και των λοιπών παραστατικών τεχνών μέσω ενός γόνιμου διαλόγου της τέχνης και του ανθρώπου, σχηματίζοντας συνάμα μια «τάση» στην έκφραση∙ ριζοσπαστική, ελεύθερη, αναγνωρίσιμη στο ευρύ κοινό την οποία και επιθυμεί σταδιακά να διαμορφώσει, κατά τη διάρκεια της πορείας της στην καλλιτεχνική σκηνή της χώρας αλλά και πέρα από αυτήν.

Ο μινιμαλισμός και η αφαίρεση είναι τα κυριότερα ρεύματα που τροφοδοτούν καλλιτεχνικά το σχήμα. Τα κλασσικά έργα αλλά και η νέα γραφή, τα καινούργια -ιδιαίτερης τεχνοτροπίας- κείμενα αποτελούν τις πρώτες ύλες για έμπνευση και δημιουργία σε χώρους, κυρίως, μη θεατρικούς. Η ανατρεπτική «ιδέα» προσδιορίζει πρώτιστα το σκηνικό ύφος και την γενικότερη αισθητική της. Η Ομάδα δεν χρηματοδοτείται από κανέναν κρατικό ή ιδιωτικό φορέα. «Αυτοχρηματοδοτείται», ωστόσο, από την ανεξάντλητη δεξαμενή της φαντασίας και τη ζωογόνα ανάγκη για πειραματισμό και καλλιτεχνική έκφραση. Το καλλιτεχνικό έργο της Ομάδας -εκτός Αθηνών- έχει, ως τώρα, παρουσιαστεί σε: Άρτα, Γαύδο, Δελφούς, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Κω, Λαμία, Λέρο, Νάξο, Ναύπλιο, Πρέβεζα, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σητεία, Φλώρινα, Χανιά.

Παραστάσεις και Δράσεις της Ομάδας προΤΑΣΗ :

• «Πολυέλαιος δια χειρός Καβάφη» - Θέατρο Τόπος Αλλού, «1ο Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων» (Αθήνα)

• «Στη δίψα σου!» της Δ. Σ. Πόρτογλου - Booze Cooperativa (Αθήνα) / Μικρό Θέατρο (Θεσσαλονίκη) Πρώτη Παρουσίαση

• «Κάσσυ» του Ανδρέα Φλουράκη – Τραπεζαρία Ξενώνα Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών, «Συνάντηση Νέων Δημιουργών» της ΧΙΙΙ Διεθνούς Συνάντησης Αρχαίου Δράματος 2007 (Δελφοί) Πρώτη Παρουσίαση

• «Η σιωπή στο στόμα» της Κ. Φ. Ντάγκινη – Χώρος Τέχνης Ασωμάτων (Αθήνα) / Μικρό Θέατρο (Θεσσαλονίκη) Πρώτη Παρουσίαση

• «Balance» της Νάνσυ Σπετσιώτη – Πύργος Μπαζαίου, «9ο Φεστιβάλ Νάξου»

• «Τζούλια» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Nixon, Screening Room (Αθήνα)

• «Φιλοκτήτης» του Γιάννη Ρίτσου – Θέατρο Έναστρον, Φεστιβάλ Μονολόγων από την Τέταρτη Διάσταση (Αθήνα) / Θέατρο Θεμέλιο (Αθήνα, β΄ περίοδος) Πρώτη Παρουσίαση

• «Πραγματικότητα» της Κλαίρης Λιονάκη – Εθνικό Θέατρο, Αναγνώσεις 2010 – Αίθουσα Εκδηλώσεων Κτηρίου Τσίλλερ (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση

• «Οι πληγές του ανέμου» του Χουάν Κάρλος Ρούμπιο – Συνεργείο (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση

• «Dominatrix» της Μ. Ρ. Αναστασάκη – γκαρσονιέρα, Πεδίον του Άρεως / γκαρσονιέρα, Κυψέλη (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση

• «ταξιθέτρια(SOLO)» βασισμένο σε μέρος του μυθιστορήματος La Maschera της Έλενας Σοπράνο – Αίθουσα Εκδηλώσεων Ροδιακής Έπαυλης (Ρόδος, α΄ και β΄ περίοδος) / Πρώην Εβραϊκή Συναγωγή (Κως) / Μέγαρον Μακέδου (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση

• «Πασχαλινά Διηγήματα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη - Ναΐσκος Αγίου Ελισσαίου (Αθήνα)

• «Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη - Κατάλυμα της «Γλώσσας» της Ισπανίας (Ρόδος)

