Τοπικές Ειδήσεις

Δόθηκε το “πράσινο φως” για τη διαπλάτυνση της Ε.Ο. Κολύμπια-Λίνδος

Το «πράσινο» φως έδωσε η αρχαιολογία για την συνέχιση της ΜΠΕ του έργου «Μελέτη Βελτίωσης – Διαπλάτυνσης Εθνικής Οδού Ρόδου – Λίνδου, Τμήμα από Κολύμπια έως Λίνδο».
Σύμφωνα με πληροφορίες, απαιτείται ακόμη η γνωμοδότηση από 15 συνολικά διευθύνσεις (!) για την ΜΠΕ ενώ μέχρι το τέλος Αυγούστου αναμένεται η σχετική έγκριση της ΜΠΕ από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου.
Το έργο αφορά στην Διαπλάτυνση της Εθνικής Οδού Ρόδου – Λίνδου, το Τμήμα από Κολύμπια έως Λίνδο με νησίδα στη μέση. Θα κατασκευαστούν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση ενώ δεν θα υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες.
Αντ’ αυτών θα τοποθετηθούν κυκλικοί ισόπεδοι κόμβοι (ενώ θα κατασκευαστούν και ανισόπεδοι κόμβοι, αλλά μέσα από άλλη μελέτη).
Σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του έργου: «Μελέτη Βελτίωσης – Διαπλάτυνσης Εθνικής Οδού Ρόδου – Λίνδου, Τμήμα από Κολύμπια έως Λίνδο», ο φορέας χρηματοδότησης και υλοποίησης είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Το έργο αφορά  στην εκπόνηση  των απαιτούμενων τεχνικών μελετών για την βελτίωση  – διαπλάτυνση της Εθνικής Οδού  Ρόδου – Λίνδου στο τμήμα από Κολύμπια έως Λίνδο.
Στις κατηγορίες μελετών περιλαμβάνεται και Πρόγραμμα Ερευνητικών Εργασιών για την Αποτίμηση Κατάστασης της Γέφυρας του π. Μάκκαρη.

ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ  –
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Το έργο αφορά στην εκπόνηση των απαιτούμενων τεχνικών μελετών οι οποίες αποσκοπούν στην βελτίωση του υφιστάμενου Εθνικού δικτύου νήσου Ρόδου στο τμήμα από Κολύμπια έως Λίνδο που αποτελεί συνέχεια του τμήματος από Ρόδο έως Κολύμπια, το οποίο έχει βελτιωθεί – διαπλατυνθεί.
Η μελέτη δεν περιορίζεται μόνο σε παρεμβάσεις διαπλάτυνσης της υφιστάμενης οδού αλλά έχει ως στόχο και την γενικότερη βελτίωση της για την καλύτερη εξυπηρέτηση ολόκληρης  της κεντρικής και Ανατολικής Πλευράς του Νησιού.
Η υφιστάμενη οδός κατασκευάστηκε προ 30ετίας και δεν καλύπτει τις κυκλοφοριακές ανάγκες της περιοχής, κυρίως την τουριστική περίοδο.
Επιπρόσθετα θα γίνει Πρόγραμμα Ερευνητικών Εργασιών για την αποτίμηση κατάστασης της γέφυρας του ποταμού Μάκκαρη με στόχο την διατήρηση ή κατάργησή της.
Η κάλυψη των κυκλοφοριακών αναγκών της περιοχής θα συνδράμει στην τόνωση του τουρισμού, του αγροτικού και κτηνοτροφικού τομέα, με αντίστοιχες θετικές επιπτώσεις στο τοπικό εισόδημα, στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, στις επενδύσεις παραγωγικών μονάδων και τέλος  στην εκπαίδευση-κατάρτιση καθώς και στην βελτίωση της υγείας και πρόνοιας της περιοχής.
Η οικιστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη.

ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΑΜΙΓΩΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ
Η Υπηρεσία που συνέταξε το σχετικό δελτίο έκανε την απαραίτητη διερεύνηση και βεβαιώνει το ΥΠΑΑΝ ότι το έργο που προτείνεται να χρηματοδοτηθεί από το Εθνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων δεν δύναται να ενταχθεί σε άλλο πρόγραμμα το οποίο να συγχρηματοδοτείται.
Ακολούθως αναφέρονται τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, με τις Υπηρεσίες Διαχείρισης των οποίων έγινε σχετική επικοινωνία και οι λόγοι για τους οποίους το έργο κρίθηκε μη συγχρηματοδοτούμενο.
Η χρηματοδότηση εκτιμάται πως θα ξεπεράσει τα 2εκ. ευρώ (χωρίς να είναι η τελική τιμή).

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου