Τοπικά Νέα

Στους leaders του ξενοδοχειακού κλάδου η Costa Navarino

Πρώτο στην κατάταξη βάσει κερδοφορίας, η Costa Navarino

Αύξηση κατά 35,2% εμφανίζουν τα καθαρά κέρδη 290 ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε ένα δείγμα 400 ξενοδοχείων. H σχετική έρευνα (εν εξελίξει), αναδεικνύει τους leaders του κλάδου για το 2018.

 

Σύμφωνα με την έρευνα των New Times, από τις 400 επιχειρήσεις του δείγματος οι 290 (ήτοι το 72,5% του δείγματος) ήταν κερδοφόρες εταιρείες, δύο (2) εταιρείες δεν εμφάνισαν καθαρά αποτελέσματα και οι 108 (το 27% του δείγματος) ήταν ζημιογόνες. Η αντίστοιχη έρευνα της προηγούμενης χρήσης δείχνει αύξηση του ποσοστού των κερδοφόρων επιχειρήσεων κατά το 2018.

 

Ποιοι οδηγούν την κούρσα

Τουριστικές Επιχειρήσεις Μεσσηνίας ( Costa Navarino),

 

Λάμψα ΑΕ (Grande Bretagne),

 

Κάραβελ Ξενοδοχεία ΑΕ, Ηλέκτρα ΑΞ&ΤΕ (Electra Palace),

 

Εσπέρια Τουριστικαί Επιχειρήσεις (Esperia, Esperides, Esperos κλπ στη Ρόδο),

 

ΙΚΟΣ ΟΛΙΒΙΑ (Sani),

 

Στέλλα Μπητς Αε (Stella Village Ηράκλειο Κρήτης),

 

Αίθριον Παλλάς (Atrium Hotels Ρόδος),

 

Χατζηλαζάρου Ι. ΑΕ και Χατζηλαζάρου Ιωάννης (H Hotels στη Ρόδο),

 

Ελλην. Τουριστ. & Ξενοδοχ. Επιχειρ. Κρήτης «Απολλωνία» (Apollonia Beach και Sitia Beach),

 

ΓΕΚΕ ΑΕ (Presiden Hotel Athens),

 

The Margi (Βουλιαγμένη Αττική),

 

ΝΗΚΑ ΑΕ (Elysium Resort & Spa στρη Ρόδο),

 

ΜΕΤΑ ΑΕ (Creta Panorama και Creta Marine στον Πάνορμο Κρήτης),

 

Δαίδαλος ΑΕ (Daidalos στη Κω),

 

Διακομιχάλης (Blue Sea, Blue Star στη Ρόδο και Pedi Beach στη Σύμη),

 

ΡΕΞΕΚΑ ΑΕ (Rodos palladium),

 

Χατζηλαζάρου Ι & Ε (έτερο ξενοδοχείο των H Hotels) και Ηλέκτρα ΑΕ.

 

Σημαντικά κέρδη – πάνω από 1 εκατ. ευρώ η κάθε μία – σε συνδυασμό με υψηλό ρυθμό αύξησης της κερδοφορίας εμφάνισαν μια σειρά ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μεταξύ των οποίων και οι:

 

Ξενοδοχειακή Εταιρεία Αθήνα Κέντρο Novotel,

 

Τουριστικαί Επιχειρήσεις Χαλκιδικής (Eagles Palace στη Χαλκιδική),

 

Αμαλία ΑΞΤΕ (Amalia Hotels σε Αθήνα, Ναύπλιο, Καλαμπάκα, Δελφοί, Ολυμπία και Μαργαρώνα),

 

Μουρούζης (Athens Gate),

 

Αθήναιον (Athenaeum Inter-Continental στην Αθήνα),

 

Μουσαμά Αφοί ΑΞΕ (Holiday Inn),

 

Κρητικός Αστήρ (Creta Star, Creta Royal, Aigaion Melathron στο Ρέθυμνο Κρήτης)

 

Καστράκι Φαληράκι Μπητς (Pegasos Beach στη Ρόδο).

 

Η έρευνα θα παρουσιαστεί στις 17 Δεκεμβρίου στην ετήσια συνάντηση του ελληνικού τουρισμού Treasures of Greek Tourism 2019.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button