• «Οι πιο δυνατοί» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Philipp champagne bar (Αθήνα) / Τεχνουργείο art cafe (Ρόδος)

• «ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ή Τοπίο Γυναίκας στο Ύψος της Νύχτας» του Άκη Δήμου – Καλλιτεχνικός Σταθμός Ρόδου Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών / Θέατρο Πολυχώρος Σφαγείο (Κως) / Κήπος Πύργου Μπελλένη (Λέρος) / Τεχνοχώρος (Σητεία) / Πρώην Χαμάμ - Θόλος (Ρέθυμνο) / Πύλη Αγίου Γεωργίου – Λαζαρέτο (Ηράκλειο) / Αίθουσα Τέχνης, Δημοτική Πινακοθήκη Κέρκυρας

• «Πασχαλινά Διηγήματα Ελλήνων Συγγραφέων» των Δημήτρη Καμπούρογλου, Ανδρέα Καρκαβίτσα, Κώστα Κρυστάλλη, Στρατή Μυριβήλη – Αναπαυτήριο Πικιώνη Λόφου Μουσών (Αθήνα)

• «Soterrani (Υπόγειο)» του Ζουζέπ Μαρία Μπενέτ ι Ζουρνέτ - Φουαγιέ Altera Pars, «Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Θεάτρου» (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση

• «Nora» του Henrik Ibsen – Πολυχώρος CAMP!, «Φεστιβάλ Page_31» (Αθήνα)

• «Χίλιες και μία Νύχτες» αραβικά παραμύθια - Νέα Δημοτικά Λουτρά Yeni Hammam (Ρόδος) Πρώτη Παρουσίαση

• «Η Σονάτα του Σεληνόφωτος» του Γιάννη Ρίτσου – Τρούλος, Πηγές Καλλιθέας (Ρόδος)

• «Οδύνη του Έρωτα» σε ποίηση Ράινερ Μαρία Ρίλκε (Duineser Elegien) – Αμφιθέατρο, Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη (Αθήνα) / Φουαγιέ, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης / Αίθουσα Εκδηλώσεων, Αναγνωστική Εταιρία Κέρκυρας

• «Λαμπριάτικος Ψάλτης» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη – ξωκλήσι των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης & Αγίων Αναργύρων (Σητεία) / Μουσείο Χριστιανικής Τέχνης «Αγία Αικατερίνη Σιναϊτών» (Ηράκλειο)

• «Πασχαλινά Διηγήματα Ξένων Συγγραφέων» των Ruben Dario, Anatol France, Corando Albaro, Ernest Hemingway – Αγγλικανική Εκκλησία Αγίου Παύλου (Αθήνα)

• «Ράδιο Βαγδάτη» ολονύκτιο ακρόαμα παραμυθιών της Χαλιμάς – Σπίτι του Θεάτρου της Σητείας

• «Λεονώρα» του Γκότφριντ Άουγκουστ Μπύργκερ – Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη Πολύκεντρου Δήμου Σητείας, «Κορνάρεια 2013» / Κάστρο Μονολίθου (Ρόδος) / Δημοτικός Ανθόκηπος «Ήχος & Φως», 7ο Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου / Δημοτικό Κηποθέατρο Μάνος Χατζιδάκις, «Ηράκλειο – Καλοκαίρι 2013» / Θέατρο Altera Pars, «7ο Φεστιβάλ Νύχτες Nova Pars» (Αθήνα) / Ιόνιος Βουλή, 4ο SEVEN FESTIVAL (Κέρκυρα) / Περιστύλιο Αγίου Γεωργίου (Ναύπλιο) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση

• «Tro(i)ktika» εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο Happy Days του Σάμιουελ Μπέκετ – Δημοτικό Θέατρο Ρόδου

• «Κορφιάτικες Ιστορίες (3)» του Κωνσταντίνου Θεοτόκη – Πολύτεχνο (Κέρκυρα) / Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας / Θεατρικό Εργαστήρι Πρέβεζας, Κάστρο Αγίου Ανδρέα / Αίθουσα Εκδηλώσεων «Εύη Λάσκαρι» Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Κέρκυρας (με παράλληλη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα)

• «ΕΓΚΑΤΑλελειμμένοι» του Δημήτρη Φοινίτση – Αποθήκη Εκδόσεων Αιγόκερως (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση

• «opus IV – Ο ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Στούντιο Όξω Νου (Χανιά) / Θέατρο Κρήτης (Ηράκλειο) / The Garage (Ρέθυμνο) / Τεχνοχώρος (Σητεία)

