Ξεκινάει η κατασκευή διοδίων στο Αρδάνιο – Θα λειτουργήσουν μετά τις… εθνικές εκλογές λόγω πολιτικού κόστους!!!

Ξεκινάει η κατασκευή διοδίων στο Αρδάνιο – Θα λειτουργήσουν μετά τις… εθνικές εκλογές λόγω πολιτικού κόστους!!!

Εντός του Μαΐου πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή των νέων σταθμών διοδίων στον άξονα της Εγνατίας οδού, μεταξύ των οποίων και του δεύτερου σταθμού στο νομό Έβρου και συγκεκριμένο στο Αρδάνιο (μετά την Μέστη), αλλά η λειτουργία τους θα ξεκινήσει μετά τις εθνικές εκλογές λόγω…πολιτικού κόστους.

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αυτοί που πρωταγωνιστούσαν με το Κίνημα “Δεν Πληρώνω”, που σήκωναν τις μπάρες και περνούσαν τζάμπα οι ίδιοι ενώ παρότρυναν και τους άλλους οδηγούς να κάνουν το ίδιο, θα φτιάξουν και δεύτερο σταθμό διοδίων στο νομό μας, αλλά επειδή όπως είναι αναμενόμενο ο κόσμος θα εξαγριωθεί, σκέφτονται να ξεκινήσει η λειτουργία του μετά τις εθνικές εκλογές, όποτε αυτές και αν γίνουν.

Κι όλα αυτά, σε ένα τμήμα της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ που στο νομό Έβρου και ιδιαίτερα από την Αλεξανδρούπολη μέχρι το Αρδάνιο που είναι προγραμματισμένο να κατασκευαστεί ο δεύτερος σταθμός διοδίων, η κατάσταση του οδοστρώματος είναι τραγική και υπάρχει ο κίνδυνος όχι μόνο ζημιάς στα αυτοκίνητα, αλλά και πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατία Οδός Α.Ε. Απόστολο Αντωνούδη η σχετική σύμβαση πρόκειται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις 2 Μαΐου και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής των σταθμών. Ο συνολικός αριθμός τους ανέρχεται σε 42 εκ των οποίων οι δύο, σε Σιάτιστα (Κοζάνη) και Αρδάνιο (Έβρος) είναι μετωπικοί και οι υπόλοιποι πλευρικοί.

Ανάδοχος θα είναι η εταιρεία Άκτωρ η οποία εκτελεί το έργο της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου. Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη η κατασκευή των σταθμών διοδίων θα ανατεθεί στον Άκτωρα μέσω της προαίρεσης η οποία προβλέπεται στην τρέχουσα σύμβαση για τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου. Ο προϋπολογισμός του έργου προβλέπεται να φτάσει περίπου στα 12 με 13 εκατ. ευρώ, μετά την προβλεπόμενη έκπτωση της τάξης του 60% περίπου.

Η κατασκευή των νέων σταθμών διοδίων πρόκειται να ολοκληρωθεί σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο, παραμένει άγνωστο το πότε αυτά θα τεθούν σε λειτουργία. Άλλωστε υπάρχει και το προηγούμενο άλλων σταθμών, όπως για παράδειγμα αυτός ο οποίος βρίσκεται στην εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, στο ύψος του

Ωραιοκάστρου και ο οποίος, παρότι έχει ολοκληρωθεί ήδη από το περασμένο καλοκαίρι, εντούτοις δεν έχει τεθεί σε λειτουργία. Σύμφωνα με πληροφορίες, ούτε οι νέοι σταθμοί πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία, πριν από τις επόμενες εθνικές εκλογές, για προφανείς λόγους πολιτικού κόστους.

Στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων περιλαμβάνονται και αυτοί οι οποίοι θα κατασκευαστούν στη Χαλάστρα και στα Μάλγαρα, μια διαδρομή η οποία χρησιμοποιείται σήμερα από πολλούς διερχόμενους οδηγούς, ακόμη και βαρέων οχημάτων, προκειμένου να αποφύγουν τα διόδια των Μαλγάρων. Υπενθυμίζεται ότι ο δήμος Δέλτα καθώς και άλλοι εκπρόσωποι φορέων της περιοχής, έχουν ζητήσει, αντί της κατασκευής πλευρικών διοδίων, να μετακινηθεί ο υπάρχων σταθμός διοδίων των Μαλγάρων περίπου δύο χιλιόμετρα νοτιότερα, προκειμένου να μην υπάρχει δυνατότητα παράκαμψης όπως γίνεται σήμερα, και άρα να μην χρειάζονται και τα πλευρικά διόδια.

Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του δήμου Δέλτα αλλά και οι φορείς της περιοχής ενδέχεται να αντιδράσουν εάν στηθούν εργοτάξια σε Χαλάστρα και Μάλγαρα γι’ αυτό δεν αποκλείεται οι εργασίες κατασκευής των πλευρικών διοδίων να ξεκινήσουν μετά τις δημοτικές εκλογές προκειμένου το έργο να μην εμπλακεί στην εκλογική αντιπαράθεση.

Πηγή: michanikos.gr