• «Στη θέα των λέξεων: Ηράκλειο» των Γαλάτειας Καζαντζάκη, Ηλία Βενέζη, Λιλής Ζωγράφου, Γιώργη Γιατρομανωλάκη / Φεστιβάλ «Αθέατη Πόλη» 2015 – Προμαχώνας Μαρτινέγκο, Τάφος Καζαντζάκη (Ηράκλειο Κρήτης)

• «Στην τάξη της κυρίας Μαργαρίτας» εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο Apareceu a Margarida του Ρομπέρτο Ατάυντε – 14ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Δημήτρης Πικιώνης» / Παλαιά Τάξη, Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (Αθήνα) / εικαστική εγκατάσταση «Λοξή Τάξη», πρώην θερινό Θέατρο Αλίκη (Αθήνα)

• «Η Ωραία Αθοκουτάλα» κρητικό λαϊκό παραμύθι σε καταγραφή Γιώργη Γρ. Σταματάκη – Θέατρο Κρήτης α΄ και β΄ περίοδος (Ηράκλειο), Το Πλουμί (Αρχάνες), Σπίτι του Θεάτρου της Σητείας, The Garage (Ρέθυμνο), Χαρουπόμυλος Πανόρμου (ν. Ρεθύμνης), Παραδοσιακό Ρακοκάζανο «Η Χαρουπιά» (Πρινιάς Μαλεβιζίου – ν. Ηρακλείου), Δημοτικό Θέατρο Ρόδου, Αμφιθέατρο 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου, Θεατρικός Σταθμός Ηρακλείου, Χώρος Τέχνης Ασωμάτων (Αθήνα), Πέτρινο Θέατρο Σαρακήνικου (Γαύδος), Βόρεια Χαμηλή Πλατεία Προμαχώνα Βηθλεέμ (Ηράκλειο), YOU.C.A. (Χανιά) Πρώτη Παρουσίαση

• «Εις το φως της ημέρας» του Κ. Π. Καβάφη – Χαμηλή Πλατεία Πύλης Βιτούρι (Ηράκλειο), Κάστρο Άρτας, Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων (Αθήνα)

• «Η Φτέρενη Κόρη» λαϊκό δωδεκανησιακό παραμύθι – Θέατρο Κρήτης (Ηράκλειο), Πολύκεντρο / Αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» (Σητεία), Τhe Garage (Ρέθυμνο), Πολύτεχνο (Κέρκυρα), Χώρα – Τόπος Τεχνών (Λαμία), Χώρος Τέχνης Ασωμάτων (Αθήνα), Θεατρικός Σταθμός Ηρακλείου, Θερινό Κινηματοθέατρο Ρόδον (Ρόδος), Βόρεια Χαμηλή Πλατεία Προμαχώνα Βηθλεέμ (Ηράκλειο), Πολυχώρος ΜΕΓΑΛο Ο (Χανιά), Θέατρο Olvio (Αθήνα), Δημοτικό Θέατρο Απόλλων (Σύρος) Πρώτη Παρουσίαση

• «3 ΑΔΕΛΦΕΣ / ένα χρόνο μετά» του Άντον Παύλοβιτς Τσέχοφ – Μικρό Θέατρο Πολιτιστικού & Συνεδριακού Κέντρου Ηρακλείου, The Garage (Ρέθυμνο)

• «Πάρις Ποθοκρατούμενος» του Δημήτρη Φοινίτση - ResidenceSEA (Ηράκλειο), The Garage (Ρέθυμνο). Πρώτη Παρουσίαση

• «Πρώτη Αγάπη» του Ιωάννη Κονδυλάκη – Πνευματικό Κέντρο Άνω Βιάννου Περικλής Βλαχάκης, Μικρό Κηποθέατρο Μάνος Χατζιδάκις (Ηράκλειο), artspace Materia Prima (Ηράκλειο), The Garage (Ρέθυμνο), Σπίτι του Θεάτρου της Σητείας, Μικρή Σκηνή – Θέατρο Άλμα (Αθήνα). Πρώτη Παρουσίαση

• «Το γιασεμί, η ροδιά και η χαρουπιά» μικρασιατικό λαϊκό παραμύθι – Πειραματικό Θέατρο Πολιτιστικού & Συνεδριακού Κέντρου Ηρακλείου, artspace Materia Prima (Ηράκλειο). Τεκές – Σύλλογος Αλατσατιανών ν. Ηρακλείου, Αίθουσα Πολιτισμού Δημαρχείου Πεζών ν. Ηρακλείου. Πρώτη Παρουσίαση

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